Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Moderaatorid: jr, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Küsiks targematelt, kes Nissanitega rohkem sina peal.
Nimelt on tekkinud väike anomaalia. Anomaalia seisneb selles, et panin üks hommik enne jahti auto kohapeale tuksuma, et natuke soojeneks, kuid auto suri lambist peale 2..3min tiksumist välja. Surigi välja täitsa hetkega, ei mingit turtsumist vms. Täpselt nagu oleks korraks kütuserõhk kadunud. Käivitus samas jälle koheselt ja ilma mingisuguste erisusteta. Samuti on hommikune käivitus kohene ja veatu, jääb ka kohe ühtlaselt tiksuma, ei mingeid puterdusi vms.
Samuti on olnud juhuseid, kus näiteks (samuti külmema mootoriga) lülitada tagumine käik ja ei jõua veel siduritki päästa, kui auto sureb välja ja jälle on kohene käivitus veatu.
Eile sai ühes töökojas korraks mingi universaalne Delphi järgi pista ja sealt vaatas vastu vaid 1 veakood P0238, kui vana see kood oli vms, pole aimugi, lasi kohe ära kustutada ja sel hetkel tagasi ka ei ilmunud.
Netis kolades vihjab see veakood üsna erinevaid arvamusi, põhiliseks küll turborõhu anduri viga, kuid räägitakse Navara foorumites ka mingist siduri asendi andurist ja ka gaasipedaali asendi andurist (APP) vms?
On äkki targemaid aitama.
P.S Mitte mingeid tulukesi armatuuris ei põle, ei tahma (DPF toimiv ka küljes muidugi), minek korralik, jõudu on, jne.
Viga kohapeal välja surres on olnud nüüd paar korda, käiguga väljasuremist samuti 2..3x.
Kui nüüd ongi selle turbo rõhuanduri viga, siis kas sellise koodiga on õige asi sinna? 14956-EB300
Nimelt on tekkinud väike anomaalia. Anomaalia seisneb selles, et panin üks hommik enne jahti auto kohapeale tuksuma, et natuke soojeneks, kuid auto suri lambist peale 2..3min tiksumist välja. Surigi välja täitsa hetkega, ei mingit turtsumist vms. Täpselt nagu oleks korraks kütuserõhk kadunud. Käivitus samas jälle koheselt ja ilma mingisuguste erisusteta. Samuti on hommikune käivitus kohene ja veatu, jääb ka kohe ühtlaselt tiksuma, ei mingeid puterdusi vms.
Samuti on olnud juhuseid, kus näiteks (samuti külmema mootoriga) lülitada tagumine käik ja ei jõua veel siduritki päästa, kui auto sureb välja ja jälle on kohene käivitus veatu.
Eile sai ühes töökojas korraks mingi universaalne Delphi järgi pista ja sealt vaatas vastu vaid 1 veakood P0238, kui vana see kood oli vms, pole aimugi, lasi kohe ära kustutada ja sel hetkel tagasi ka ei ilmunud.
Netis kolades vihjab see veakood üsna erinevaid arvamusi, põhiliseks küll turborõhu anduri viga, kuid räägitakse Navara foorumites ka mingist siduri asendi andurist ja ka gaasipedaali asendi andurist (APP) vms?
On äkki targemaid aitama.
P.S Mitte mingeid tulukesi armatuuris ei põle, ei tahma (DPF toimiv ka küljes muidugi), minek korralik, jõudu on, jne.
Viga kohapeal välja surres on olnud nüüd paar korda, käiguga väljasuremist samuti 2..3x.
Kui nüüd ongi selle turbo rõhuanduri viga, siis kas sellise koodiga on õige asi sinna? 14956-EB300
Viimati muutis TiitR, N Okt 08, 2020 2:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Navaral väike anomaalia
pigem on juhtmestikus mingi jama, kui see viga esineb.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Navaral väike anomaalia
Anomaaliale saime vist jaole.
Panime nüüd ka kõige uuema versiooni Delfi talle sappa ja vigu ikka 0 (see vana viga pole 2 nädalaga tagasi ilmunud).
Aga seekord käisin vigu lugemas tuttava juures, kes sellist masinat juba aastaid omanud (kes ka minuoma ostmisel kaasas oli) ja minu kirjelduse peale ütles kohe, et teab milles viga, tal täpselt samade sümptomitega asi läbi elatud ja kõige huvitavam, et see junn ei salvestagi mingeid vigu ajusse. Pidigi algul hakkama väljenduma külma mootoriga, mis lõpuks kandub üle ka juba soojale mootorile.
Aga tegu siis SCV (Suction Control Valve) ehk siis kütuse surve reguleerimise klapp. OE kood: A6860EC09A.
Samuti mainis tuttav, et see Nissan on jube tundlik kütusefiltri suhtes ja olla ta kunagi erinevate Nissanitega kokku puutunud inimestega asja arutanud ja sai teada, et vaid Knecht (KL 440/6) toodang sinna sobib, et pidi päris jonnipunn olema. Minu omale sai viimases hoolduses külge küll MANN´i toode, eks näis, kui uus klapp küljes, mis saama hakkab.
Et äkki oli mõnele siinsele sellest infost abi
Panime nüüd ka kõige uuema versiooni Delfi talle sappa ja vigu ikka 0 (see vana viga pole 2 nädalaga tagasi ilmunud).
Aga seekord käisin vigu lugemas tuttava juures, kes sellist masinat juba aastaid omanud (kes ka minuoma ostmisel kaasas oli) ja minu kirjelduse peale ütles kohe, et teab milles viga, tal täpselt samade sümptomitega asi läbi elatud ja kõige huvitavam, et see junn ei salvestagi mingeid vigu ajusse. Pidigi algul hakkama väljenduma külma mootoriga, mis lõpuks kandub üle ka juba soojale mootorile.
Aga tegu siis SCV (Suction Control Valve) ehk siis kütuse surve reguleerimise klapp. OE kood: A6860EC09A.
Samuti mainis tuttav, et see Nissan on jube tundlik kütusefiltri suhtes ja olla ta kunagi erinevate Nissanitega kokku puutunud inimestega asja arutanud ja sai teada, et vaid Knecht (KL 440/6) toodang sinna sobib, et pidi päris jonnipunn olema. Minu omale sai viimases hoolduses külge küll MANN´i toode, eks näis, kui uus klapp küljes, mis saama hakkab.
Et äkki oli mõnele siinsele sellest infost abi
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Navaral väike anomaalia
Isuzul küll SCV jätab ajusse terve rea veakoode, Austraalia foorumitest selgus, et nende taga on SCV. Nimelt pidi olema minu oma (kuni 2009 keskele) kapriissema klapiga, siis olla vahetatud uue vastu. Ja juhtuvat see, et kehva kvaliteediga kütusega kleepub kinni ... No nii mul eelmine suvi oligi, paak biolisandiga suvist kütet täis ja sõitmist pea null ning kui sügise poole hakkas rohkem jahisõite tulema siis jama majas, saad paarsada meetrit sõita ja armatuuris tuli ning kohe varsti seisab ka. Aitas kütuselisandi ohtralt kasutamine ja varakult üleminek talvisele küttele ning rohkem pole probleemi esinenud.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Ega ma ei oskagi rohkem kommenteerida, kui samasugust autot omanud omaniku kogemustest. Ju see Navara on selline, kes oma vigade välja näitamisega koonerdab. Pakkusin juba esimeses postituses, et selline tunne, nagu kütuse rõhk korraks kadunud, seda pakkusin puhtalt Jeep wj baasil, kuid seal väljendus see kohe ka põlema süttivas mootoritules.
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Mul küll 98 Kw NP300, aga probleem analoogne... kütuse etteande süsteem tundub neil autodel sama olevat.
Selle klapi olen igal juhul juba korra vahetanud, aga jamab aeg ajalt ikka! Mõnikord tuleb hommikul 2...3x käivitada, enne kui minema saab, väikese hoo pealt on isegi käiguvahetuse ajal ära surnud, käivitub siiski õnneks kohe uuesti, siis on jälle hulga aega ok, unustad juba ära.
On esinenud ka ebaühtlast töötamist tühikäigul, siis sai ka arvuti sappa ja see näitas väga kõikuvat kütuse rõhku.
Ka mulle üks teadja inimene Türil pakkus, et mõnedel kütusefiltritel filtri enda materjali osakesed irduvad, pääsevad süsteemi ja nimetatud klapp hakkab protesteerima.
Kohe saab külge taas uus klapp... saab siis näha!
See biolisand on muidugi veel omaette teema!
Selle klapi olen igal juhul juba korra vahetanud, aga jamab aeg ajalt ikka! Mõnikord tuleb hommikul 2...3x käivitada, enne kui minema saab, väikese hoo pealt on isegi käiguvahetuse ajal ära surnud, käivitub siiski õnneks kohe uuesti, siis on jälle hulga aega ok, unustad juba ära.
On esinenud ka ebaühtlast töötamist tühikäigul, siis sai ka arvuti sappa ja see näitas väga kõikuvat kütuse rõhku.
Ka mulle üks teadja inimene Türil pakkus, et mõnedel kütusefiltritel filtri enda materjali osakesed irduvad, pääsevad süsteemi ja nimetatud klapp hakkab protesteerima.
Kohe saab külge taas uus klapp... saab siis näha!
See biolisand on muidugi veel omaette teema!
gaz fs 1
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Sai uuritud ja otsitud seda klappi sinna. Nett on täis igasugu "taekwandood" ja huinamuina tootja omi. Sai siis väljaotsitud küll kallim, kuid tuntuma nimega Denso oma. Mõte käis juba omalgi läbi, et äkki kohe ka see küttefilter Knechti oma panna, kui teadjamad seda soovitavad.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Kuidas sul kütusefilter vahetuse ajal tundus? Mul oli jama ajal esimene liigutus filtri vahetus ja mahavõetud filter oli nagu tina täis, raske ... mingid osakesed olid sinna vist settinud, kas seesama bio?
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
mul olid pea kõik järgmised koodid, mida toodi kuklapoolel välja scv-ga
• P0087 - Rail Pressure Limiter Operation
• P0088 - Abnormal Rail Pressure
• P0093 - Fuel Leak or Rail Pressure Sensor
Performance Abnormality
• P1093 - Rail Pressure Insufficient at High Load
• P1094 - Fuel Rail Pressure Too Low
https://www.aaen.com.au/wp-content/uplo ... CCjune.pdf
• P0087 - Rail Pressure Limiter Operation
• P0088 - Abnormal Rail Pressure
• P0093 - Fuel Leak or Rail Pressure Sensor
Performance Abnormality
• P1093 - Rail Pressure Insufficient at High Load
• P1094 - Fuel Rail Pressure Too Low
https://www.aaen.com.au/wp-content/uplo ... CCjune.pdf
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Ei oska kommenteerida, kuna hooldus tehti töökojas. Sealne mehhaanik küll midagi ei maininud hiljem.
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Denso pumpade probleem.
X-trailidel oli veakood kütuse surve madal, ja läks sõiduaeg avariireziimi.
X-trailidel oli veakood kütuse surve madal, ja läks sõiduaeg avariireziimi.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Bio mujal maailmas ei tapa mootoreid sugugi samal määral...
Küll on meie kütus kahtlane juba aastaid. Bio tuli alles eelmisel aastal.
Kütuselati rõhk on üks olulisemaid asju ühisanumsissepritsel ja selle hetkeline kadu ei pruugi jälge jätta veakoodina, aga mootori tapab küll ära. Mis on nõme - jätku siis selge veakood ka maha, kui aju juba annab pihustitele käsu: "Jätta!".
Küll on meie kütus kahtlane juba aastaid. Bio tuli alles eelmisel aastal.
Kütuselati rõhk on üks olulisemaid asju ühisanumsissepritsel ja selle hetkeline kadu ei pruugi jälge jätta veakoodina, aga mootori tapab küll ära. Mis on nõme - jätku siis selge veakood ka maha, kui aju juba annab pihustitele käsu: "Jätta!".
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Testimiseks odav hiina OBD II üle sinihamba
P0087, P0089, P0102, P0193
Minul tiirlesid need veadkoodid ees + mingisugused olid veel ei mäleta enam rohkemaid. Lõpuks jõudsin samale tulemusele läbi google. Kütuse filtreid sai kah mitmeid vahetatud, mitmeid kordi pedaalitrikiga resetit tehtud. Lisaks külmalt väljasuremisele hakkas ka puterdama kõrgematel põõretel (madalatel suri kohe välja), suitses samuti sellel ajal ikka mõnuga ja seda tegi kuni jõudis mingi temperatuurini seisis mõne minuti seejärel töötas nagu muiste pärast. Huvitav oli see, et hommikul läksin tööle oli kõik kombes kuid õhtul tööjuurest tulema hakates hakkas jant taas pihta.
P0087, P0089, P0102, P0193
Minul tiirlesid need veadkoodid ees + mingisugused olid veel ei mäleta enam rohkemaid. Lõpuks jõudsin samale tulemusele läbi google. Kütuse filtreid sai kah mitmeid vahetatud, mitmeid kordi pedaalitrikiga resetit tehtud. Lisaks külmalt väljasuremisele hakkas ka puterdama kõrgematel põõretel (madalatel suri kohe välja), suitses samuti sellel ajal ikka mõnuga ja seda tegi kuni jõudis mingi temperatuurini seisis mõne minuti seejärel töötas nagu muiste pärast. Huvitav oli see, et hommikul läksin tööle oli kõik kombes kuid õhtul tööjuurest tulema hakates hakkas jant taas pihta.
Re: Navaral väike anomaalia - Lahendus vist leitud.
Nüüd lisaks ketile uus klapp ja MAN filter...3 päeva on olnud OK!GC kirjutas: ↑N Okt 08, 2020 9:41 pmMul küll 98 Kw NP300, aga probleem analoogne... kütuse etteande süsteem tundub neil autodel sama olevat.
Selle klapi olen igal juhul juba korra vahetanud, aga jamab aeg ajalt ikka! Mõnikord tuleb hommikul 2...3x käivitada, enne kui minema saab, väikese hoo pealt on isegi käiguvahetuse ajal ära surnud, käivitub siiski õnneks kohe uuesti, siis on jälle hulga aega ok, unustad juba ära.
On esinenud ka ebaühtlast töötamist tühikäigul, siis sai ka arvuti sappa ja see näitas väga kõikuvat kütuse rõhku.
Ka mulle üks teadja inimene Türil pakkus, et mõnedel kütusefiltritel filtri enda materjali osakesed irduvad, pääsevad süsteemi ja nimetatud klapp hakkab protesteerima.
Kohe saab külge taas uus klapp... saab siis näha!
See biolisand on muidugi veel omaette teema!
Kas ma saan õigesti aru, et see SCV on "onoff" klapp?
Kui ja, siis tundub pigem loogiline, et probleem on kütuses, või selles, mis kütuse sees olema ei peaks!?
gaz fs 1