hj60 viskab 4wd välja
Moderaatorid: jr, Moderators
hj60 viskab 4wd välja
miski kummaline jama HJ60 ja neliveoga. Nimelt viskab kurivaim vahekastist 4H pealt 2H peale kui järsemalt gaasi anda, käega kinni hoides püsib 4H peal. Sama jama ka 4L peal, nagu tahaks kangi üles (2L) peale väänata, aga kuna pole võimalik ülespoole sealt liikuda, siis käib mingi kolakas läbi. Ja et veel segasemaks lugu ajada, siis probleem puudub kui liikuda tagurpidi. Samuti töötab vahekastis kõik nii nagu peab, kui esimesed rummulukud on väljas (= null koormus esimesel kardaanil).
Kas on võimalik, et see häda võib seotud olla esimese kardaani kastipoolse kardaaniristi mega loksega? Et väänab kogu kremplit kuidagi eriti lollisti? Autol on vedrud silla peale tõstetud ning kardaanid päris suure nurga all.
Nõuanded on väga oodatud, tahaks traktoriga metsa minna, aga jama kui ainult tagurpidi sõitma peab
terv
Sten
Kas on võimalik, et see häda võib seotud olla esimese kardaani kastipoolse kardaaniristi mega loksega? Et väänab kogu kremplit kuidagi eriti lollisti? Autol on vedrud silla peale tõstetud ning kardaanid päris suure nurga all.
Nõuanded on väga oodatud, tahaks traktoriga metsa minna, aga jama kui ainult tagurpidi sõitma peab
terv
Sten
- Service
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: N Sept 16, 2004 8:31 am
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa
- Kontakt:
Re: hj60 viskab 4wd välja
1.Kontrolli mootori ja käigukasti padjad üle.fs kirjutas:miski kummaline jama HJ60 ja neliveoga. Nimelt viskab kurivaim vahekastist 4H pealt 2H peale kui järsemalt gaasi anda, käega kinni hoides püsib 4H peal. Sama jama ka 4L peal, nagu tahaks kangi üles (2L) peale väänata, aga kuna pole võimalik ülespoole sealt liikuda, siis käib mingi kolakas läbi. Ja et veel segasemaks lugu ajada, siis probleem puudub kui liikuda tagurpidi. Samuti töötab vahekastis kõik nii nagu peab, kui esimesed rummulukud on väljas (= null koormus esimesel kardaanil).
Kas on võimalik, et see häda võib seotud olla esimese kardaani kastipoolse kardaaniristi mega loksega? Et väänab kogu kremplit kuidagi eriti lollisti? Autol on vedrud silla peale tõstetud ning kardaanid päris suure nurga all.
Nõuanded on väga oodatud, tahaks traktoriga metsa minna, aga jama kui ainult tagurpidi sõitma peab
terv
Sten
2. Vaata vahekasti lülituse kangi ja kerevahel oleks paar cm vaba ruumi, igas lülituse asendis.
Marek
Off-Road Service
ARB, Old Man Emu.
www.offroadservice.ee
www.offroadservice.ee
Minu HJ60 on elektroonilise 4wd lülitusega, kangist saab ainult 4lo (aeglusti) peale tõmmata ja ka siis on 4wd lülitus elekriga. 4hi toimib armatuurist nupuga.
Aga kui oled kindel, et lülitus toimub kangiga, siis kontrolli Mareku nõuande järgi...
btw, kas sul on 2lo ka kangiga?
Aga kui oled kindel, et lülitus toimub kangiga, siis kontrolli Mareku nõuande järgi...
btw, kas sul on 2lo ka kangiga?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Service
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: N Sept 16, 2004 8:31 am
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa
- Kontakt:
Kui nüüd hoolikamalt lugeda, siis jutt käib kangi hoidmisest.boob kirjutas:Minu HJ60 on elektroonilise 4wd lülitusega, kangist saab ainult 4lo (aeglusti) peale tõmmata ja ka siis on 4wd lülitus elekriga. 4hi toimib armatuurist nupuga.
Aga kui oled kindel, et lülitus toimub kangiga, siis kontrolli Mareku nõuande järgi...
btw, kas sul on 2lo ka kangiga?
Nuppu ju välja ei viska ja kinni pole ka mõtet nupust hoida:)
Marek
ARB, Old Man Emu.
www.offroadservice.ee
www.offroadservice.ee
Vaata, minul on HJ60 ja 4wd lülitus käib elektrooniliselt. Kang on aeglusti sisse lülitamiseks. Koos aeglusti sisse lülitamisega lülitub kohe ka 4wd.
Kui ma loen hoolikalt esimest postitust, tuleb välja, et fsi masinal on kang, millel on lausa 4 asendit: 2H, 4H, 4L ja 2L...
Minul on kangil 3 asendit: kiire vedu, neutraal ja 4L.
Kui nüüd edasi vaadata, siis on probleem selles, et viskab esisilla veo järelt ära, seega on sellel HJ60 teistmoodi lülitus, kui minu omal või ei tea omanik, millest ta täpselt räägib...
Kui ma loen hoolikalt esimest postitust, tuleb välja, et fsi masinal on kang, millel on lausa 4 asendit: 2H, 4H, 4L ja 2L...
Minul on kangil 3 asendit: kiire vedu, neutraal ja 4L.
Kui nüüd edasi vaadata, siis on probleem selles, et viskab esisilla veo järelt ära, seega on sellel HJ60 teistmoodi lülitus, kui minu omal või ei tea omanik, millest ta täpselt räägib...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Et asi selgem oleks ja mula vähem, võiks kumbki autoomanik oma lülituskangidest/nuppudest pildid teha ja siia välja panna.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Omalgi oli kunagi 60 ja ei olnud seal mingeid nuppe millest midagi lülitada. Kõik sai korda aetud ainult kangidega. Kuid ja aegajalt viskas kangi aeglusti pealt neutraalile. Seda tavaliselt peale põrutuset - kas siis üle künka või läbi lohu sõites.
Ju on 60 siis 2 versiooni erinevate veoskeemide sisse/välja lülitamiseks.
Ju on 60 siis 2 versiooni erinevate veoskeemide sisse/välja lülitamiseks.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.