LC 95(D4D mootoriga) võtab viimasel ajal palju õli
Moderaatorid: jr, Moderators
LC 95(D4D mootoriga) võtab viimasel ajal palju õli
Terv. autosõbrad.
Kas keegi oskab öelda ja nõu anda ,mida teha,nimelt on mu auto LC95 D4D mootoriga hakanud hirmsasti õli sööma!?Just-kui all pole loiku hommikuti näha?Ka pisikesi õli täppe pole näha?Kas keegi teab,või oskab oletada,milles viga ja mida annaks teha seda viga vältimaks!?
Ette tänades:Sven
Kas keegi oskab öelda ja nõu anda ,mida teha,nimelt on mu auto LC95 D4D mootoriga hakanud hirmsasti õli sööma!?Just-kui all pole loiku hommikuti näha?Ka pisikesi õli täppe pole näha?Kas keegi teab,või oskab oletada,milles viga ja mida annaks teha seda viga vältimaks!?
Ette tänades:Sven
Lgp.-ga:Svenve
Kahjuks ei ole selle peale tulnud!Aga suur tänu,võtan teadmiseks ja lasen ära kontrollida.Ning veel : (võib-olla ongi seotud turboga) kontrollisin õli taset,näitab märkide keskkohta,aga aeg-ajalt lööb survetule põlema ja siis kustub vabakaga ise ära!?Mida sellest arvate?Ette tänulik:Sven.
Lgp.-ga:Svenve
Küsimus on, kas tuli süttib õli või surve puudusest?
Igal juhul on juba tule süttides mõtet väga kiirelt asi seisma jätta ja diagnostikasse minna ehk siis mehhaanilise manomeetriga survet kontrollida. Kui on ainult anduri viga, siis ok, aga kui mainid, et õli ja surve kaovad, siis tõesti- esimese asjana mõtleks turbole. Lihtne (ja vahel ekslik) kontroll oleks turbo "külma" poole lõdviku lahtivõtmine, kui sealt seest õline, siis...
ps. ise olen üle elanud survetule süttimise, mille järel loetud sekunditega tegi mootor "F1-te", ehk suures suitsupilvega kadus kolviaugust 30+ liitirit õli. Meeldejääv vaatepilt...
Igal juhul on juba tule süttides mõtet väga kiirelt asi seisma jätta ja diagnostikasse minna ehk siis mehhaanilise manomeetriga survet kontrollida. Kui on ainult anduri viga, siis ok, aga kui mainid, et õli ja surve kaovad, siis tõesti- esimese asjana mõtleks turbole. Lihtne (ja vahel ekslik) kontroll oleks turbo "külma" poole lõdviku lahtivõtmine, kui sealt seest õline, siis...
ps. ise olen üle elanud survetule süttimise, mille järel loetud sekunditega tegi mootor "F1-te", ehk suures suitsupilvega kadus kolviaugust 30+ liitirit õli. Meeldejääv vaatepilt...
Tere taas.
Tänud vastuse eest.Vaatasin veelkord täpsemalt auto alla ja panin tähele ,et siiski oli kaks -kolm pisikest õlitilka auto all,aga õli tase oli normis!Arvan millegi päerast,et tegu vististi survega?!
Kas Te äkki oskate öelda-soovitada super head diiseautode diagnostika keskust-töökoda,kus osatakse panna õige diaagnos ja vajadusel ka õige ravi määrata ning ka see ravi tehtaks kvaliteetselt?!
Ette tänads ja lgp.-ga:Sven
Tänud vastuse eest.Vaatasin veelkord täpsemalt auto alla ja panin tähele ,et siiski oli kaks -kolm pisikest õlitilka auto all,aga õli tase oli normis!Arvan millegi päerast,et tegu vististi survega?!
Kas Te äkki oskate öelda-soovitada super head diiseautode diagnostika keskust-töökoda,kus osatakse panna õige diaagnos ja vajadusel ka õige ravi määrata ning ka see ravi tehtaks kvaliteetselt?!
Ette tänads ja lgp.-ga:Sven
Lgp.-ga:Svenve
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Tean Sahhalinil üht väga head töökoda, samuti saavad sellise diagnoosi määramise ja selle raviga hästi hakkama ka Ulan-Ude's asuvad meistrid.svenve kirjutas:Kas Te äkki oskate öelda-soovitada super head diiseautode diagnostika keskust-töökoda,kus osatakse panna õige diaagnos ja vajadusel ka õige ravi määrata ning ka see ravi tehtaks kvaliteetselt?!
Ette tänads ja lgp.-ga:Sven
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
svenve kirjutas: Kas Te äkki oskate öelda-soovitada super head diiseautode diagnostika keskust-töökoda,kus osatakse panna õige diaagnos ja vajadusel ka õige ravi määrata ning ka see ravi tehtaks kvaliteetselt?!
Huvitav, et keegi ei taha head remonditöökoda välja pakkuda? Küsisin isegi paar nädalat tagasi sama asja, aga siiani pole ühtki soovitust tulnud:)
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Tean, et Arhangelskis lennuvälja poolt tulles, ringteelt vasakule hoides, seal kus on suurematsorti rehvipood. Selle taga on päris asjalikud mehhanikud remonditöökojas.
Vihje oli sellele, et kus kandist otsid abi, kas lõuna või põhja Eestist
Tean, et palju tegelasi saavad abi Diislikeskusest. Täpset aadressi ei oska öelda, aga asub Ülemiste keskuse ja Ülemiste hotelli vahelt läbi sõites vasakut kätt.
Vihje oli sellele, et kus kandist otsid abi, kas lõuna või põhja Eestist
Tean, et palju tegelasi saavad abi Diislikeskusest. Täpset aadressi ei oska öelda, aga asub Ülemiste keskuse ja Ülemiste hotelli vahelt läbi sõites vasakut kätt.
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt: