2H+turbo
Moderaatorid: jr, Moderators
2H+turbo
On keegi paigaldanud turbot 2H mootorile?
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
Re: 2H+turbo
ei puhu seda....tuulan i8mud foorumis.
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
Re: 2H+turbo
Mul on Soomes üks selline isend,VNT Garretti turbo ja vahejahutiga
Re: 2H+turbo
Minu HJ60 on 2H mootoriga ning turbotatud. Auto on parempoolse rooliga ning pärit Austraaliast. Eestis, täpsemalt Tallinnas, liikleb alates 30. detsembrist 2015 ja arvele sai ta 8. veebruaril 2016. Üritan mingi hetk ka vähe pikema teema auto kohta kirjutada.
Turbotatud on ta juba eelmise omaniku poolt. Kasutatud on 12HT pealt pärit juppe: väljalaske kollektor, CT26 turbo ja ka sisselaske torud. Turbost alates kuni lõpuni välja on keevitatud talle 3'' summuti (keskel kaks reso ka vahel). Mootorile suurem radikas lastud valmistada ning turbole on eraldi veel õlijahutusradikas paigaldatud.
Kapotialune näeb välja selline: Eelmine omanik oli kogu kompoti ka dynos ära seadistanud: 74kW ja 253Nm @7PSI (0,48bar). Ma ise hakkasin alles hiljem kaasa saadud dyno lehte vaatama ja googeldama, et turbotatud 2H'i kohta veits vähe jõudu. Põhimõtteliselt ju vabalthingava mootori näitajad. Täna käisin siis autoga Tartus dynos ning selgus tõsiasi, et tegelikkuses oli kapoti all hoopis 56,5kW ja 218,4Nm. Keegi tarkpea oli kütuse täiesti maha keeranud. Peale mõningast seadistamist nii turbo rõhu kui ka kütuse osas, saime lõplikuks tulemuseks 96,8kW ja 333,5Nm @10PSI (0,69bar) (+40,3kW ja +115,1Nm). Masin on nüüd tunduvalt erksam. Maanteel sõites pole mingi probleem teha rekkast möödasõitu ja peale möödasõitu avastada, et oled märkamatult 120'neni kiirendanud. Lisaks kütusekulu langes silmaga nähtavalt, kuid täpset kulu muutust ei oska veel kommenteerida.
Tänane dynograafik ka juurde. Graafikul on tulemused rattast. Ülekande kadu on ca 20%. Eespool kirjutatud numbrid on graafikult võetud numbrid ja läbi korrutatud 1,2'ga.
Turbotatud on ta juba eelmise omaniku poolt. Kasutatud on 12HT pealt pärit juppe: väljalaske kollektor, CT26 turbo ja ka sisselaske torud. Turbost alates kuni lõpuni välja on keevitatud talle 3'' summuti (keskel kaks reso ka vahel). Mootorile suurem radikas lastud valmistada ning turbole on eraldi veel õlijahutusradikas paigaldatud.
Kapotialune näeb välja selline: Eelmine omanik oli kogu kompoti ka dynos ära seadistanud: 74kW ja 253Nm @7PSI (0,48bar). Ma ise hakkasin alles hiljem kaasa saadud dyno lehte vaatama ja googeldama, et turbotatud 2H'i kohta veits vähe jõudu. Põhimõtteliselt ju vabalthingava mootori näitajad. Täna käisin siis autoga Tartus dynos ning selgus tõsiasi, et tegelikkuses oli kapoti all hoopis 56,5kW ja 218,4Nm. Keegi tarkpea oli kütuse täiesti maha keeranud. Peale mõningast seadistamist nii turbo rõhu kui ka kütuse osas, saime lõplikuks tulemuseks 96,8kW ja 333,5Nm @10PSI (0,69bar) (+40,3kW ja +115,1Nm). Masin on nüüd tunduvalt erksam. Maanteel sõites pole mingi probleem teha rekkast möödasõitu ja peale möödasõitu avastada, et oled märkamatult 120'neni kiirendanud. Lisaks kütusekulu langes silmaga nähtavalt, kuid täpset kulu muutust ei oska veel kommenteerida.
Tänane dynograafik ka juurde. Graafikul on tulemused rattast. Ülekande kadu on ca 20%. Eespool kirjutatud numbrid on graafikult võetud numbrid ja läbi korrutatud 1,2'ga.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: 2H+turbo
KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: 2H+turbo
Ma pean korra kapoti alla vaatama, mis järjekorras ja kuhu täpsemalt ta ühendatud on. Praegu peast ei mäleta.tuningman kirjutas:KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?
Re: 2H+turbo
Vaatasin järgi. Üks väiksem lisaradikas on ühendatud mootori õlifiltri juurde. Teine vähe pikem radikas on ühendatud turbole vahele. Õli tuleb turbost radikasse ja suundub tagasi mootorisse.jkirves kirjutas:Ma pean korra kapoti alla vaatama, mis järjekorras ja kuhu täpsemalt ta ühendatud on. Praegu peast ei mäleta.tuningman kirjutas:KAs see turbo õli jahutusradikas on siis nagu enne turbot pandud turbosse mineva õlitoru vahele?