X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
Moderaatorid: jr, Moderators
X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
Kas mõni teadjam foorumlane oskaks kirjutada, kas x-traili 2,2 mootoritel (YD22ETI ja YD22DDTI) on füüsilisi erinevusi peale turbo ja mootorijuhtimise.
Küsimus tekib sellest, et 84 kw mootori nn raua poolt tahaks tõsta 100kw-se aiste vahele ning pannes külge 100kw-se turbo, pihustid, ecu.
Küsimus tekib sellest, et 84 kw mootori nn raua poolt tahaks tõsta 100kw-se aiste vahele ning pannes külge 100kw-se turbo, pihustid, ecu.
UAZ 3741
Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
Juhtmestik ju erinev, 84kw oli veisijahutusega turbo. 2003-2005 lõpp on ainult õliga, lisaks ka muutuv geomeetria ja selle juhtimine. Minumeelest ka pihustite pistikud teised. Kütusepump erinev-84kw kahe solenoidiga, uuemal üks. Intercooler 100kw'l suurem. Summuti minumeelest ka teine.
Osta mult pigem 100kw isend ära
Osta mult pigem 100kw isend ära
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
MUl on kottis 100-kw-ne ja kuuri all seisab 84-kw-ne toimiv mootor.
Seega eeldaks ,et rauapool on neil sama..
Seega eeldaks ,et rauapool on neil sama..
UAZ 3741
Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
Raud üldiselt sama. Kaanes mõned väikesed erinevused, andurite pesad nt, aga võllid ja klapid samad.
Et tahad 84kw panna 100 se asemele? Sain aru, et vastupidi.
Et tahad 84kw panna 100 se asemele? Sain aru, et vastupidi.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
Vabandust, kui valesti kirjutasin. Aga jah 84kw tahaks tõsta 100-kw-le.
Sain teada, et ka kolbidel on erinevus, seega kui tõsta, siis ainult kogu mootoriga ning koos koos juhtmestikuga
Sain teada, et ka kolbidel on erinevus, seega kui tõsta, siis ainult kogu mootoriga ning koos koos juhtmestikuga
UAZ 3741
Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
Kolvid ja kepsud erineva tootekoodiga originaalis,
Mina panin 2003 93kw politsei primera 2.2 diisli ploki. Karter koos karteripõhjaga oli teine, aga poldiaugud klappisid, seega sai ümber tõsta. Ploki peal numbrid klappisid. Nissan4u.com lehe järgi on plokid samad.
Mina panin 2003 93kw politsei primera 2.2 diisli ploki. Karter koos karteripõhjaga oli teine, aga poldiaugud klappisid, seega sai ümber tõsta. Ploki peal numbrid klappisid. Nissan4u.com lehe järgi on plokid samad.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
Huvi pärast küsin, et kuidas mõlema versiooni vastupidavusega lood on? 100 kw jõunumbri poolest sõita kindlasti lõbusam, aga muutuva geomeetriaga turbo äratab vähemalt minul kahtlusi.
Re: X-trail 2,2 dci mootorite erinevused
Aga mis seal geomeetrias siis nii hirmsat on? Igal moodsal diislil peal. Eeldab muidugi 10-15t km õlivahetusi, mitte 20-30tkm. Seda iga auto puhul.
84kw masinatel on õli+vesi turbo(2001-2003). Esimestel 100kw masinatel on ainul õli(2003-2005 sept) ja 2005-2007 on õli+vesi turbo kasutusel. Seega peaks teoorias need paremini kestma. Nagu iga turbo puhul, on väga palju omanikus kinni selle kestvuses.
Ise omasin 2005 aprilli kuu masinat ja hiljem korra proovisin ka 84kw. Nõrgemal masinal ei toimunud alla 2500 pööret mitte midagi ja siis natuke ikka liikus. 100kw masinaga pole 6käiguga maantel mööda sõita 80-85kiirusega liikuvast autost mingi probleem.
Vastupidavus; nii ja naa, sõltub, kuidas hoitud on. Kui õlivahetustega koonerdatud on, siis kett venib/kulub mõlemal(plokk sama, kaanes väiksed erinevused+pump, pihustid, turbo). Pumbaküljes oleva kütuserõhuklapiga on olnud mõlemal probleeme, samas teistel denso pumpa kasutavatel tootjatel ka. Minu isendil ei olnud, vb seepärast, et kasutan 2taktiõli küttes, mis natuke vb hoidis kulumist tagasi.
84kw masinatel on õli+vesi turbo(2001-2003). Esimestel 100kw masinatel on ainul õli(2003-2005 sept) ja 2005-2007 on õli+vesi turbo kasutusel. Seega peaks teoorias need paremini kestma. Nagu iga turbo puhul, on väga palju omanikus kinni selle kestvuses.
Ise omasin 2005 aprilli kuu masinat ja hiljem korra proovisin ka 84kw. Nõrgemal masinal ei toimunud alla 2500 pööret mitte midagi ja siis natuke ikka liikus. 100kw masinaga pole 6käiguga maantel mööda sõita 80-85kiirusega liikuvast autost mingi probleem.
Vastupidavus; nii ja naa, sõltub, kuidas hoitud on. Kui õlivahetustega koonerdatud on, siis kett venib/kulub mõlemal(plokk sama, kaanes väiksed erinevused+pump, pihustid, turbo). Pumbaküljes oleva kütuserõhuklapiga on olnud mõlemal probleeme, samas teistel denso pumpa kasutavatel tootjatel ka. Minu isendil ei olnud, vb seepärast, et kasutan 2taktiõli küttes, mis natuke vb hoidis kulumist tagasi.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee