1. leht 1-st

X-trail 2,2 dci mootorite erinevused

Postitatud: E Mai 08, 2017 10:57 pm
Postitas Raigo
Kas mõni teadjam foorumlane oskaks kirjutada, kas x-traili 2,2 mootoritel (YD22ETI ja YD22DDTI) on füüsilisi erinevusi peale turbo ja mootorijuhtimise.
Küsimus tekib sellest, et 84 kw mootori nn raua poolt tahaks tõsta 100kw-se aiste vahele ning pannes külge 100kw-se turbo, pihustid, ecu.

Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused

Postitatud: T Mai 09, 2017 10:09 am
Postitas ahto42
Juhtmestik ju erinev, 84kw oli veisijahutusega turbo. 2003-2005 lõpp on ainult õliga, lisaks ka muutuv geomeetria ja selle juhtimine. Minumeelest ka pihustite pistikud teised. Kütusepump erinev-84kw kahe solenoidiga, uuemal üks. Intercooler 100kw'l suurem. Summuti minumeelest ka teine.

Osta mult pigem 100kw isend ära :P 8)

Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused

Postitatud: T Mai 09, 2017 12:39 pm
Postitas Raigo
MUl on kottis 100-kw-ne ja kuuri all seisab 84-kw-ne toimiv mootor.
Seega eeldaks ,et rauapool on neil sama..

Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused

Postitatud: T Mai 09, 2017 8:09 pm
Postitas ahto42
Raud üldiselt sama. Kaanes mõned väikesed erinevused, andurite pesad nt, aga võllid ja klapid samad.

Et tahad 84kw panna 100 se asemele? Sain aru, et vastupidi.

Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused

Postitatud: K Mai 10, 2017 7:01 am
Postitas Raigo
Vabandust, kui valesti kirjutasin. Aga jah 84kw tahaks tõsta 100-kw-le.
Sain teada, et ka kolbidel on erinevus, seega kui tõsta, siis ainult kogu mootoriga ning koos koos juhtmestikuga

Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused

Postitatud: K Mai 10, 2017 8:05 am
Postitas ahto42
Kolvid ja kepsud erineva tootekoodiga originaalis,
Mina panin 2003 93kw politsei primera 2.2 diisli ploki. Karter koos karteripõhjaga oli teine, aga poldiaugud klappisid, seega sai ümber tõsta. Ploki peal numbrid klappisid. Nissan4u.com lehe järgi on plokid samad.

Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused

Postitatud: E Juun 26, 2017 11:40 pm
Postitas pühak
Huvi pärast küsin, et kuidas mõlema versiooni vastupidavusega lood on? 100 kw jõunumbri poolest sõita kindlasti lõbusam, aga muutuva geomeetriaga turbo äratab vähemalt minul kahtlusi.

Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused

Postitatud: T Juun 27, 2017 9:27 am
Postitas ahto42
Aga mis seal geomeetrias siis nii hirmsat on? Igal moodsal diislil peal. Eeldab muidugi 10-15t km õlivahetusi, mitte 20-30tkm. Seda iga auto puhul.
84kw masinatel on õli+vesi turbo(2001-2003). Esimestel 100kw masinatel on ainul õli(2003-2005 sept) ja 2005-2007 on õli+vesi turbo kasutusel. Seega peaks teoorias need paremini kestma. Nagu iga turbo puhul, on väga palju omanikus kinni selle kestvuses.

Ise omasin 2005 aprilli kuu masinat ja hiljem korra proovisin ka 84kw. Nõrgemal masinal ei toimunud alla 2500 pööret mitte midagi ja siis natuke ikka liikus. 100kw masinaga pole 6käiguga maantel mööda sõita 80-85kiirusega liikuvast autost mingi probleem.

Vastupidavus; nii ja naa, sõltub, kuidas hoitud on. Kui õlivahetustega koonerdatud on, siis kett venib/kulub mõlemal(plokk sama, kaanes väiksed erinevused+pump, pihustid, turbo). Pumbaküljes oleva kütuserõhuklapiga on olnud mõlemal probleeme, samas teistel denso pumpa kasutavatel tootjatel ka. Minu isendil ei olnud, vb seepärast, et kasutan 2taktiõli küttes, mis natuke vb hoidis kulumist tagasi.