Hiluxi lehtvedrud väsinud- Abi paluks?!
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Hiluxi lehtvedrud väsinud- Abi paluks?!
Tere
Mure selline, et Hiluxi 2000a. 2,4td taga lehtvedrud sirged ja väsinud.
Puruks ei ole. Oü Lehtvedru teenuseid ei taha. Kas keegi on ise mingeid lisalehti paigaldanud ja mis masina omad sinna läheksid jne. Kas on mingeid soodsaid alternatiive? 1.5a tagasi tellis sõber 6000.- eegu eest tõstesarja vedrud Austraaliast, aga väidetavalt hetkel hinnad pea kahekordistunud krt?
Mure selline, et Hiluxi 2000a. 2,4td taga lehtvedrud sirged ja väsinud.
Puruks ei ole. Oü Lehtvedru teenuseid ei taha. Kas keegi on ise mingeid lisalehti paigaldanud ja mis masina omad sinna läheksid jne. Kas on mingeid soodsaid alternatiive? 1.5a tagasi tellis sõber 6000.- eegu eest tõstesarja vedrud Austraaliast, aga väidetavalt hetkel hinnad pea kahekordistunud krt?
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Kui näputöö vastumeelne ei ole kannatab GAZ 53 lehtedest teha. Pealehed tuleb loomulikult originaalid jätta. Mälu järgi oli vaja mõlemalt poolt 2,5 mm maha käiata ja õigesse pikkusse lõigata. Suhteliselt nüri tegevus, see-eest 53 lehed on hästi sitked ja murduvad haruharva. Samuti ei vaju nad ära, arvestades aega mis nad juba on koormuse all veetnud.
Tehtud, mõeldud.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Tere
Vedrud pinnitud ja all ka. Esialgu läks Hiluxi ühe poole pealehtede alla 1 tk gaz 52 tagumise pealehe all olev leht. Ühelt poolt tuli maha lõigata, aga teiselt poolt jäi nati puudu, oleks võinud teiselt poolt 50 mm pikem olla. Ei tea kas 53 tagumine leht on mõlemale poole pikem kui 52 oma, ulataks rohkem Hiluxi pealehti lõpuni toetama, kui . Kui pakk kruviga keskelt koos siis gaz leht külgedelt mõlemalt poolt kammitsate juurest parajaks relakaga ca 2-2,5 mm mõlemalt poolt. Ühe klambril saab uue poldiga piirduda, muud needitud klambrid külgedelt relakaga katki ja pärast kinni keevitada - vajadus 10 - 20mm vahemik täiskeevitada vms.
Tööd kahele mehele 1 pikk päev - ca 8 tundi ja tehtud.
Esimene pinnimine ja annaks nõu tesitele ja kes tahab täiendada andake tuld.
Pinnisime 100kg sepaalasi ümara poole pääl. Pinnida tuleb vedru kaare väljas poolt, )::: siit poolt. Pinnisin algul üksinda algul 1kg vasaraga (haamer - mingi vahe neil oli aga ei tule meelde?), aga see jäi lahjaks siis 2 - 2,5kg midagi. Ideaalis võiks olla õige pinnimise vasar, teravam ots risti vastupidi levinud vasarale.
Pinnisin siis tihedate löökidega laiuses servast serva, aga nu kui täpselt see nüüd õnnestus ei tea. Löögi efektiivsuse jne. tegin katse-eksitus meetodil, visuaalse ja ka kuidas vedru ka vastu alasit oli kõla abil.
Vasara jämeda poole serva faasi kohaga kolkisin, kuidagi mugavam oli ja andis pikema löögipinna risti vedrule. Vedrud pinnisin vähemalt 2 korda üle mõne ka 4.
52 lehed 4x, aga seda tuleb juba silmaga vaadata. Alustada tasuks originaal peavedrust ja kui sellele rahuldav tulemus antud, siis järmised selle järgi. Kahekesi on eelis kiirus ja mugavus, üks taob ja teine annab ette ja klapid igal juhul pähe - muidu pilt on pärats aga häält ei ole.
Uued tagavedrude puksid ostke ka valmis. Kahjuks ei pannud ise uusi plastseibe vahele, aga kes tegema hakkab, siis ostke kasvõi mõned venemasinate omad ja pange vahele. Võib ka teha lasta, aga kuna enal aeg tagus takka siis ja polnud Viljandist poest võtta - jäi ära.
Tulemus - kikkis nigu kuriloom, vedru töötab väga hästi ja ei ole jäik, tõstet koos 50 mm pikendatud kiigedega ca 100mm. Aga selle kohta sõnas minu hää rauakoi ja tädimees - Hetke kõva ei püsi kaua.
Vedrud pinnitud ja all ka. Esialgu läks Hiluxi ühe poole pealehtede alla 1 tk gaz 52 tagumise pealehe all olev leht. Ühelt poolt tuli maha lõigata, aga teiselt poolt jäi nati puudu, oleks võinud teiselt poolt 50 mm pikem olla. Ei tea kas 53 tagumine leht on mõlemale poole pikem kui 52 oma, ulataks rohkem Hiluxi pealehti lõpuni toetama, kui . Kui pakk kruviga keskelt koos siis gaz leht külgedelt mõlemalt poolt kammitsate juurest parajaks relakaga ca 2-2,5 mm mõlemalt poolt. Ühe klambril saab uue poldiga piirduda, muud needitud klambrid külgedelt relakaga katki ja pärast kinni keevitada - vajadus 10 - 20mm vahemik täiskeevitada vms.
Tööd kahele mehele 1 pikk päev - ca 8 tundi ja tehtud.
Esimene pinnimine ja annaks nõu tesitele ja kes tahab täiendada andake tuld.
Pinnisime 100kg sepaalasi ümara poole pääl. Pinnida tuleb vedru kaare väljas poolt, )::: siit poolt. Pinnisin algul üksinda algul 1kg vasaraga (haamer - mingi vahe neil oli aga ei tule meelde?), aga see jäi lahjaks siis 2 - 2,5kg midagi. Ideaalis võiks olla õige pinnimise vasar, teravam ots risti vastupidi levinud vasarale.
Pinnisin siis tihedate löökidega laiuses servast serva, aga nu kui täpselt see nüüd õnnestus ei tea. Löögi efektiivsuse jne. tegin katse-eksitus meetodil, visuaalse ja ka kuidas vedru ka vastu alasit oli kõla abil.
Vasara jämeda poole serva faasi kohaga kolkisin, kuidagi mugavam oli ja andis pikema löögipinna risti vedrule. Vedrud pinnisin vähemalt 2 korda üle mõne ka 4.
52 lehed 4x, aga seda tuleb juba silmaga vaadata. Alustada tasuks originaal peavedrust ja kui sellele rahuldav tulemus antud, siis järmised selle järgi. Kahekesi on eelis kiirus ja mugavus, üks taob ja teine annab ette ja klapid igal juhul pähe - muidu pilt on pärats aga häält ei ole.
Uued tagavedrude puksid ostke ka valmis. Kahjuks ei pannud ise uusi plastseibe vahele, aga kes tegema hakkab, siis ostke kasvõi mõned venemasinate omad ja pange vahele. Võib ka teha lasta, aga kuna enal aeg tagus takka siis ja polnud Viljandist poest võtta - jäi ära.
Tulemus - kikkis nigu kuriloom, vedru töötab väga hästi ja ei ole jäik, tõstet koos 50 mm pikendatud kiigedega ca 100mm. Aga selle kohta sõnas minu hää rauakoi ja tädimees - Hetke kõva ei püsi kaua.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Tere
Kuna Lehtvedru OÜ tahtis 4000 eeku, siis on minu jaoks see suur raha ja oli olemas soe garaaz, jms mugavused ja gaz52 lehed. Aga uuri neid 53 lehti ja tsentreerimisaugust pikkust mõlemale poole, selleks et korralikult pealehti toetada. 20mm lehti mahub originaal kammitsate vahele.
Ja kui soov vaadata kuidas asi reaalselt välja näeb siis Päälinnas Laki 32 asub nädala sees enamasti ja vahest ka kohal austraaliast tellitud tõstesarjaga hilux.
Kuna Lehtvedru OÜ tahtis 4000 eeku, siis on minu jaoks see suur raha ja oli olemas soe garaaz, jms mugavused ja gaz52 lehed. Aga uuri neid 53 lehti ja tsentreerimisaugust pikkust mõlemale poole, selleks et korralikult pealehti toetada. 20mm lehti mahub originaal kammitsate vahele.
Ja kui soov vaadata kuidas asi reaalselt välja näeb siis Päälinnas Laki 32 asub nädala sees enamasti ja vahest ka kohal austraaliast tellitud tõstesarjaga hilux.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
kasutaja traatjalg käest hankisin need volga lehed ja orgunnisin külge, peaks ütlema et väga ok sai, tagaots päris kõrge, aga nüüd vaja esimest otsa järgi aidata, tsentreerimis augud ka sobisid ilusti, vedrutab hästi ja esimesi koormaid ka vedanud,muidugi amorte tegin 5 cm pikemaks, kasutades selleks vanu mosse amorte, muidu mosse amordid sobivad 1:1 hiluxi omadega, aga kui niikõrgeks pole vaja teha, siis saab ka mõne lisalehe ärajätta praegu orig. pealeht ja 5 volgalehte
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Tere, natuke saagat
Vasakpolne nn. uutest gaz 52 lehtedest läks puruks tagant poolt tsenreerimis kohta kahest kohast korraga. Kusjuures mingit vajumist isegi mõõdulindiga ei ole. Eriti raskusi ei vea ja kui vedasin, kontrollisin alati nn. uute vedrude olukorda. Võimalik, et üle pinnimise tagajärg, kuna see vedru oli rohkem kaardes kui teised ja jõuga surusime pakki. Kõrvalistuja süü ei saa ka olla, ta minust 30 kg kergem. Lähiajal asendus plaanis ja ikka 52 lehega.
Vasakpolne nn. uutest gaz 52 lehtedest läks puruks tagant poolt tsenreerimis kohta kahest kohast korraga. Kusjuures mingit vajumist isegi mõõdulindiga ei ole. Eriti raskusi ei vea ja kui vedasin, kontrollisin alati nn. uute vedrude olukorda. Võimalik, et üle pinnimise tagajärg, kuna see vedru oli rohkem kaardes kui teised ja jõuga surusime pakki. Kõrvalistuja süü ei saa ka olla, ta minust 30 kg kergem. Lähiajal asendus plaanis ja ikka 52 lehega.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
Mälestused veoautode (ja ka haagiste) lehtvedrudest. Kui tegu "samkompunn" vedrupakiga, ehk läbisegi uued ja kasutatud vedrulehed, siis on tulemus alati sama: erinevad lehed lähevad õige kiiresti pooleks. Tavaliselt läksid veokatel pealehed, mida siis uutega asendati. Peale mida läksid uue kõrvalt vanad lehed, või uus pealeht ise. Peale kalleid koolitusi ostsin ainult uusi vedrupakke ja mured otsas.
NB. Lehtvedru tehtud pealehed kestsid esimese koormani, peale mida olid pinnimise jälgedest mõrad sees.
NB. Lehtvedru tehtud pealehed kestsid esimese koormani, peale mida olid pinnimise jälgedest mõrad sees.
hmmm...
olen ise juba oma kompunniga nüüdseks tükk aega sõitnud ja vahepeal ka 1000kg raskusi vedanud, võibolla ka rohkem, pole kaalupeale roninud, muidugi vajub üksjagu läbi sellise raskuse all, aga katki ei ole midagi läinud ja loodan et ei lähe ka. Muidu volga leht toetab täies pikkuses pealehte.
Mis aga minuarvates põhiline, et on kikkis ja säilib pehmus, kast niigi kerge, olen näinud kui on pandud vazi esivedrud silla ja raamivahele lisaks,
see samahästi kui otse sild raamikülge keevitada, pole neid vedrusi üldse seljuhul vaja, või veab see kodanik 1500kg raskust igapäevaselt ja ei taha et auto tagaots lääpas oleks,
asi oleks arusaadavam kui oleks sinna orgunninud mingid väikse auto tagavedrud
võin ka oma aretusest pildi teha, muidugi ennem pean pori maha rookima
olen ise juba oma kompunniga nüüdseks tükk aega sõitnud ja vahepeal ka 1000kg raskusi vedanud, võibolla ka rohkem, pole kaalupeale roninud, muidugi vajub üksjagu läbi sellise raskuse all, aga katki ei ole midagi läinud ja loodan et ei lähe ka. Muidu volga leht toetab täies pikkuses pealehte.
Mis aga minuarvates põhiline, et on kikkis ja säilib pehmus, kast niigi kerge, olen näinud kui on pandud vazi esivedrud silla ja raamivahele lisaks,

see samahästi kui otse sild raamikülge keevitada, pole neid vedrusi üldse seljuhul vaja, või veab see kodanik 1500kg raskust igapäevaselt ja ei taha et auto tagaots lääpas oleks,
asi oleks arusaadavam kui oleks sinna orgunninud mingid väikse auto tagavedrud
võin ka oma aretusest pildi teha, muidugi ennem pean pori maha rookima
Kõnetraat 51922951