Landcruiser 80

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Mart

Landcruiser 80

Postitus Postitas Mart »

Tere

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=34751

Kas keegi oskab kommenteerida sellist tüüpi auto head - vead...
Räägitakse et automaatkast ei sobi offroadimiseks...
Kuidas saan kontrollida kas 4vedu ikka korralikult töötab...
Kas sellistele autodele on tehase poolt ka difrilukud või keskdifrilukk paigaldatud...
Kas keegi offroadib ka sellisega-kas tal on normaalne läbivus...
Tänud ette
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Eesto Off Road klubi liikmed "Toyoodikud" sõitsid sellise aparaadiga päris kaua, kui ma õieti mäletan.

Keskdifrilukk on tal kindlasti peal. Taga ja esisilla lukk oli sellele autole lisavarustuses tehase poolt olemas küll. Seega pead vaatama, kas on salongis äkki mõni viide sellele, on vast kõige lihtsam. Minu mäletamist mööda oli nii elektrimootoriga kui pneumaatlisi lukke toyotale, aga ma võin ka nati mööda panna.

Aparaadil peaksid olema täistalasillad, seega super! Automaatkasti ei tasu karta! Õigete sõiduvõtete puhul võib see isegi eeliseks olla.

Kuidas nelivedu kontrollida...
Noh kui nelivedu on sees ja sõites on nagu kõik ok, siis pole ka vast häda midagi. Tavaliselt annab haige koht ikka endast kuidagi märku. Pöörates ragisevad poolassid ees või siis kiirel sõidul mingi imelik müra või vibratsioon.
Esisilla hube on paksu liiva sees hea testida. Ühtlaste tasaste pööretega otse sõita. Siis tavaliselt hakkavad per$e$ esisilla hubid üle taguma.

Hea auto. Toyota on alati hea olnud nii vastupidavuselt kui lollikindluselt.
+372 5028488
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

kas sellel isendil mitte pidev nelivedu ei peaks olema...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Uazist kirjutas:kas sellel isendil mitte pidev nelivedu ei peaks olema...
See ju tegelikult kangi(de) pealt näha. Kas siis vastvalt 2H->4H->4L või lihtsalst H->L
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Toyoodikutel oli minu arust LC 61
Mart

Postitus Postitas Mart »

Jah keskdifrilukk on tal peal...ja pidev 4vedu

copy-paste
Keskdifrilukk on tal kindlasti peal. Taga ja esisilla lukk oli sellele autole lisavarustuses tehase poolt olemas küll. Seega pead vaatama, kas on salongis äkki mõni viide sellele, on vast kõige lihtsam. Minu mäletamist mööda oli nii elektrimootoriga kui pneumaatlisi lukke toyotale, aga ma võin ka nati mööda panna.

Nüüd jälle küsimus...kumb siis parem on,kas elektrimootoriga- või pneumaatiline diffrilukk? ...ning kas need on väga kallid...
(sorry...ei jaga veel neid asju eriti...seepärast ka vähe kohtlased küsimused)

Võibolla -Toyoodikud- oskavad midagi sellise auto kohta öelda...kui juhtute lugema...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mart kirjutas:Jah keskdifrilukk on tal peal...ja pidev 4vedu

copy-paste
Keskdifrilukk on tal kindlasti peal. Taga ja esisilla lukk oli sellele autole lisavarustuses tehase poolt olemas küll. Seega pead vaatama, kas on salongis äkki mõni viide sellele, on vast kõige lihtsam. Minu mäletamist mööda oli nii elektrimootoriga kui pneumaatlisi lukke toyotale, aga ma võin ka nati mööda panna.

Nüüd jälle küsimus...kumb siis parem on,kas elektrimootoriga- või pneumaatiline diffrilukk? ...ning kas need on väga kallid...
(sorry...ei jaga veel neid asju eriti...seepärast ka vähe kohtlased küsimused)

Võibolla -Toyoodikud- oskavad midagi sellise auto kohta öelda...kui juhtute lugema...
Pneumaatline vast nati lihtsama ehitusega (membraan peaks seal neid asju liigutama) ja seetõttu ka ehk lollikindlam. Ehk mõni konkreetne omanik, kellel on nedega kokkupuudet olnud, teab paremini iseloomustada. Hinda niipalju... üks Toyota omanik rääkis, et olevat romulas elektrimootoriga variante näinud (LC80 omad) ja nende eest küsiti 12 000 per tükk! Äkki oli Prillimäe romula veel...
+372 5028488
Vasta

Mine “Toyota”