LC120 (üldine)

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
indre
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Juul 17, 2005 12:53 pm

LC120 (üldine)

Postitus Postitas indre »

Igast hunnik küsimusi tekkinud LC 120 kohta, järsku keegi viitsib kommenteerida:

* Kuna ma ei suuda leida eriti offroadi materjali ja üleüldse mingit infot Land Cruiser 120 kohta (va toyota ametlik koduleht), siis järsku keegi viitaks mõnele lehele või räägiks oma kogemusest kuidas see masin metsas hakkama saab või kas sellega üldse tegeletakse, suht uus masin siiki. Eestis olen ainult ühe korra ühte LC120 näinud, mis oli siis korralike mudakummidega ja ilmselt sellega siis ka metsas käiakse. Tahaks kasvõi pilte näha!

* Peres on üks ja natuke metsas käidud (põhiliselt talvel) ja sai osa võetud ka mingist Elke Auto LC offroadist (mõni võib-olla et isegi teab seda, enamus masinaid olid LC120), aga ega seal midagi hullu ei toimunud, hea kogemuse sai küll (enne olin küllaltki vähe ringi roninud).
Nüüd tekkis tahtmine, et võiks suvel ju ka natuke ringi kolada ja kätt harjutada, aga linnakummidega eriti nagu ei julge ka (meenub kohe kevadine pealtnäha ilus rohumaa mille alumisel mudakihil suht kelgutada sai väikese kallaku peal). Samas ei ole ma ise auto omanik ja ei tahaks sellele masinale metsas mingeid suuremaid kahjustusi ka põhjustada (ise olen vaid piiratud lubadega juht, kellel siis keegi kindlasti kõrval kaarti peab lugema), et kas on mingeid soovitusi kus suvel võiks vahepeal natuke sõitmas käia või tuleks selleks juba teised rehvid ja võib-olla mõni muugi muudatus teha?

* Kas see on normaalne, et põhjakaitse madalaim koht tundub ikka tubli paar sentimeetrit alla 20cm (peaks olema 207mm tegelikult)? Või noh, vähemalt võrreldes mõndadega mida linnas näinud on tundub esiots kahtlaselt madalal. Muidugi võtab põhjakaitse oma ruumi, aga samas on see tundub juba liiga madal.


Suht pikk tekst, aga eks näis mida siinne rahvas ka öelda oskab/viitsib :)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: LC120 (üldine)

Postitus Postitas Landy »

indre kirjutas: * Kuna ma ei suuda leida eriti offroadi materjali ja üleüldse mingit infot Land Cruiser 120 kohta (va toyota ametlik koduleht), siis järsku keegi viitaks mõnele lehele või räägiks oma kogemusest kuidas see masin metsas hakkama saab või kas sellega üldse tegeletakse, suht uus masin siiki. Eestis olen ainult ühe korra ühte LC120 näinud, mis oli siis korralike mudakummidega ja ilmselt sellega siis ka metsas käiakse. Tahaks kasvõi pilte näha!
Kõiksuguste Land Cruiseri fännide jaoks on loodud Eestis oma klubi:
http://www.tlce.ee/

Ehk saad siit miskeid ideid oma autoga tegutsemiseks:
http://www.lcool.org/
http://www.lcool.org/technical/120_seri ... nical.html

* Peres on üks ja natuke metsas käidud (põhiliselt talvel) ja sai osa võetud ka mingist Elke Auto LC offroadist (mõni võib-olla et isegi teab seda, enamus masinaid olid LC120), aga ega seal midagi hullu ei toimunud, hea kogemuse sai küll (enne olin küllaltki vähe ringi roninud).
Ilmslet mõtled seda üritust:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... /index.htm
Sai oldud kohtunikuks/abiliseks. Tore üritus oli. Kindasti pani off-road pisiku paljudele verre.
Nüüd tekkis tahtmine, et võiks suvel ju ka natuke ringi kolada ja kätt harjutada, aga linnakummidega eriti nagu ei julge ka , kas on mingeid soovitusi kus suvel võiks vahepeal natuke sõitmas käia või tuleks selleks juba teised rehvid ja võib-olla mõni muugi muudatus teha?
Esimese hooga ei oska tõesti muud soovitada, kui peene mustriga või sile asfalti rehv veidi tõsisema AT (all terrain) rehvi vastu vahetada. Sellega saab nii maanteel/linnas, kui kesisemal metsateel edukalt kulgeda. Kui pidevalt metsa all asja pole siis tõsine muda rehv MT (Mudd Terrain) on veidi liiga karm ning ebamugav igapäevaskes maanteel liiklemiskes.

Edasise tööna võiks autosse kaardi/GPS-i hankida, et isesisvalt Eestimaad avastada ja maastikul jänni jäädes saaks abilistele oma täpse koha kätte juhatada.
Edasi tulevad juba, kirved, labidad köied,jne. abivahendid.
Viimati muutis Landy, K Juul 20, 2005 11:22 am, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: LC120 (üldine)

Postitus Postitas Arto »

[quote="Landy"][quote="indre"]

tegeutsemiseks:
käied[quote]

Landi on ületamatu!!! :lol:
indre
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Juul 17, 2005 12:53 pm

Postitus Postitas indre »

Ole sa tänatud, Landy :) Nüüd mul natuke lugemist ja uurimist juba ees. Tehase GPS seade on isegi peal, aga sellega nagu ma aru olen saanud ei ole Eestis midagi peale hakata...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

indre kirjutas: Tehase GPS seade on isegi peal, aga sellega nagu ma aru olen saanud ei ole Eestis midagi peale hakata...
Jah Eesti kohta selle seadmele paraku kaart puudub.
Esialgu oleks ka Regio maanteeatlas (2005 a. peal üsna palju metsateid juba) ning kompass abiks. (see funktsioon peaks vist isegi auto seadmel olema)

Edasi võid ju PÄRIS GPS-i ja digitaalse kaardi peale mõelda. Huvi korral saan kindlasti abiks olla.
Viimati muutis Landy, K Juul 20, 2005 5:19 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
indre
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Juul 17, 2005 12:53 pm

Postitus Postitas indre »

Nüüd tekkis vaidlus: kas selle automaat on nelja või viiekäiguline? Jumala segaduses, ingliskeelsed lehed panevad kõik, et 5-käiguline manuaal või 4-käiguline automaat, toyota.ee annab ilusti 6-käiguline manuaal ja 5-käiguline automaat. Kumba siis uskuda? Käigud muidu automaadil: D, 3, 2, L. Samas uuel LC100 saab ka eraldi 4. käigu peale piirata, aga sellel ei saa. Siiski sõites tekib nagu kahtlus, et vahetab ikka 5 korda... Nüüd selline põhimõtte asi, et kumb siis õige :P?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ilmselt on 4 käiku pluss overdrive, ehk siis konverteri lukustus.
+372 5028488
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

2005 aasta algusest tuli 5ne automaat ja 6ne manuaal, enne seda oli vastavalt 4 ja 5 käima. Peale modimist keerati 2 kw ja natuke väänet ka juurde.
Vasta

Mine “Toyota”