LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Moderaatorid: jr, Moderators
LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Tere
Millist ja kas üldse Chip tuuningut soovitaksite LC 120 2007 a 127kw
Ettetänades
Rain
Millist ja kas üldse Chip tuuningut soovitaksite LC 120 2007 a 127kw
Ettetänades
Rain
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
aga miks üldse tuunida? kui sa kihutada tahad, miks sa siis kohe ei osta bensukat 250kw? sry aga ma ei saa sellest väga hästi aruDonRain kirjutas:Tere
Millist ja kas üldse Chip tuuningut soovitaksite LC 120 2007 a 127kw
Ettetänades
Rain
--
onu Raiu
onu Raiu
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Äkki hoopis selleks, et saada kütusekulu alla ja mix mitte suurendada võimsust.
Soovitan http://chipbox.ee/
Soovitan http://chipbox.ee/
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Huvitav, mille arvel see võimsus peaks tulema?peeter123 kirjutas:Äkki hoopis selleks, et saada kütusekulu alla ja mix mitte suurendada võimsust.
Soovitan http://chipbox.ee/
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Sõber hiljaaegu chippis oma aasta vana 3,0 d LC ära ja võimsusnäitajad paranesid tuntavalt aga kulu kütusele jäi samaks.Sõidustiil jäi ka samaks.Chippimine võeti ette raske haagise pärast.ibra kirjutas:Huvitav, mille arvel see võimsus peaks tulema?peeter123 kirjutas:Äkki hoopis selleks, et saada kütusekulu alla ja mix mitte suurendada võimsust.
Soovitan http://chipbox.ee/
Ainuke loogiline põhjus tundub,et see toimub kuidagi mootori eluea arvelt .
HM Racing Team
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Ma ka pigem seda arvan.. Mingite põhjuste kogum ju on, miks tehas edasi ei kruttinud.. audi-skoda-vw-seat grupist ma saan aru, sama mootor erinevalt tuunitud et markidel oleks väike erinevus.. aga länkar..Movistar kirjutas: Ainuke loogiline põhjus tundub,et see toimub kuidagi mootori eluea arvelt .
--
onu Raiu
onu Raiu
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
So, is chiptuning bad for your engine? As long as you stay within the safe limits of your specific engine model and you treat your engine correctly it is not bad for your engine. It probably will lower the life expectancy a bit, because some mechanical parts get to work a bit harder and the drivers tend to adopt a more “sporty” driving habbit.
--
onu Raiu
onu Raiu
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Üks variant, mida ise kaalusin, aga kuna selle autoga väga pikki plaane enam pole, siis jäi katki seekord.
http://www.chipexpress.com/products/2209/
http://www.chipexpress.com/products/2209/
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Tervist!
Nii..mul on endal ning samuti ka tuttavatel piisavalt kogemust ja teadmisi, et sel teemal kah sõna sekka öelda..ehk on abiks
Vastuseid siin kerkinud küsimustele:
1. Millist chippi ja kas üldse panna?
Soojalt soovitaks chipbox.ee tooteid. Põhjuseid selleks leian mitmeid:
*Hind
*Paigaldus on tasuta, maksate vaid kiibi enda eest
*Paigaldus on kordi kiirem
*Vahetades autot saate te selle vanalt autolt hõlpsalt eemaldada ning soetades vaid uus kaabel uuele autole ümber tõsta.
*Teieni jõudes on seade tehases 4 korda testitud.
*Puudub risk auto aju või tarkvara kahjustada.
*Peale Chipboxi eemaldamist on teie mootor taas tehaseseadetes.
*Chipbox on programmeeritud arvestades mootori jõuressurssi selliselt, et mootori tööiga ei vähene.
2. Miks üldse tuunida, kui selle asemel võiks osta kohe võimsama auto?
"Tuunida" tasub sellepärast, et chipbox vähendab reaalselt kütusekulu ning tõstab tunduvalt auto pöördemomenti. Siinkohal võiks meeles pidada, et auto võimsus väljendubki tegelikult pöördemomendis, mitte kilowattides Samuti chipbox maksab vähem kui uus auto..
3. Mille arvelt tuleb võimsus?
Chippe paigaldatakse common-rail süsteemiga mootoritele. Chipbox manipuleerib auto ajuga, andes talle kütuse pihustamise kohta "valekäsklusi". Võimsus tuleb sellest, et kütus pritsitakse silindrisse suurema rõhu all, mis omakorda tähendab seda, et toimub efektiivsem kütuse põlemine. See aga ei lühenda mootori eluiga.
4. Miks tehas edasi ei kruttinud?
Mingi põhjuste kogum on tõesti:
* Erinevates riikides erinevad heitgaaside nõuded
* Erinevat tüüpi ülevaatused ja kindlustused
Tehasest tulevatel autodel on kõigil kõvasti kruttimisruumi jäetud
Ja chipboxide (teiste chippidega ei ole kogemust) koha pealt veel nii palju, et kui nad tehasest tulevad, on nad kõik vastavalt automargi- ja mudeli järgi kõige optimaalsemalt programmeeritud/seadistatud. Kui keegi aga soovib autol pöördemomenti veelgi suurendada, siis on võimalik (chipboxil vähemalt) seadistust muuta ja räigelt peale keerata. Siis aga võib küll juhtuda see, et käigukast lööb avariirežiimi või lendab üldse mõni võll pooleks.
Vastupidiselt on ka võimalik seadistada sedasi, et auto oleks võimalikult ökonoomne, aga siis juba kaotab võimsuses.
Aga tuttavad panid oma autodele (Land Cruiser ja Q7) chipbox.ee-st tellitud chipid peale ja olid mõlemad väga rahul
Nii..mul on endal ning samuti ka tuttavatel piisavalt kogemust ja teadmisi, et sel teemal kah sõna sekka öelda..ehk on abiks
Vastuseid siin kerkinud küsimustele:
1. Millist chippi ja kas üldse panna?
Soojalt soovitaks chipbox.ee tooteid. Põhjuseid selleks leian mitmeid:
*Hind
*Paigaldus on tasuta, maksate vaid kiibi enda eest
*Paigaldus on kordi kiirem
*Vahetades autot saate te selle vanalt autolt hõlpsalt eemaldada ning soetades vaid uus kaabel uuele autole ümber tõsta.
*Teieni jõudes on seade tehases 4 korda testitud.
*Puudub risk auto aju või tarkvara kahjustada.
*Peale Chipboxi eemaldamist on teie mootor taas tehaseseadetes.
*Chipbox on programmeeritud arvestades mootori jõuressurssi selliselt, et mootori tööiga ei vähene.
2. Miks üldse tuunida, kui selle asemel võiks osta kohe võimsama auto?
"Tuunida" tasub sellepärast, et chipbox vähendab reaalselt kütusekulu ning tõstab tunduvalt auto pöördemomenti. Siinkohal võiks meeles pidada, et auto võimsus väljendubki tegelikult pöördemomendis, mitte kilowattides Samuti chipbox maksab vähem kui uus auto..
3. Mille arvelt tuleb võimsus?
Chippe paigaldatakse common-rail süsteemiga mootoritele. Chipbox manipuleerib auto ajuga, andes talle kütuse pihustamise kohta "valekäsklusi". Võimsus tuleb sellest, et kütus pritsitakse silindrisse suurema rõhu all, mis omakorda tähendab seda, et toimub efektiivsem kütuse põlemine. See aga ei lühenda mootori eluiga.
4. Miks tehas edasi ei kruttinud?
Mingi põhjuste kogum on tõesti:
* Erinevates riikides erinevad heitgaaside nõuded
* Erinevat tüüpi ülevaatused ja kindlustused
Tehasest tulevatel autodel on kõigil kõvasti kruttimisruumi jäetud
Ja chipboxide (teiste chippidega ei ole kogemust) koha pealt veel nii palju, et kui nad tehasest tulevad, on nad kõik vastavalt automargi- ja mudeli järgi kõige optimaalsemalt programmeeritud/seadistatud. Kui keegi aga soovib autol pöördemomenti veelgi suurendada, siis on võimalik (chipboxil vähemalt) seadistust muuta ja räigelt peale keerata. Siis aga võib küll juhtuda see, et käigukast lööb avariirežiimi või lendab üldse mõni võll pooleks.
Vastupidiselt on ka võimalik seadistada sedasi, et auto oleks võimalikult ökonoomne, aga siis juba kaotab võimsuses.
Aga tuttavad panid oma autodele (Land Cruiser ja Q7) chipbox.ee-st tellitud chipid peale ja olid mõlemad väga rahul
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
chipbox kui selline on saatanast. Kõigepealt peaks mainima, et kõik mis plug & play on... ei ole hea mootorile. Paigaldada on lihtne ja eemaldada samuti. Ma olen ühe box-i lahti võtnud, huvi pärast- ja teadmiseks ka teistele, et kütuserõhu andurini ei lähegi juhet(tühi pistik). ehk siis puhtalt läbi ploki petetakse aju.
Kokkuvõtlikult see box on selline kena asi. See Mängib kütuserõhu anduri ja aju vahel ( õigemini katkestab selle).
Näiteks , kui commonraili süsteemi rõhk on tegelikult juba 1800 siis läbi boxi tuleb inf, et rõhk on latis 1600 bar-i Ja aju sunnib veel kütust peal, Rohkem kütet - rohkem jõudu. Läbi boxi kütuse näitajad küll ei lange. Kaua kasutades lõppeb see kas kolvide sissepõlemisega. Mootori laiali lendamise või siis lati + terve hulk muud tavaari mis seal otsa võib saada.
Pole pointi seda vahele toppida. Ja olen samal arvamusel
Kokkuvõtlikult see box on selline kena asi. See Mängib kütuserõhu anduri ja aju vahel ( õigemini katkestab selle).
Näiteks , kui commonraili süsteemi rõhk on tegelikult juba 1800 siis läbi boxi tuleb inf, et rõhk on latis 1600 bar-i Ja aju sunnib veel kütust peal, Rohkem kütet - rohkem jõudu. Läbi boxi kütuse näitajad küll ei lange. Kaua kasutades lõppeb see kas kolvide sissepõlemisega. Mootori laiali lendamise või siis lati + terve hulk muud tavaari mis seal otsa võib saada.
aga miks üldse tuunida? kui sa kihutada tahad, miks sa siis kohe ei osta bensukat 250kw?
Pole pointi seda vahele toppida. Ja olen samal arvamusel
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
www.uitajad.ee
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Esiteks, ma ei tea, mis firma boxi sa lahti võtsid, aga chipbox.ee tootel küll ei ole mingit tühja pistikut.
Teiseks, chipbox laseb kütuse silindrisse suurema rõhu all, mitte ei käse sinna rohkem kütust lasta.
Kolmandaks, chipbox.ee tooted on tehases seadistatud kõige optimaalsemaks mootori tööks ja nende pärast ei ole ükski kolb sisse põlenud või mootor laiali lendanud. Kui sa aga chipi seadistust muudad ja "põhja keerad", siis hakkab tõesti mootor kannatama. Aga jällegi, iga automudeli jaoks on vastav chip, mis omakorda on selle kindla automudeli järgi programmeeritud.
Teiseks, chipbox laseb kütuse silindrisse suurema rõhu all, mitte ei käse sinna rohkem kütust lasta.
Kolmandaks, chipbox.ee tooted on tehases seadistatud kõige optimaalsemaks mootori tööks ja nende pärast ei ole ükski kolb sisse põlenud või mootor laiali lendanud. Kui sa aga chipi seadistust muudad ja "põhja keerad", siis hakkab tõesti mootor kannatama. Aga jällegi, iga automudeli jaoks on vastav chip, mis omakorda on selle kindla automudeli järgi programmeeritud.
Martinsr kirjutas:chipbox kui selline on saatanast. Kõigepealt peaks mainima, et kõik mis plug & play on... ei ole hea mootorile. Paigaldada on lihtne ja eemaldada samuti. Ma olen ühe box-i lahti võtnud, huvi pärast- ja teadmiseks ka teistele, et kütuserõhu andurini ei lähegi juhet(tühi pistik). ehk siis puhtalt läbi ploki petetakse aju.
Kokkuvõtlikult see box on selline kena asi. See Mängib kütuserõhu anduri ja aju vahel ( õigemini katkestab selle).
Näiteks , kui commonraili süsteemi rõhk on tegelikult juba 1800 siis läbi boxi tuleb inf, et rõhk on latis 1600 bar-i Ja aju sunnib veel kütust peal, Rohkem kütet - rohkem jõudu. Läbi boxi kütuse näitajad küll ei lange. Kaua kasutades lõppeb see kas kolvide sissepõlemisega. Mootori laiali lendamise või siis lati + terve hulk muud tavaari mis seal otsa võib saada.
aga miks üldse tuunida? kui sa kihutada tahad, miks sa siis kohe ei osta bensukat 250kw?
Pole pointi seda vahele toppida. Ja olen samal arvamusel
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Lisan siia ühe lingi kus natuke hoiatavat juttu uuemate mootoritie chippimisest
http://www.ecuchips.co.nz/ford-ranger/
Lõpus märgitakse ka uuemad Toyotad ära.
http://www.ecuchips.co.nz/ford-ranger/
Lõpus märgitakse ka uuemad Toyotad ära.
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Järelikult muudetakse ikkagi andmeid mis tulevad commonraili kütuseandurist. Tõstetakse rõhku, mis tõstab kütuse sissepritse momendil ka kütusekogust.chipbox laseb kütuse silindrisse suurema rõhu all, mitte ei käse sinna rohkem kütust lasta.
Sinu jutu põhjal jääb kütusekogus samaks. paljast rõhu tõstest ei tule jõudu juurde, Diisel töötab efektiivsemalt ainult lisa kütuse pealt. See tuleb juba mootori eluea arvelt nii ehk naa. Tootja poolt ettenähtud Jõud on tehases paika pandud olgugi, et varuga. Selle oletatava varu piiri peal mängimine lõpeb ikka, et ükskord hakkavad asjad üles ütlema.
Kus tehases seda testitud on? Margi esinduses?
Kui jutt käib softi ülekirjutamisest ja ajus oleva kivi vahetusest. Kus andurid jäävad toimima normaalselt. Seadistust aint muudetakse. Siis veel saan sellest asjast aru. Mis samuti võib hakata autom kastile ja mootorile.
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
www.uitajad.ee
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
Mees tuli selleks foorumisse, et pool aastat vanas tsippmise-teemas kirjutada, kui väga on tema ise ja tema sõbrad rahul chipboxi virblitega.
Re: LC 120 3D 127kw Chip tuuning
kus tead et sitt sita maitsega on kui proovinud ei ole.
sama võiks ju küsida miks seda maasturit suuremate rehvudega koormata ja muid asju teha?
kui ei meeldi ära tee nii seda või teist.
olen ka chipinud oma masinat ja ka tuttav on sõitnud sellise asjaga juba 3 aastat. paremaks on asi ainult läinud.
nii kui keegi kuskil kirjutas mis värvi pukse ei tohi autole alla panna ei ole mõtet ka mingit hiina odavat cräppi tuuninguks nimetada
sama võiks ju küsida miks seda maasturit suuremate rehvudega koormata ja muid asju teha?
kui ei meeldi ära tee nii seda või teist.
olen ka chipinud oma masinat ja ka tuttav on sõitnud sellise asjaga juba 3 aastat. paremaks on asi ainult läinud.
nii kui keegi kuskil kirjutas mis värvi pukse ei tohi autole alla panna ei ole mõtet ka mingit hiina odavat cräppi tuuninguks nimetada
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo