4runneri LSD diffri probleem?

Moderaatorid: jr, Moderators

saunatont
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: E Dets 28, 2009 11:02 am

4runneri LSD diffri probleem?

Postitus Postitas saunatont »

Sai hiljuti soetatud 4runner ja taga peaks olema LSDdiffer,mis aga praktikas ei toimi. Kas probleem võib olla lihtsalt vales õlis või on asi keerulisem? Uurisin Jeebi venekeelselt lehelt diffri ehitust ja toimimis põhimõtet ning arvan ,et Toyotal ta sama. Kas on kellegil otsest kogemust ja oskab nõu anda???
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

LSD diffris peab olema LSD õli, muidu asi ei toimi, kui Sa seda kuulda tahtsid.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
saunatont
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: E Dets 28, 2009 11:02 am

Postitus Postitas saunatont »

Et siis võiks alustada õlivahetusest? Rattast keerates pöörlevad rattad ühes suunas aga jõu rakendudes, ehk siis lumes mütates asi eitoimi
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Jah, kõigepealt õige õli sisse ja sisi vaata, kas asi paraneb. Kui seal on mingi muu (tavaline) sillaõli sees olnud, siis võid natukese aja pärast seda LSD õli uuesti vahetada, peseb diffri sellest muust jamast puhtaks.
Aga samas võivad ka kettad kulunud olla...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
saunatont
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: E Dets 28, 2009 11:02 am

Postitus Postitas saunatont »

Alustan siis õlis ja eks siis vaatab edasi. Tänud nõu eest!!!
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Hiluxil aga nii, et kui mõlemad rattad õhus ja siis ratast kruttida käivad nad eri suundades. Kui aga üks ratas lennus ja kardaanist keerata, siis võid lolliks keerata ennast, olen ka lühikese kangiga proovint ja ei jõua ringi keerata. :?:
Olen varakult ka ühe lsd difri varuosadeks sebinud ja laiali võtnud. Mõned kettad väga korralikud ehk peaaegu uued, kulumis jälgi ei ole.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 983
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Lihtsam ja odavam -võtta asi laiali ja puhastada ning kontrollida, et vajadusel vahetada kettad ! Egas see õli ka teab mis odav lõbu ole, et seda mitu korda vahetada -ja siis veenduda et ikka ei tööta!!! Tavaliselt asi vana ja kulunud!!!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

marxkoll kirjutas:Lihtsam ja odavam -võtta asi laiali ja puhastada ning kontrollida, et vajadusel vahetada kettad ! Egas see õli ka teab mis odav lõbu ole, et seda mitu korda vahetada -ja siis veenduda et ikka ei tööta!!! Tavaliselt asi vana ja kulunud!!!
Kui ma õegesti mäletan, siis kas seda seal mitte mingi 1.9 l sisse ei läinud ja 1l ca 200 eeki. Sellepärast varusingi juba varakult difri, et kui lahtivõtmiseks läheb ja midagi pekkis on, siis hea võtta kohe. Uus ketta jooks oli või on ca 5k eeki.
Kõnetraat 51922951
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

mul olid kyll suht uued LSDd mis sisse pistsin ette ja taha LJ73 le, aga panin kohe amservist tellitud LSD tihendusseibid sisse, 2tk difri kohta, 54 eek tk. Ja 0,7mm paksud. tehase kood 90564-50005. Seibid 6liga marjaks ja pane valja poole kummagi poole viimast ketast. kui on teine LSD ka olemas siis v6rdle keskosas olevat vedru(sid) (m6nel on 1 , m6nel 2 vedru sees). Pane need sisse mis pikemad, saab tummisem.Samad difrid peaks olema. Liivas ja libedal s6itmisega laheb nyyd sellistest kohtadest labi ja yles kust enne poleks unistanudki. Niiet tootab.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
saunatont
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: E Dets 28, 2009 11:02 am

Postitus Postitas saunatont »

Kas seda kulumis välpa mõõta saab ja kas neid seibe on ka erinevas mõõdus?
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

saunatont kirjutas:Kas seda kulumis välpa mõõta saab ja kas neid seibe on ka erinevas mõõdus?
Oli 3 m66tu vist, samas kui osav mees oled saad mis m66tu tahes teha omale neid ja kui leiad tutikate LSD friktsioonketaste m66dud siis saab m66ta ikak ju..eks tal paksus kulu ju.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

rato kirjutas:Pane need sisse mis pikemad, saab tummisem.Samad difrid peaks olema. Liivas ja libedal s6itmisega laheb nyyd sellistest kohtadest labi ja yles kust enne poleks unistanudki. Niiet tootab.
Ajate ila jooksma, vaata et jooksen kohe autokallale lammutama.
Siit ka küsimus esimese LSD kohta. Ees peaks olema vaba differ ja nagu ma aru olen saand, siis sellel ülekanne teine, kuid kas see ülekande erinevus tuleb käbist ja taldrikus või on see keskosa ka erinev, ma mõtlen seda kus lsd keettad ja sateliidid sees on. Mõttega sihin sinnapoole, et on olemas teine differ, millel käbi ja taldrik üle visanud. äkki saaks selle ette kompunnida.
Väga näotu ka see, kui ees üks ratas puhkab kui teine rassib tööd teha :twisted: .
Teen õhtapoole väikse pildimaterjali ka.
Kõnetraat 51922951
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

PARUN kirjutas:
rato kirjutas:Pane need sisse mis pikemad, saab tummisem.Samad difrid peaks olema. Liivas ja libedal s6itmisega laheb nyyd sellistest kohtadest labi ja yles kust enne poleks unistanudki. Niiet tootab.
Ees peaks olema vaba differ ja nagu ma aru olen saand, siis sellel ülekanne teine, kuid kas see ülekande erinevus tuleb käbist ja taldrikus või on see keskosa ka erinev, ma mõtlen seda kus lsd keettad ja sateliidid sees on.
Eks pöörlemise kiiruse erinevus tuleb hammakatest nagu jalgrattalgi ju :) Aga vabadifri ja Lsd difri ehitus on kah teine küll jah. Et kui sul on sees vabadiffer, ja saad LSD, tahad ära vahetada, siis ära "käbi" näpi, keera vabadifrilt ylekande( rõngakujuline hammakas kui nii v6ib öölda) poldid lahti pannes terve difri kruustangide vahele. Siis kõva puuklotsi või pronksitükki vahele toppides toksi see hammakas küljest. siis kui tahad Tihenduskettaid toppida juurde LSDle siis LSD difri korpus poltidest lahti, pooleks, kettad märjalt sisse, kopsik kokku, hammakas ja difri korpuse vastav osa+ poldiaugud brake cleaneri ja puhta lapiga ilusti puhtaks. Koputad ylekande hammaka LSD korpuse külge, nii et poldiaugud ilusti klapivad, siis keermeliim vahele, poldid kinni, splindid kinni. Siis differ silla vastava osa külge, regu ära, kasutades värvi jne. Siis paned kogu kupatuse silla külge ja ongi olemas. 8)
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Tegin siis õhtu ka mõned pildid LSD difrist laiali võetuna.
Läks see differ siis 3x Läti vabariigi viina maksama :oops:
Pilt
Pilt
Kõnetraat 51922951
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

No tee puhtaks ilusti(see tahab siin traatharja saada siin lausa) , pane selle hammaka asemele enda auto küllest saadu, alumisel pildil oleva kopsiku põhja tihendusketas, teise poole põhja ka ja pintselda kokkupaneku käigus kõik tükid ilusti LSD õliga kokku ja peaks tööle hakkama küll. Kui sul on endal samasugune sees (mida ma küll kahtlen kuna sul jooksid rattad eri suundades keerutamisel) siis nihkatsiga mõõtes sordi paksemad tükid kokku ja lao kokku.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Vasta

Mine “Toyota”