Difrilukk Hilux'ile

Moderaatorid: jr, Moderators

al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Eks see lock-right jms iselukustuvad-libisevad asjad ole head küll.
Ma kasutan hetkel igapäevaselt LC, libiseva lukuga tagasillas.
Peale õige õli "installeerimist" töötab asi päris korralikult, mis tähendab soovi korral uhkeid "kannakaid" jms effektset värki. Ronib hästi ja liigub hästi, aga...
Kui asi saab külg ees liikuda, siis ta ka liigub. Igasugune väike külgkalle, vms külgkoormus libedal, ajab aparaadi tagumine ots ees liikuma. kui väravapostid, puud või kaasliiklejad külje all, peab parema jala tööd ja rataste pidamist väga jälgima.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

al kirjutas:Eks see lock-right jms iselukustuvad-libisevad asjad ole head küll.
Ma kasutan hetkel igapäevaselt LC, libiseva lukuga tagasillas.
Peale õige õli "installeerimist" töötab asi päris korralikult, mis tähendab soovi korral uhkeid "kannakaid" jms effektset värki. Ronib hästi ja liigub hästi, aga...
Kui asi saab külg ees liikuda, siis ta ka liigub. Igasugune väike külgkalle, vms külgkoormus libedal, ajab aparaadi tagumine ots ees liikuma. kui väravapostid, puud või kaasliiklejad külje all, peab parema jala tööd ja rataste pidamist väga jälgima.
kas see lukk töötab sul nii ka,et ronid millestki üle nii et üx ratas koopas sees teine väljas ja et sis käivad mõlemad ringi???
56157755
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

LockRight lukustab jah 100%, ka siis kui üks ratas on maapinnast lahti.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Hansonimees kirjutas:Uurisin omalt poolt LSD remondivõimalusi Elkeautos. Auto oli juhtumisi järjekordses korralises hooles ning palusin neil teha pakkumine difri remondiks.(olen teemat seal vähemalt 3x üles võtnud- esimesed korrad tehti selgex et kõik on OK!?) "Vennad punnitasid silmi" ega osand remondist midagi kosta. Pakkusid uut (vist 38. kilo eest). Lasin neil järele mõelda ja tuletasin meelde, et on vist tegemist TEHASE ESINDUSEGA!
Õhtax saadeti meil:" Selle diferentsiaali kontrollimiseks on vaja auto uuesti siia tuua ja selle auto vaatab üle väljaõppinud spetsialist, kes siis määrab vastavalt vead ja puudused, ning siis on mul võimalik tellida vajalikud osad antud diferentsiaalile. "
Peab ikka hea spetsialist kohale toodama, kes väliselt oskab öelda, mis mõõdus vaheseibe peab tellima! Aga arvan, et neid just tuleb vahetada. Katalogi skeemilt võib aru saada nii, et friktsioonseibid on ühes paksusmõõdus(a'380.-) metallsed vaheseibid aga vähemalt viies paksusmõõdus (a'60.-). lisax:"Differentsiaali simmerling maksab 221eek", mis tuleb niikuinii vahetada.
Kes pakub eeltoodud vidinaid ja ka profesionaalset lähenemist (igas mõttes!)?
Vidinaid LSD-le pakuvad ikka tehase esinadajad vististi, aga proffessionaalsemat lähenemist diffrite osas võid leida Offroadservice Marekilt. Mis sealt esindustest ikka oodata, kui ma sõbrale juppe käisin tellimas ja mul kulus poolt tundi selgitustöödele nende kataloogide varal, mida ma tahan. Kas ma tõesti väljendan ennast ebaselgelt küsides tagumise diffri käbilaagrit ja kõikide kardaaniflantside simmereid. Olukord läks päris koomiliseks, kui ma pidin hulga vaeva nägema, et varuosaesindajale selgeks tegema, et käigukast ei ole vahekast, ausõna ei ole...
Vasta

Mine “Toyota”