Panen ka paar pilti masinast, kuid need jällegi mingi kalde peal tehtud, aga mingi aeg proovin päris sirge peal ka küljelt pildi teha ja näen hetkel vaid tonti mittemilleskis



Moderaatorid: jr, Moderators
Võtsin siiski netist huvi pärast ühe suvalise länkari pildi ja vägisi jääb tunne, et minu omal siiski pepu mingi 20..30 mm. kõrgemal kui vaja...esiots tundub olevat sama kõrgusega?Andrus Michelis kirjutas:Mina pakuks, et esivedrud hakkavad vähe väsima, sest ega see pada seal ninapeal päris udusulg ei ole.
Odavam varjant, lase ette vedrude peale 2-3 cm rõngad treida. Kallim osta pikemad vedrud ette. Neid tõstesarjade pakkujaid vabariigi peal ühe käe näppudel üles lugema ei mahu.
Ma isiklikult paneks ette vähe jäigemad ja pikemad vedrud ( +50 kg ja +35 mm peaks päris viisakas jääma). Tagumise õhkvedrustuse ajaks siis seibidega üles, et auto otseks jääks. Saad kerge lifti kaubaga paketis.
LC120-l jah ainult tagasillal õhkpadjad. Ma hetkel Ida-Virus, kui tartu tagasi lähen, siis külastan ka Valoori. Aga sellega olete ju nõus, et kuidagi häirivalt kõrge on küll tagaots?daloc kirjutas:LC120-l on tagasillal ainult õhkpadjad. Kui tagaotsa ülesse ajab siis on viga väga tõenäoliselt kõrguse andurites. Sa ise Tartu mees, käi Valoorist , ptüi Amserv Tähest läbi ja tüübid tsekkavad asja üle.
Kusjuures regulaator toimetab korralikult ja kõrgesse asendisse surudes tõuseb tagaots veelgi (vist oli 25mm.?)hans kirjutas:Kas sellel autol ei ole mitte mõlemil sillal õhkvedrustus?Kas sa oled proovinud,et lased masina madalaks,keskmiseks ja kõrgeks?Pildil tundub nagu tagasild on kõrges asendis ja esisild keskmises asendis.Autos istudes ja kõrguse regulliga mängides on selgelt näha,kas esisild ka reguleerib ennast või mitte.Kõrgust muutes peaks tagasild ennast ennem kergitama või langetama ja siis esislid ennast kergitama või langetama.
Jep, nii kui koorem peal, siis lülitub kompressor tööle ja p*rse tõstetakse samale kõrgusele.zum kirjutas:A24 pildil on kõrgemad rehvid minuarust, väga paha võrrelda...![]()
Mismoodi ta seda nivood arvestab üldse? Kas sellist varianti ei ole, et mingi andur sihipärase kasutamise läbi kannatada/mustaks saanud?
Teine asi veel see, et kuidas ta koormaga käitub? Kas hoiab sama kõrgel?
zum