1. leht 1-st

2H+turbo

Postitatud: P Mär 09, 2014 10:34 am
Postitas --kala--
On keegi paigaldanud turbot 2H mootorile?

Re: 2H+turbo

Postitatud: P Mär 09, 2014 6:46 pm
Postitas tphnd
soomes kõvasti, surfa www.offipalsta.com

Re: 2H+turbo

Postitatud: P Mär 09, 2014 8:31 pm
Postitas --kala--
ei puhu seda....tuulan i8mud foorumis.

Re: 2H+turbo

Postitatud: N Sept 04, 2014 12:58 pm
Postitas sull45
Mul on Soomes üks selline isend,VNT Garretti turbo ja vahejahutiga

Re: 2H+turbo

Postitatud: R Mär 25, 2016 3:06 am
Postitas jkirves
Minu HJ60 on 2H mootoriga ning turbotatud. Auto on parempoolse rooliga ning pärit Austraaliast. Eestis, täpsemalt Tallinnas, liikleb alates 30. detsembrist 2015 ja arvele sai ta 8. veebruaril 2016. Üritan mingi hetk ka vähe pikema teema auto kohta kirjutada.

Turbotatud on ta juba eelmise omaniku poolt. Kasutatud on 12HT pealt pärit juppe: väljalaske kollektor, CT26 turbo ja ka sisselaske torud. Turbost alates kuni lõpuni välja on keevitatud talle 3'' summuti (keskel kaks reso ka vahel). Mootorile suurem radikas lastud valmistada ning turbole on eraldi veel õlijahutusradikas paigaldatud.

Kapotialune näeb välja selline:
IMG_1982.jpg
IMG_1982.jpg (973.43 KiB) Vaadatud 3166 korda
Eelmine omanik oli kogu kompoti ka dynos ära seadistanud: 74kW ja 253Nm @7PSI (0,48bar). Ma ise hakkasin alles hiljem kaasa saadud dyno lehte vaatama ja googeldama, et turbotatud 2H'i kohta veits vähe jõudu. Põhimõtteliselt ju vabalthingava mootori näitajad. Täna käisin siis autoga Tartus dynos ning selgus tõsiasi, et tegelikkuses oli kapoti all hoopis 56,5kW ja 218,4Nm. Keegi tarkpea oli kütuse täiesti maha keeranud. Peale mõningast seadistamist nii turbo rõhu kui ka kütuse osas, saime lõplikuks tulemuseks 96,8kW ja 333,5Nm @10PSI (0,69bar) (+40,3kW ja +115,1Nm). Masin on nüüd tunduvalt erksam. Maanteel sõites pole mingi probleem teha rekkast möödasõitu ja peale möödasõitu avastada, et oled märkamatult 120'neni kiirendanud. Lisaks kütusekulu langes silmaga nähtavalt, kuid täpset kulu muutust ei oska veel kommenteerida.

Tänane dynograafik ka juurde. Graafikul on tulemused rattast. Ülekande kadu on ca 20%. Eespool kirjutatud numbrid on graafikult võetud numbrid ja läbi korrutatud 1,2'ga.
IMG_1248.jpg
IMG_1248.jpg (100.85 KiB) Vaadatud 3166 korda

Re: 2H+turbo

Postitatud: R Mär 25, 2016 11:03 am
Postitas tuningman
KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?

Re: 2H+turbo

Postitatud: R Mär 25, 2016 11:19 am
Postitas jkirves
tuningman kirjutas:KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?
Ma pean korra kapoti alla vaatama, mis järjekorras ja kuhu täpsemalt ta ühendatud on. Praegu peast ei mäleta.

Re: 2H+turbo

Postitatud: R Apr 08, 2016 2:02 pm
Postitas jkirves
jkirves kirjutas:
tuningman kirjutas:KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?
Ma pean korra kapoti alla vaatama, mis järjekorras ja kuhu täpsemalt ta ühendatud on. Praegu peast ei mäleta.
Vaatasin järgi. Üks väiksem lisaradikas on ühendatud mootori õlifiltri juurde. Teine vähe pikem radikas on ühendatud turbole vahele. Õli tuleb turbost radikasse ja suundub tagasi mootorisse.