2H+turbo

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
--kala--
Fitting 38"
Postitusi: 337
Liitunud: K Apr 15, 2009 10:14 pm
Asukoht: Läänemaa

2H+turbo

Postitus Postitas --kala-- »

On keegi paigaldanud turbot 2H mootorile?
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.

5230047 Ergo
Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Re: 2H+turbo

Postitus Postitas tphnd »

soomes kõvasti, surfa www.offipalsta.com
#redneckengineeringestonia
--kala--
Fitting 38"
Postitusi: 337
Liitunud: K Apr 15, 2009 10:14 pm
Asukoht: Läänemaa

Re: 2H+turbo

Postitus Postitas --kala-- »

ei puhu seda....tuulan i8mud foorumis.
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.

5230047 Ergo
sull45
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: K Dets 29, 2010 10:28 am
Asukoht: Soome-Lehtse

Re: 2H+turbo

Postitus Postitas sull45 »

Mul on Soomes üks selline isend,VNT Garretti turbo ja vahejahutiga
jkirves
Off Roader Wannabe
Postitusi: 20
Liitunud: P Mär 13, 2016 7:23 pm

Re: 2H+turbo

Postitus Postitas jkirves »

Minu HJ60 on 2H mootoriga ning turbotatud. Auto on parempoolse rooliga ning pärit Austraaliast. Eestis, täpsemalt Tallinnas, liikleb alates 30. detsembrist 2015 ja arvele sai ta 8. veebruaril 2016. Üritan mingi hetk ka vähe pikema teema auto kohta kirjutada.

Turbotatud on ta juba eelmise omaniku poolt. Kasutatud on 12HT pealt pärit juppe: väljalaske kollektor, CT26 turbo ja ka sisselaske torud. Turbost alates kuni lõpuni välja on keevitatud talle 3'' summuti (keskel kaks reso ka vahel). Mootorile suurem radikas lastud valmistada ning turbole on eraldi veel õlijahutusradikas paigaldatud.

Kapotialune näeb välja selline:
IMG_1982.jpg
IMG_1982.jpg (973.43 KiB) Vaadatud 3138 korda
Eelmine omanik oli kogu kompoti ka dynos ära seadistanud: 74kW ja 253Nm @7PSI (0,48bar). Ma ise hakkasin alles hiljem kaasa saadud dyno lehte vaatama ja googeldama, et turbotatud 2H'i kohta veits vähe jõudu. Põhimõtteliselt ju vabalthingava mootori näitajad. Täna käisin siis autoga Tartus dynos ning selgus tõsiasi, et tegelikkuses oli kapoti all hoopis 56,5kW ja 218,4Nm. Keegi tarkpea oli kütuse täiesti maha keeranud. Peale mõningast seadistamist nii turbo rõhu kui ka kütuse osas, saime lõplikuks tulemuseks 96,8kW ja 333,5Nm @10PSI (0,69bar) (+40,3kW ja +115,1Nm). Masin on nüüd tunduvalt erksam. Maanteel sõites pole mingi probleem teha rekkast möödasõitu ja peale möödasõitu avastada, et oled märkamatult 120'neni kiirendanud. Lisaks kütusekulu langes silmaga nähtavalt, kuid täpset kulu muutust ei oska veel kommenteerida.

Tänane dynograafik ka juurde. Graafikul on tulemused rattast. Ülekande kadu on ca 20%. Eespool kirjutatud numbrid on graafikult võetud numbrid ja läbi korrutatud 1,2'ga.
IMG_1248.jpg
IMG_1248.jpg (100.85 KiB) Vaadatud 3138 korda
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: 2H+turbo

Postitus Postitas tuningman »

KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
jkirves
Off Roader Wannabe
Postitusi: 20
Liitunud: P Mär 13, 2016 7:23 pm

Re: 2H+turbo

Postitus Postitas jkirves »

tuningman kirjutas:KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?
Ma pean korra kapoti alla vaatama, mis järjekorras ja kuhu täpsemalt ta ühendatud on. Praegu peast ei mäleta.
jkirves
Off Roader Wannabe
Postitusi: 20
Liitunud: P Mär 13, 2016 7:23 pm

Re: 2H+turbo

Postitus Postitas jkirves »

jkirves kirjutas:
tuningman kirjutas:KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?
Ma pean korra kapoti alla vaatama, mis järjekorras ja kuhu täpsemalt ta ühendatud on. Praegu peast ei mäleta.
Vaatasin järgi. Üks väiksem lisaradikas on ühendatud mootori õlifiltri juurde. Teine vähe pikem radikas on ühendatud turbole vahele. Õli tuleb turbost radikasse ja suundub tagasi mootorisse.
Vasta

Mine “Toyota”