Mure LJ70 temperatuuriga

Moderaatorid: jr, Moderators

m2tt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: T Aug 25, 2009 11:28 am
Asukoht: Pärnu

Mure LJ70 temperatuuriga

PostitusPostitas m2tt » T Dets 01, 2009 9:49 pm

Probleem nimelt selline, et kipub keema minema kui kohapeal käib. Sai vahetatud radikas ära ja termostaad. Ei aidanud. siis tekkis huvitav mõte et äkki on hoopis ventilaatori sidur läbi. miks tekkis selline idee.. just nimelt sellepärast, et kui seisin läks temperatuur üles ja kui sai hooga sõitma hakata siis vajus jälle normaalasendisse tagasi.
Kuid nüüd sai testitud termosidur ka ära. pole muidugi väga spetsialist aga kuuldu põhjal testisin ära. Kuumutades hakkas raskemalt käima natuke.
Siit ka siis püstitatud probleem teadjamatele. Millest võib olla veel tingitud selline probleem. Mida võiks veel kontrollida.
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
Kasutaja avatar
hans
Fitting 44"
Postitusi: 474
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas hans » T Dets 01, 2009 10:00 pm

kuida on lood veepumbaga?äkki kulunud ja kohapeal madalate pööretega ei liiguta jahutusvedelikku piisavalt ringi ja kipubki keema minema?
Vajad uut esiklaasi või soovid autole haakekonksu? http://autoklaas24.ee
m2tt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: T Aug 25, 2009 11:28 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas m2tt » T Dets 01, 2009 10:05 pm

kas seda on võimalik testida ka kuidagi või ainult vahetuse näol?

muidugi üks täpsustus ka veel et temp tõusis ka üles kui aeglustiga sõitsin mudas ja pööre oli kuskil 2000 ja rohkem aga kiirus väga väike. praktiliselt pensionäri liikumiskiirus. loomulikult ei ole see vb kõige adekvaadsem kuna see oli lekkiva radiaatoriga. peale seda pole julgend väga muda sisse ronida.
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1114
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas Madis » K Dets 02, 2009 8:38 am

Lõhnab plokikaanes oleva prao järele. See ainult oletus, eksju.
Ise ei tahtnud viimase hetkeni uskuda, et nii võib olla. Aga oli. Eriti kui sa sõitsid miski lekkiva radikaga ringi.
Surve on sees? Voolikud jämedad? Muidugi, mis mootor üldse - 2,4 või 3,0?
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 3955
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

PostitusPostitas uputaja » K Dets 02, 2009 9:32 am

Sellel autol varemgi keemisega probleeme olnud. siis vahetati plokikaane tihend. Oli olnud abi.
Kusjuures see 2,4 td hakkabki enne mootori lõpparvet tihti kuumaks minema , suitsema , käib longates ja siis kaob jõud ära. Nagu oleks 2 sil küljest ära.
Hea võrdlus. Ise, olles auto ostnud, polnud 33x12,5 rehviga 100-110 maanteel sõita Peale 6 kuulist kasutust. ei jaksanud 34x11,5 rehviga üle 80 minna . Läks kuumaks ja kõik. Tremostaat oli väljas.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
m2tt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: T Aug 25, 2009 11:28 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas m2tt » K Dets 02, 2009 9:33 am

voolikud on jämedad ja rõhk täitsa sees. (ehk siis käega muljudes voolikuid on kõvad)
tegemist 2.4 turbo dislaga.

kas seda pragu on võimalik tuvastada ka kui kaas peal?
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1485
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » K Dets 02, 2009 9:40 am

Pärast plokikaane tihendi vahetust sõitis see auto veel omajagu ja polnud survet sees ehk kas see on tulnud hiljem või on viga mujal.
Tel 56224693
m2tt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: T Aug 25, 2009 11:28 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas m2tt » K Dets 02, 2009 10:04 am

järelikult on siis see surve mida mina mõtlen liiga väike.. samas voolikud on suht jäigad
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1114
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas Madis » K Dets 02, 2009 10:11 am

Paraku neti teel diagnoosi panemine on sama, mis raadiost balleti jälgimine.
TR3 BHC
Madis 5115033
m2tt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: T Aug 25, 2009 11:28 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas m2tt » K Dets 02, 2009 10:12 am

:D
seda nüüd küll aga vähemalt on asju mida saab järgi kontrollida ja siis edasi liikuda.
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

PostitusPostitas landmb » K Dets 02, 2009 9:51 pm

Mina keeraks maha veepumba ja kontrolliks kas selle tiivik on kinni. Hiluxil kunagi oli selline jama, et tiivik oli lahti pääsenud.
Toyota Hilux
Land +3725066049
m2tt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: T Aug 25, 2009 11:28 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas m2tt » N Dets 03, 2009 12:08 am

selle proovin järgi. annan teada mis olukord vastu vaatas
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Olle » N Dets 03, 2009 5:53 pm

See on raudselt see keeli sidur seal. Viska elektrivent peale või vaheta sidur ära... Ise olin sama asjaga hädas nagu mustlane mädas, pesin mootorit vahetasin veepumpa ja kõik imevigurid tegin ära alates õhupalli toppimisest radikakorgi asemele, termostaate on terve sahtel täis praegugi kodus jne jne.... Sidur oli visuaalselt jummala korras. külmalt käis tiivik vabalt ja soojalt üsna raskelt... kuni ühel hetkel lihtsalt viskas üle. kiskusin siduri lahti ja toppisin sinna sisse käepärase kruvi. Ja mure kadus ise-enesest kuin selle hetkeni mil ventikas radikasse sõitis 8) :lol:
Siis otsustasin elektrivendi panna :wink:
Tegelikult on nii, et temperatuuril 90 ja üles ei keera korras geeliga venti üldse ringi nii, et mootorit kaasa ei veaks.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
GSM: 5266640
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5095
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas tarmo » N Dets 03, 2009 6:50 pm

Olle kirjutas:Tegelikult on nii, et temperatuuril 90 ja üles ei keera korras geeliga venti üldse ringi nii, et mootorit kaasa ei veaks.

Ja külmalt peab see asi ka ikka üsna jäik olema. Jõuab muidugi käega ringi ajada, aga kui proovid nö hoogu sisse lükata, siis peaks kohe seisma jääma.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
m2tt
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: T Aug 25, 2009 11:28 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas m2tt » R Dets 04, 2009 4:40 pm

mul külmalt lihtsalt käevahel ringi tõmmates käib nagu tühja võlli otsas.. mitte mingit takistust pole. kuumaks ajades nagu tekkis selline takistus kus natuke oli nagu jõudu vaja ja kergelt ei käinud
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük

Mine “Toyota”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist