LC120-ne tõstmine/reguleerimine?

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

LC120-ne tõstmine/reguleerimine?

Postitus Postitas TiitR »

Küsimus sai tõstatatud, kuna jäi väike kahtlus, et mu masinal p*rse natsa kõrgemal on, kui vaja. Tegelikult oleks huvi pigem esiotsa järgi aidata mingi 20..30 mm. (ootan ka siia varianti soovitusi), kui p*rset madalamale tuua, kuid ilmselt "valutum" oleks taguotsa langetada ja seda põhjusel, et kuna autol on regullitav õhkvedrustus, siis ilmselt on seal ka mingi regulli võimalus...et saaks nö. uue null asendisse regullida? Olen kuulnud, et kui p*rset tõstva kompressor peeti läheb, siis pidi ka taguots püsti ajama, kuid minu omal toimetab regulaator korralikult ja sellest see ilmselt tuleneda ei saa?
Panen ka paar pilti masinast, kuid need jällegi mingi kalde peal tehtud, aga mingi aeg proovin päris sirge peal ka küljelt pildi teha ja näen hetkel vaid tonti mittemilleskis :roll: .
Pilt
Pilt
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Mina pakuks, et esivedrud hakkavad vähe väsima, sest ega see pada seal ninapeal päris udusulg ei ole.
Odavam varjant, lase ette vedrude peale 2-3 cm rõngad treida. Kallim osta pikemad vedrud ette. Neid tõstesarjade pakkujaid vabariigi peal ühe käe näppudel üles lugema ei mahu.
Ma isiklikult paneks ette vähe jäigemad ja pikemad vedrud ( +50 kg ja +35 mm peaks päris viisakas jääma). Tagumise õhkvedrustuse ajaks siis seibidega üles, et auto otseks jääks. Saad kerge lifti kaubaga paketis.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Andrus, tänud vastamast. Kas tõesti saavad vedrud 128 tuh. km. juba väsida? :roll: Aga kui nii, siis nii, samas hakkab see esivedrude tõstmine endale rohkem ja rohkem meeldima.
Käisin veelkord õues ja tegin kiiruga telefoniga ühe pildi, kus masin vähe sirgemas kohas ja äkki annad uuesti kommentaari, kas on siiski nina liialt maas?
Pilt
Viimati muutis TiitR, R Apr 30, 2010 8:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Andrus Michelis kirjutas:Mina pakuks, et esivedrud hakkavad vähe väsima, sest ega see pada seal ninapeal päris udusulg ei ole.
Odavam varjant, lase ette vedrude peale 2-3 cm rõngad treida. Kallim osta pikemad vedrud ette. Neid tõstesarjade pakkujaid vabariigi peal ühe käe näppudel üles lugema ei mahu.
Ma isiklikult paneks ette vähe jäigemad ja pikemad vedrud ( +50 kg ja +35 mm peaks päris viisakas jääma). Tagumise õhkvedrustuse ajaks siis seibidega üles, et auto otseks jääks. Saad kerge lifti kaubaga paketis.
Võtsin siiski netist huvi pärast ühe suvalise länkari pildi ja vägisi jääb tunne, et minu omal siiski pepu mingi 20..30 mm. kõrgemal kui vaja...esiots tundub olevat sama kõrgusega? :roll:
Pilt
Pilt
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Vist tundub jah, et nina on madalal, või tagumik kõrgel, lähenemise küsimus. :D Võib ju olla, et nivooregulaatoril on mingi "mulka" sees ja see arvab, et praegune on õige asend. Ma kahjuks ei ole õhkvedrustuse hingeeluga eriti kursis. Kui autot soetasin, siis mulle tundus see uus ja ebakindel sõlm ja üritasin seda vältida. Kui see auto veel müügil oli, käisin mina Amservi salongis uue auto kõrgusi mõõtmas. :D
Ega ei oskagi midagi mõistliku arvata: 1. Õhkvedrustus ja muu selle juhtimisse puutuv kontrollida. 2. Võrrelda kõrgusi ja lääbade nurkasid teiste autodega linnapeal. 3. Kui liftida tahad, siis otsustada kuidas ja palju.
Lihtne ju! :P
Viimati muutis Andrus Michelis, L Mai 01, 2010 9:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

Kas sellel autol ei ole mitte mõlemil sillal õhkvedrustus?Kas sa oled proovinud,et lased masina madalaks,keskmiseks ja kõrgeks?Pildil tundub nagu tagasild on kõrges asendis ja esisild keskmises asendis.Autos istudes ja kõrguse regulliga mängides on selgelt näha,kas esisild ka reguleerib ennast või mitte.Kõrgust muutes peaks tagasild ennast ennem kergitama või langetama ja siis esislid ennast kergitama või langetama.
daloc
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 123
Liitunud: T Apr 17, 2007 1:37 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas daloc »

LC120-l on tagasillal ainult õhkpadjad. Kui tagaotsa ülesse ajab siis on viga väga tõenäoliselt kõrguse andurites. Sa ise Tartu mees, käi Valoorist , ptüi Amserv Tähest läbi ja tüübid tsekkavad asja üle.
BJ42; BJ73; HJ61; LN165; KUN25; HZJ80; D-Max; HDJ80; KDJ90; HDJ100+ UAZ 3303
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

daloc kirjutas:LC120-l on tagasillal ainult õhkpadjad. Kui tagaotsa ülesse ajab siis on viga väga tõenäoliselt kõrguse andurites. Sa ise Tartu mees, käi Valoorist , ptüi Amserv Tähest läbi ja tüübid tsekkavad asja üle.
LC120-l jah ainult tagasillal õhkpadjad. Ma hetkel Ida-Virus, kui tartu tagasi lähen, siis külastan ka Valoori. Aga sellega olete ju nõus, et kuidagi häirivalt kõrge on küll tagaots?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

hans kirjutas:Kas sellel autol ei ole mitte mõlemil sillal õhkvedrustus?Kas sa oled proovinud,et lased masina madalaks,keskmiseks ja kõrgeks?Pildil tundub nagu tagasild on kõrges asendis ja esisild keskmises asendis.Autos istudes ja kõrguse regulliga mängides on selgelt näha,kas esisild ka reguleerib ennast või mitte.Kõrgust muutes peaks tagasild ennast ennem kergitama või langetama ja siis esislid ennast kergitama või langetama.
Kusjuures regulaator toimetab korralikult ja kõrgesse asendisse surudes tõuseb tagaots veelgi (vist oli 25mm.?) 8)
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Vedrud väsinud ees. Õhkpadi ju ei väsi, onju nii. Lüüakse õhku juurde, et nivood hoida. Seda null nivood peaks saama ka läbi aju õpetada...või panin ma nüüd väga mööda?
+372 5028488
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

A24 pildil on kõrgemad rehvid minuarust, väga paha võrrelda... :roll:

Mismoodi ta seda nivood arvestab üldse? Kas sellist varianti ei ole, et mingi andur sihipärase kasutamise läbi kannatada/mustaks saanud?

Teine asi veel see, et kuidas ta koormaga käitub? Kas hoiab sama kõrgel?


zum
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

zum kirjutas:A24 pildil on kõrgemad rehvid minuarust, väga paha võrrelda... :roll:

Mismoodi ta seda nivood arvestab üldse? Kas sellist varianti ei ole, et mingi andur sihipärase kasutamise läbi kannatada/mustaks saanud?

Teine asi veel see, et kuidas ta koormaga käitub? Kas hoiab sama kõrgel?


zum
Jep, nii kui koorem peal, siis lülitub kompressor tööle ja p*rse tõstetakse samale kõrgusele.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Siis peaks ikka nivooandurit terasemalt silmitsema.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Nii. Võib vist selle teema lõppenuks lugeda, kuna hüppasin täna Valoorist läbi ja kurtsin sealsele hooldemehele muret. Pakkus küll esialgu kohe, et kui kõrgusregulaator ilusti toimetab, siis ei usu, et nivooandur järsku segast hakkab peksma ja pakkus diagnostikat (600.-) . Keeldusin esialgu diagnostist ja pakkusin omaltpoolt, et mõõdame füüsiliselt lindiga teise länkari pealt kõrguste vahet.
Mõeldud-tehtud. Leidsime hooldusest ühe 2008 a. länkari ja mõõtsimegi reaalselt lindiga maapinnast tiiva servani. Saime tagant 91 cm. ja eest 87 cm. Seejärel suundusime õue ja mõõtsime minu oma üle. Tagant mul täpselt sama 91 cm. ja eest 86,5 cm. (selle 0,5 cm. kõikumise võib panna ka rehvirõhu + minu esiraua raskuse arvele). Valoori vana ei uskunud samuti, et 128 tuh. LS juures esivedru juba väsinud on. Kusjuures see proovi länkar oli tavaline vedrukas vs. minu padja vastu. isiklikult jäi nüüd süda rahule ja rohkem sellega pead ei vaeva 8)
Kasutaja avatar
denis23
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Mai 29, 2005 2:23 pm

Postitus Postitas denis23 »

Õhkvedrustusega TLC-de tagumikud ongi tavaliselt oma vanusekaaslastega võrreldes õhkelt üleval - just selle tõttu, et kompressor kompenseerib vedrude väsimus
Toyota LC120; Dodge WC52
Vasta

Mine “Toyota”