Landcruiser 80
Moderaatorid: jr, Moderators
Landcruiser 80
Tere
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=34751
Kas keegi oskab kommenteerida sellist tüüpi auto head - vead...
Räägitakse et automaatkast ei sobi offroadimiseks...
Kuidas saan kontrollida kas 4vedu ikka korralikult töötab...
Kas sellistele autodele on tehase poolt ka difrilukud või keskdifrilukk paigaldatud...
Kas keegi offroadib ka sellisega-kas tal on normaalne läbivus...
Tänud ette
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=34751
Kas keegi oskab kommenteerida sellist tüüpi auto head - vead...
Räägitakse et automaatkast ei sobi offroadimiseks...
Kuidas saan kontrollida kas 4vedu ikka korralikult töötab...
Kas sellistele autodele on tehase poolt ka difrilukud või keskdifrilukk paigaldatud...
Kas keegi offroadib ka sellisega-kas tal on normaalne läbivus...
Tänud ette
Eesto Off Road klubi liikmed "Toyoodikud" sõitsid sellise aparaadiga päris kaua, kui ma õieti mäletan.
Keskdifrilukk on tal kindlasti peal. Taga ja esisilla lukk oli sellele autole lisavarustuses tehase poolt olemas küll. Seega pead vaatama, kas on salongis äkki mõni viide sellele, on vast kõige lihtsam. Minu mäletamist mööda oli nii elektrimootoriga kui pneumaatlisi lukke toyotale, aga ma võin ka nati mööda panna.
Aparaadil peaksid olema täistalasillad, seega super! Automaatkasti ei tasu karta! Õigete sõiduvõtete puhul võib see isegi eeliseks olla.
Kuidas nelivedu kontrollida...
Noh kui nelivedu on sees ja sõites on nagu kõik ok, siis pole ka vast häda midagi. Tavaliselt annab haige koht ikka endast kuidagi märku. Pöörates ragisevad poolassid ees või siis kiirel sõidul mingi imelik müra või vibratsioon.
Esisilla hube on paksu liiva sees hea testida. Ühtlaste tasaste pööretega otse sõita. Siis tavaliselt hakkavad per$e$ esisilla hubid üle taguma.
Hea auto. Toyota on alati hea olnud nii vastupidavuselt kui lollikindluselt.
Keskdifrilukk on tal kindlasti peal. Taga ja esisilla lukk oli sellele autole lisavarustuses tehase poolt olemas küll. Seega pead vaatama, kas on salongis äkki mõni viide sellele, on vast kõige lihtsam. Minu mäletamist mööda oli nii elektrimootoriga kui pneumaatlisi lukke toyotale, aga ma võin ka nati mööda panna.
Aparaadil peaksid olema täistalasillad, seega super! Automaatkasti ei tasu karta! Õigete sõiduvõtete puhul võib see isegi eeliseks olla.
Kuidas nelivedu kontrollida...
Noh kui nelivedu on sees ja sõites on nagu kõik ok, siis pole ka vast häda midagi. Tavaliselt annab haige koht ikka endast kuidagi märku. Pöörates ragisevad poolassid ees või siis kiirel sõidul mingi imelik müra või vibratsioon.
Esisilla hube on paksu liiva sees hea testida. Ühtlaste tasaste pööretega otse sõita. Siis tavaliselt hakkavad per$e$ esisilla hubid üle taguma.
Hea auto. Toyota on alati hea olnud nii vastupidavuselt kui lollikindluselt.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
See ju tegelikult kangi(de) pealt näha. Kas siis vastvalt 2H->4H->4L või lihtsalst H->LUazist kirjutas:kas sellel isendil mitte pidev nelivedu ei peaks olema...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Jah keskdifrilukk on tal peal...ja pidev 4vedu
copy-paste
Keskdifrilukk on tal kindlasti peal. Taga ja esisilla lukk oli sellele autole lisavarustuses tehase poolt olemas küll. Seega pead vaatama, kas on salongis äkki mõni viide sellele, on vast kõige lihtsam. Minu mäletamist mööda oli nii elektrimootoriga kui pneumaatlisi lukke toyotale, aga ma võin ka nati mööda panna.
Nüüd jälle küsimus...kumb siis parem on,kas elektrimootoriga- või pneumaatiline diffrilukk? ...ning kas need on väga kallid...
(sorry...ei jaga veel neid asju eriti...seepärast ka vähe kohtlased küsimused)
Võibolla -Toyoodikud- oskavad midagi sellise auto kohta öelda...kui juhtute lugema...
copy-paste
Keskdifrilukk on tal kindlasti peal. Taga ja esisilla lukk oli sellele autole lisavarustuses tehase poolt olemas küll. Seega pead vaatama, kas on salongis äkki mõni viide sellele, on vast kõige lihtsam. Minu mäletamist mööda oli nii elektrimootoriga kui pneumaatlisi lukke toyotale, aga ma võin ka nati mööda panna.
Nüüd jälle küsimus...kumb siis parem on,kas elektrimootoriga- või pneumaatiline diffrilukk? ...ning kas need on väga kallid...
(sorry...ei jaga veel neid asju eriti...seepärast ka vähe kohtlased küsimused)
Võibolla -Toyoodikud- oskavad midagi sellise auto kohta öelda...kui juhtute lugema...
Pneumaatline vast nati lihtsama ehitusega (membraan peaks seal neid asju liigutama) ja seetõttu ka ehk lollikindlam. Ehk mõni konkreetne omanik, kellel on nedega kokkupuudet olnud, teab paremini iseloomustada. Hinda niipalju... üks Toyota omanik rääkis, et olevat romulas elektrimootoriga variante näinud (LC80 omad) ja nende eest küsiti 12 000 per tükk! Äkki oli Prillimäe romula veel...Mart kirjutas:Jah keskdifrilukk on tal peal...ja pidev 4vedu
copy-paste
Keskdifrilukk on tal kindlasti peal. Taga ja esisilla lukk oli sellele autole lisavarustuses tehase poolt olemas küll. Seega pead vaatama, kas on salongis äkki mõni viide sellele, on vast kõige lihtsam. Minu mäletamist mööda oli nii elektrimootoriga kui pneumaatlisi lukke toyotale, aga ma võin ka nati mööda panna.
Nüüd jälle küsimus...kumb siis parem on,kas elektrimootoriga- või pneumaatiline diffrilukk? ...ning kas need on väga kallid...
(sorry...ei jaga veel neid asju eriti...seepärast ka vähe kohtlased küsimused)
Võibolla -Toyoodikud- oskavad midagi sellise auto kohta öelda...kui juhtute lugema...
+372 5028488