D22 pickup 2004.a kõrgsurvepump
Moderaatorid: jr, Moderators
D22 pickup 2004.a kõrgsurvepump
Probleem 2004a, 2,5 diisel 98kw pickupiga. Mootor hakkas vahele jätma, ei saaks nagu kütet kätte. Vahepeal sureb välja tühikäigul. Mingi hetk töötab jälle ilusti. Kiirendus 1, 2 ja 5 käiguga on hea kui vahele ei jäta ja mootorituld põlema ei pane. Mootorituli läheb mingi hetk põlema sõites ja siis jõud kaob täielikult. Neutraali andur ka arvatavasti läbi ja tellitud. Küttefilter vahetatud, läbipaistev voolik pandud filtri ja pumba vahele, õhumulle pole. Proovitud ka eraldi anumast kütet pumbale peale anda, aga probleem sama. Räägitud ühe diisli tegelasega telefoni teel ja ütles, et pump kindlalt õhtal. Küsimus olekski, kas keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud ja oskab mingit head nõu anda.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2441
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: D22 pickup 2004.a kõrgsurvepump
Lõhnab pumbajama järgi. Ja pole ka ime - halvimal juhul 18 aastat meie "standarditele vastavat" kütust.
Neid pumpasid peaks liikuma nii kasutatuna kui remondituna piisavalt.
Neid pumpasid peaks liikuma nii kasutatuna kui remondituna piisavalt.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: D22 pickup 2004.a kõrgsurvepump
Sai eile masinat paaritatud arvutiga, iga suvalise asjaga sellele ligi ei pääse.
Veakoodideks oli: fault code77 Start-injection control Signal improbable.
Teiseks oli fault code95 Boost pressure Deviation.
Tühikäigul siis vahele jättes niiöelda pritsenurk muutub. Nii palju sain targemaks. Arvatavasti siis pumba enda sees midagi tüma. Teise koodi kohta hetkel ei oska midagi öelda. Keegi kes on targem võib lisada.
Autost siis niipalju, et viimase kolme aastaga sellega sõidetud ei ole. Nüüd kui auto on lõpuni valmis ehitatud ja kett ja saaledki äsja vahetatud saab veel hakata pumpa vahetama
Veakoodideks oli: fault code77 Start-injection control Signal improbable.
Teiseks oli fault code95 Boost pressure Deviation.
Tühikäigul siis vahele jättes niiöelda pritsenurk muutub. Nii palju sain targemaks. Arvatavasti siis pumba enda sees midagi tüma. Teise koodi kohta hetkel ei oska midagi öelda. Keegi kes on targem võib lisada.
Autost siis niipalju, et viimase kolme aastaga sellega sõidetud ei ole. Nüüd kui auto on lõpuni valmis ehitatud ja kett ja saaledki äsja vahetatud saab veel hakata pumpa vahetama
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2441
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: D22 pickup 2004.a kõrgsurvepump
Pumba põhjas olev kütusekogust muutev tsydeem on lõppemas. Vahetamine olla võimalik, aga kes seda teha võtaks, ei oska soovitada. Enamasti võetakse järgmine toimiv pump.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: D22 pickup 2004.a kõrgsurvepump
Pump sai paar nädalat tagasi taastatud pumba vastu vahetatud ja siiamaani töötab hästi.