X-trail mure ja veakoodid

Moderaatorid: jr, Moderators

Token
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Nov 14, 2013 8:38 am

X-trail mure ja veakoodid

PostitusPostitas Token » E Sept 03, 2018 8:28 pm

Tervist.
Autoks nissan x-trail, 2004, 2.2 100 kw, diisel
Alustan sellest, et paar nädalat tagasi lõi mootoris üks keps katki. Vahetasime ära saaled, kepsu, plokikaanetihend, lisaks veel üks pihusti(oma lollusest keerasin tuksi), pihustite seibid ning tihendid, termostaat.

Nüüd olen ca 150 kilti sõitnud, täna vahetasin uuesti õli ja auto teeb trikke. Nimelt sõidu ajal lööb justkui mootoril hinge kinni, vahet pole palju gaasi annad, maantee kiirusel pigem väheneb, linnakiirusel üle 50 ei lähe. Keeran korra süüte välja ja tagasi sisse ning mure on kadunud, kuni järgmise korrani. Mõnikord sain sõita 20 kilti, mõnikord 500 meetrit. Samuti iga kord kui 50 kilomeetrit sõidetud, lööb mootoritule põlema("mootori poomisel" ei ole vahet kas mootorituli põleb või mitte)

Veakoode on andnud kolm:
1. kord P0089 ja P1275(tulega sõitsin ca 5 km)
2. kord P0089(tule lõi põlema siis kui garaaži jõudsin e. sõitsin 0 km)
3. kord P0089 ja P1273(tulega sõitsin ca 20 km)

Suction control valve on see P0089. Misasi see üldse on ja kus asub.

Ehk oskab keegi midagi kosta. Aitüma
Youtube juba vaadatud, väga kaasa ei aidanud
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 542
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: X-trail mure ja veakoodid

PostitusPostitas ahto42 » E Sept 03, 2018 11:49 pm

Suction control valve on kõrgsurvepumbal olev solenoid, mis reguleerib kütuselatis survet.
Seda viga on Denso pumpadega kõigil markidel. Google kindlasti annab pildi ka asjast.
UK foorumis ka teema sellest kuidas ta selle vidina ära vahetas.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Token
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Nov 14, 2013 8:38 am

Re: X-trail mure ja veakoodid

PostitusPostitas Token » T Sept 04, 2018 8:46 am

Selge. Kuid ma millegipärast ei usu, et see solenoid saab vigane olla, sest enne remonti sellist probleemi ei olnud.

Küll aga enne seda, kui avastasime et pihusti vigane(saime teise mootori pealt terve pihustiga proovida, siis oli jälle paugupill), sai päris pikalt käivitatud. Kas kütus/sodi paagis või midagi säärast midagi ära ummistada ei võinud?

Ning netis räägitakse päris palju musta suitsu kohta, kuid seda mul jõu kaudmise hetkel ei teki
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 542
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: X-trail mure ja veakoodid

PostitusPostitas ahto42 » T Sept 04, 2018 10:22 am

Võid ka pumba uuesti õpetada

To carry out the reset carry out the following

Turn ingnition on so all dash lights come on.

Wait 3 seconds

PUMP accelerator pedal 5 times within 5 seconds....

with foot now OFF accelerator wait 7 seconds...

After 7 seconds press and hold down accelerator pedal for 10 seconds...

After 10 seconds the Engine Management Light will start to flash, at this point remove foot from accelerator.

The ECU is now in diagnostic mode, so let the EML flash for a bit. the press and hold the accelerator pedal down for more than 10 seconds..this will then reset ECU and fuel pump etc......and put them into learning mode.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Token
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Nov 14, 2013 8:38 am

Re: X-trail mure ja veakoodid

PostitusPostitas Token » T Sept 04, 2018 12:53 pm

Tegin pumbale antud õpetuse järgi uuenduse ja läksin prooviringile. Tegin ca 40 kilomeetrise otsa, mootoritule 50 km sai ka täis, kuid hetkel tundub et viga oligi selles.

Ole sa tänatud Ahto!

Mine “Nissan / Renault”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist