Milliseid vedrusi keegi kasutanud on? Ei pea silmas tõstesarja omasi.
Mingid mersu vedrud peaksid vist ette sobima? Millise mb omad need võiksid olla, et ei jääks liiga jäik?
Tagaosa kohta küsiks ka, et mis seal keegi kasutanud on?
Kuskilt lugenud, et landroveri omasi pannakse tagumisteks?
Kuulaks ka teisi variante huviga..
lc70 upitamine -90a
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: lc70 upitamine -90a
Mersu S klassi esimesed vedrud w140 kerelt on mul all... 4 tk kõik ühesugused ( vanad mis ära võtsin olid ka täpselt ühepikkused) vedrutaldrikud tuleb veits ümber modida või vedruotsa veidi laiali tõmmata kuumaga (ise seda ei teinud vaid valisin variant A ) Ei tundu liiga jäik...
Diagonaalvardaid ka veits pikemaks vaja keevitada.
Sessuhtes et see suht värske värk ja 100% tõele ei pretendeeri aga tundub et toimib
Diagonaalvardaid ka veits pikemaks vaja keevitada.
Sessuhtes et see suht värske värk ja 100% tõele ei pretendeeri aga tundub et toimib
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1127
- Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
- Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa
Re: lc70 upitamine -90a
Kui pikad vedrud on? Mis mootoriga w140?HenryRa kirjutas:Mersu S klassi esimesed vedrud w140 kerelt on mul all... 4 tk kõik ühesugused ( vanad mis ära võtsin olid ka täpselt ühepikkused) vedrutaldrikud tuleb veits ümber modida või vedruotsa veidi laiali tõmmata kuumaga (ise seda ei teinud vaid valisin variant A ) Ei tundu liiga jäik...
Diagonaalvardaid ka veits pikemaks vaja keevitada.
Sessuhtes et see suht värske värk ja 100% tõele ei pretendeeri aga tundub et toimib
Endal läheks ainult esimesi vaja, tagumised vist leitud. Originaalis vist tagumised jämedamad? Endal vähemalt olid. Kas ette lähevad need mersu omad ilma modimata?
Re: lc70 upitamine -90a
mina kasutasin neid vedrusid :http://www.autovaruosadonline.ee/metzger-1815251.html
Maksid mingi 30 raha tk ja sealt lingilt leiad OEM koodi ja mõõdud mille järgi saad kõike teada. Esimesed ja tagumised olid jah muidu erinevas paksuses, aga mõtlesin et proovin ja tundub toimivat.
Esimestel tuli ka natukene timmida vedrukaussi sillal, muidu oleks saanud lihtsamalt ka kui oleks gaasipitsiga kuuma andnud ja natukene kokku tõmmanud vedruotsa. Ehk siis esimestel tuleks veid kokku tõmmata ja tagumistel veidi laiemaks ühte otsa igal vedrul. Muidu tõstis suht korralikult ja auto päris nö. levelis...esialgu probleeme ei tundu olevat.
Maksid mingi 30 raha tk ja sealt lingilt leiad OEM koodi ja mõõdud mille järgi saad kõike teada. Esimesed ja tagumised olid jah muidu erinevas paksuses, aga mõtlesin et proovin ja tundub toimivat.
Esimestel tuli ka natukene timmida vedrukaussi sillal, muidu oleks saanud lihtsamalt ka kui oleks gaasipitsiga kuuma andnud ja natukene kokku tõmmanud vedruotsa. Ehk siis esimestel tuleks veid kokku tõmmata ja tagumistel veidi laiemaks ühte otsa igal vedrul. Muidu tõstis suht korralikult ja auto päris nö. levelis...esialgu probleeme ei tundu olevat.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: lc70 upitamine -90a
Värske 70-e omanikuna tekkis küsimus, et kuidas kardaanidega? Kui palju oleks mõistlik tõstet teha, et tehasekardaan vibrama ei hakaks maanteekiirusel?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.