On kellegil kogemusi v6 navaraga? Sõitnud ma sellega olen ja tean, et tegu on väga mugava ja mõnusa liikuriga.
Pigem huvitab tehnile pool ja vastupidavus. kas käigukast on neil sama mis 2,5 mootoriga autodel? Mootor on vist Renaulti päritolu? Kuidas on selle vastupidavus? Eestis on neid üsna palju müügis ja tundub, et väga ei taheta neid.
Navara D40 3,0DCI
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Navara D40 3,0DCI
“Ei taheta” neid ilmselt antud mudeli raamihüsteeria pärast. Sellega peab oskama õigetele kohtadele tähelepanu pöörata ja korraliku korrosioonitõrje auto soetusmaksumusele juurde arvestada igal juhul. Ja 3,0 on piisavalt palju uuema aastaga nagunii.
Vastupidavus on neil üle keskmise hea. Probleemsed on intercooler (800€), EGR ja ongi tüüpvigadest enamvähem kõik. Astub ilusti edasi, 7 käiguline kast linnas võiks olla natuke otsustusvõimelisem, aga kokkuvõttes teeb öko masina.
Enda oma müües oli kellal 240k, aasta hiljem nägin uut omanikku ja EGR oli ajanud mootoritule põlema. Sõidab samas siiani õndsalt edasi. Muus osas oli vahetanud ühe šarniiri.
Kui tekib vajadus igapäevasõidu kastikaks ostan uuesti.
Vastupidavus on neil üle keskmise hea. Probleemsed on intercooler (800€), EGR ja ongi tüüpvigadest enamvähem kõik. Astub ilusti edasi, 7 käiguline kast linnas võiks olla natuke otsustusvõimelisem, aga kokkuvõttes teeb öko masina.
Enda oma müües oli kellal 240k, aasta hiljem nägin uut omanikku ja EGR oli ajanud mootoritule põlema. Sõidab samas siiani õndsalt edasi. Muus osas oli vahetanud ühe šarniiri.
Kui tekib vajadus igapäevasõidu kastikaks ostan uuesti.
Re: Navara D40 3,0DCI
Coolerit saab netist tellides keevitatud vannidega versiooni alates ca 500.-. Vähemalt Pathfinderil on cooler kenasti stange vahelt nähtav ja ka lekked näeb kohe ära. Kui veel ei leki, siis on korralikult puhtaks pestud, või hakkab kohe varsti lekkima. Muus osas peaks üle keskmise olema. Raam tahab varem või hiljem lappimist(nagu kõigil raami peal maasturitel, aga Nissani puhul pigem varem). Ma ei usu eriti sellesse uuemate aastate roostekindlusesse. Korrosioonitõrjet võiks alati teha, aga praegu on ca 10a liiga hilja, et roostetamist üldse ära hoida. Kere tundub tsingitud, aga lakk ja värv kahtlaselt õrnad. Müügis on v6 vähe, enamuses viimase raamipaanika ajal kuskilt välismaalt müügiks toodud asjad. Dünaamika, kütusekulu ja lisavarustuse mõttes on kõvasti asjalikum kui 2.5.
Re: Navara D40 3,0DCI
Uuema aasta osas pidasin silmas seda, et roostel on olnud lihtsalt vähem aega toimetada. 13 aasta 3,0 päästad täna ilmselt korraliku korrosioonitõrjega rohkem kui 07 aasta 2,5 mudelit.FlammablE kirjutas:Coolerit saab netist tellides keevitatud vannidega versiooni alates ca 500.-. Vähemalt Pathfinderil on cooler kenasti stange vahelt nähtav ja ka lekked näeb kohe ära. Kui veel ei leki, siis on korralikult puhtaks pestud, või hakkab kohe varsti lekkima. Muus osas peaks üle keskmise olema. Raam tahab varem või hiljem lappimist(nagu kõigil raami peal maasturitel, aga Nissani puhul pigem varem). Ma ei usu eriti sellesse uuemate aastate roostekindlusesse. Korrosioonitõrjet võiks alati teha, aga praegu on ca 10a liiga hilja, et roostetamist üldse ära hoida. Kere tundub tsingitud, aga lakk ja värv kahtlaselt õrnad. Müügis on v6 vähe, enamuses viimase raamipaanika ajal kuskilt välismaalt müügiks toodud asjad. Dünaamika, kütusekulu ja lisavarustuse mõttes on kõvasti asjalikum kui 2.5.
Aga tõepoolest, cooler näitab vea ilusti kätte ja hinnad on alla tulnud. Välismaistest foorumitest võib veel lugeda, et Faktost kallist originaalcoolerit polegi mõtet ostma minna - Nissan polevat siiani selle disaini muutnud ehk kallis tükk hakkab taaskord leemendama mingi hetk.