Mure järgmine: tahaks osta 85.a. BJ45-te aga pole varem ühtegi 4X4 omanud. Auto pidi muidu suht.heas korras olema aga aeglusti ei tule enam pealt ära (kõik muu on korras).
Küsimus nr.1. kas see aeglusti rem. on väga kulukas?
nr.2. millised on BJ45-e põhilised puudused
nr.3. millised on sama auto hed küljed.
Ah jaa... kas BJ45-ga maanteel saab ka kulgeda ja kas roolivõimu paigaldamine on võimalik?
Põhjus auto soetamiseks on linnast maale kolimine s.t. huvi on tõsine ja asjaga kiire...
Igasugune inf on teretulnud...
BJ45
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: BJ45
ja jaaa, kui sa ise ka mõne kontakti jätaksAnonymous kirjutas: Igasugune inf on teretulnud...
Aga nagu BJ ikka, puudused:
Pöörderaadius, pikad ülendid ( http://www.hot.ee/bj41/imagepages/image34.htm ), roolivõimu puudus (meenub ainult linnasõidul ja metsas puude vahel) müriseb koledasti, salongi polsterdus olematu.
raamitalad roostetavad ja muidugi liig raske, st nagu teisedki, aga põhjatule maastikule 225 rehviga asja ei ole. ja siis jälle, rooste rooste rooste.
Aga plusside poole pealt teeb ta kõik eelneva tasa. ja seda kuhjaga. Tehnika on siiani suurepärane
Lisaks tasub kontrollida esimesi hub´e, raskel veol, pehmes, liivas hakkab üle viskama (kõriseb). Mis puutub rooliõimu ja kordistisse, siis soovitaks sulle offroad service Marekit ( http://www.landrover.ee/est/klubist/par ... ervice.htm ) Kordisti käib ju alles peale esisilla sisslülimist, st peaks ka sees olema ??? roolivõimu eelarve pidi nii 10k olema.
Kui miskit, siis küsi.