1. leht 1-st

Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: E Juun 04, 2018 4:01 pm
Postitas odiar
Tere!

Mure siis selline, et sai ostetud tartu poistelt patrol k260 2.8td 85kw.

Külmalt kõik nagu hea aga nii kui natuke käinud hakkab jubedalt õlisurve kukkuma. Alles jääb tühi käigul töösoojana 0,2.

Endal plaan vahetada raam ja kepsu saaled.

Paljud ütlevad, et õlipumbas ei saa asi olla, et see igavene. Aga tean omast käest, et iagveai asju pole olemas!

Kust võib veel õlisurve maha joosta? Mõõdan manuaalse kellaga.

Palun kirjutage mida peaks selle moto puhul veel silmas pidama või tegema, et saaks asja korda ja toimima.

Lp

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: E Juun 04, 2018 7:06 pm
Postitas tar.mo
Vanal länkaril 2,4td 66kw mootoril on ka tehase manuali järgi 0,25 bar õlirõhk tühikäigul
Palju Patrolil manuali järgi olema peab?
Ega jaapani mootorid ei ole jänkide toodang kus tühikäigul 2,0 bar olema peab

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: E Juun 04, 2018 7:47 pm
Postitas RistoRR
Mäletamist mööda oli trolli töösooja mootoriga 2bar@3000rpm. Mul ka soojalt kell pm nullis tühikäigul, sõidab nii juba aastaid. Näeb pööret siis rõhk tõuseb...

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: E Juun 04, 2018 9:42 pm
Postitas odiar
Tean, et tehase näit on sooja motoga 3500rpmi juures 3-3,5 bari. Aga tühi pöördel ei tea.

Minu arusaam madalast õlirõhust on 0,8.

Tühikäigul sooja motoga peaks ikka 1 kanti olema?

Kui 0,2 siis jääb nukk kuivale? Ei?

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: T Juun 05, 2018 3:03 pm
Postitas odiar
Täna sai siis pump maha võrmetud ja selgus, et pumbas pragu sees. Pragu asub pumbal sisse tuleva õli augu juures. Ise arvan, et sealt kaob ja pump jääb nälga.

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: T Juun 05, 2018 10:03 pm
Postitas uputaja
Praoga pump ei tee sittagi, see jõuab nii jõudsalt peale kahmata. Sellel õnnetul ämbrisarnasel mootoril meh kella, o,25 liff keps/raam. tutikast peast tühikäik 1bar juures +-



Pane meh kell külge kui näpuga kellegi peale näitama akkad.

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: T Juun 05, 2018 10:18 pm
Postitas odiar
Meh rõhukell esimene asi mis sai peale pandud!

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: T Juun 05, 2018 10:27 pm
Postitas odiar
Aga 0,2 bar-i on ju ilmselgelt vähe!?

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: P Juun 10, 2018 12:10 am
Postitas odiar
Sai siis vahetatud saaled. Nii kepsu kui raam ja ka pump. Saaled katki ja kulunud osadel õliaugud saale tükke täis. Ōlipump oli ka kulunud vahetasime ringi. Saime tühikäigul kuuma ōliga surve paremaks. 0,7~0,8 arvan ise peale targematega rääkimist, et see suht lagi ka mis sealt saab.

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: P Juun 10, 2018 7:36 am
Postitas MetsaVikat
Pole küll patrol, aga ka japs. 1uz(v8) on õlituli 0.2bariga, kui kõik kuivale jääks selle bariga, siis tehas ei paneks ju seda nii madalale.. Ning mõõtmine samamoodi 3000 põõrde pealt. Mul tühikäigul mingi 0.8, võiks rohkem olla, aga 3000 põõrde pealt vahemik antud 2.8-4.5bari, mul 4.2 oli vist. Külmalt üldse 8 natuke peale.

Terv.

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: P Juun 10, 2018 7:35 pm
Postitas Patrol160
Raamat ütles Patrol 2.8TD õlisurveks vist min 2.0BAR @ 2000rpm.
Tühikäigu kohta ei öelnud midagi.
(siit samast raamatute alateemast saad uurida)

Mul endal 5W-40 õliga:
Külmalt 6,0 BAR.
Soojalt @2000rmp 3.0 BAR.
Tühikäik ka 0,2...0,5 BAR (orginaal näidiku järgi).
(pärast pikka/kuuma sõitu fooritaga seistes annan sutsa jalaga gaasi peale, muidu kipub nagu pooma.)

Aga mul endal hoopis selline teooria/kahtlus:
Kuna 2.8TD mootorit pandi nii 260/Y60/Y61 peale, siis kas ei või olla, et tootjal/järelturul on erineva koodiga õlipumpasi samale mootorile:
üks kood 15W-40 õli jaoks.
teine kood 10W-40 õli jaoks.
kolmas kood 5W-40 õli jaoks.

Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.

Postitatud: R Juun 22, 2018 9:51 pm
Postitas odiar
Peale asjade vahetust hakkasid lõpuks kõik muud kohad järgi andma mis tänu madalale survele kulunud!
Turbost tilkus õli välja ja turbo laiali labad kojas ära käinud mõlemal pool.

Ühesõnaga 0,2 on ikkagi liiga vähe tühikäigul ja seda tõestavad ka katkised saaled ja kulunud turbo.