1. leht 2-st

Mure LJ70 temperatuuriga

Postitatud: T Dets 01, 2009 9:49 pm
Postitas m2tt
Probleem nimelt selline, et kipub keema minema kui kohapeal käib. Sai vahetatud radikas ära ja termostaad. Ei aidanud. siis tekkis huvitav mõte et äkki on hoopis ventilaatori sidur läbi. miks tekkis selline idee.. just nimelt sellepärast, et kui seisin läks temperatuur üles ja kui sai hooga sõitma hakata siis vajus jälle normaalasendisse tagasi.
Kuid nüüd sai testitud termosidur ka ära. pole muidugi väga spetsialist aga kuuldu põhjal testisin ära. Kuumutades hakkas raskemalt käima natuke.
Siit ka siis püstitatud probleem teadjamatele. Millest võib olla veel tingitud selline probleem. Mida võiks veel kontrollida.

Postitatud: T Dets 01, 2009 10:00 pm
Postitas hans
kuida on lood veepumbaga?äkki kulunud ja kohapeal madalate pööretega ei liiguta jahutusvedelikku piisavalt ringi ja kipubki keema minema?

Postitatud: T Dets 01, 2009 10:05 pm
Postitas m2tt
kas seda on võimalik testida ka kuidagi või ainult vahetuse näol?

muidugi üks täpsustus ka veel et temp tõusis ka üles kui aeglustiga sõitsin mudas ja pööre oli kuskil 2000 ja rohkem aga kiirus väga väike. praktiliselt pensionäri liikumiskiirus. loomulikult ei ole see vb kõige adekvaadsem kuna see oli lekkiva radiaatoriga. peale seda pole julgend väga muda sisse ronida.

Postitatud: K Dets 02, 2009 8:38 am
Postitas Madis
Lõhnab plokikaanes oleva prao järele. See ainult oletus, eksju.
Ise ei tahtnud viimase hetkeni uskuda, et nii võib olla. Aga oli. Eriti kui sa sõitsid miski lekkiva radikaga ringi.
Surve on sees? Voolikud jämedad? Muidugi, mis mootor üldse - 2,4 või 3,0?

Postitatud: K Dets 02, 2009 9:32 am
Postitas uputaja
Sellel autol varemgi keemisega probleeme olnud. siis vahetati plokikaane tihend. Oli olnud abi.
Kusjuures see 2,4 td hakkabki enne mootori lõpparvet tihti kuumaks minema , suitsema , käib longates ja siis kaob jõud ära. Nagu oleks 2 sil küljest ära.
Hea võrdlus. Ise, olles auto ostnud, polnud 33x12,5 rehviga 100-110 maanteel sõita Peale 6 kuulist kasutust. ei jaksanud 34x11,5 rehviga üle 80 minna . Läks kuumaks ja kõik. Tremostaat oli väljas.

Postitatud: K Dets 02, 2009 9:33 am
Postitas m2tt
voolikud on jämedad ja rõhk täitsa sees. (ehk siis käega muljudes voolikuid on kõvad)
tegemist 2.4 turbo dislaga.

kas seda pragu on võimalik tuvastada ka kui kaas peal?

Postitatud: K Dets 02, 2009 9:40 am
Postitas karu
Pärast plokikaane tihendi vahetust sõitis see auto veel omajagu ja polnud survet sees ehk kas see on tulnud hiljem või on viga mujal.

Postitatud: K Dets 02, 2009 10:04 am
Postitas m2tt
järelikult on siis see surve mida mina mõtlen liiga väike.. samas voolikud on suht jäigad

Postitatud: K Dets 02, 2009 10:11 am
Postitas Madis
Paraku neti teel diagnoosi panemine on sama, mis raadiost balleti jälgimine.

Postitatud: K Dets 02, 2009 10:12 am
Postitas m2tt
:D
seda nüüd küll aga vähemalt on asju mida saab järgi kontrollida ja siis edasi liikuda.

Postitatud: K Dets 02, 2009 9:51 pm
Postitas landmb
Mina keeraks maha veepumba ja kontrolliks kas selle tiivik on kinni. Hiluxil kunagi oli selline jama, et tiivik oli lahti pääsenud.

Postitatud: N Dets 03, 2009 12:08 am
Postitas m2tt
selle proovin järgi. annan teada mis olukord vastu vaatas

Postitatud: N Dets 03, 2009 5:53 pm
Postitas Olle
See on raudselt see keeli sidur seal. Viska elektrivent peale või vaheta sidur ära... Ise olin sama asjaga hädas nagu mustlane mädas, pesin mootorit vahetasin veepumpa ja kõik imevigurid tegin ära alates õhupalli toppimisest radikakorgi asemele, termostaate on terve sahtel täis praegugi kodus jne jne.... Sidur oli visuaalselt jummala korras. külmalt käis tiivik vabalt ja soojalt üsna raskelt... kuni ühel hetkel lihtsalt viskas üle. kiskusin siduri lahti ja toppisin sinna sisse käepärase kruvi. Ja mure kadus ise-enesest kuin selle hetkeni mil ventikas radikasse sõitis 8) :lol:
Siis otsustasin elektrivendi panna :wink:
Tegelikult on nii, et temperatuuril 90 ja üles ei keera korras geeliga venti üldse ringi nii, et mootorit kaasa ei veaks.

Postitatud: N Dets 03, 2009 6:50 pm
Postitas tarmo
Olle kirjutas:Tegelikult on nii, et temperatuuril 90 ja üles ei keera korras geeliga venti üldse ringi nii, et mootorit kaasa ei veaks.
Ja külmalt peab see asi ka ikka üsna jäik olema. Jõuab muidugi käega ringi ajada, aga kui proovid nö hoogu sisse lükata, siis peaks kohe seisma jääma.

Postitatud: R Dets 04, 2009 4:40 pm
Postitas m2tt
mul külmalt lihtsalt käevahel ringi tõmmates käib nagu tühja võlli otsas.. mitte mingit takistust pole. kuumaks ajades nagu tekkis selline takistus kus natuke oli nagu jõudu vaja ja kergelt ei käinud