Nissan Navara D40 raam pooleks
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan Navara D40 raam pooleks
Välismaa foorumites levib kulutulena Navara D40 kapitaalne raami roostetamise probleem, mille tagajärjel auto lihtsalt murub kabiini ja kasti vahelt pooleks.
Panen siia mõned lingid. Esiteks laisematele videomaterjal: https://instagram.com/p/BQNJ6RyjTFT/
Põhjalikum lugemine: http://www.europe4x4mag.com/2016/03/03/ ... k-chassis/
Oskab keegi antud teemat kommenteerida, on äkki kellelgi kogemusi sama probleemiga? Natukene naljakas, et maksimaalselt on nende masinate vanus 10a ringi ja nii totaalselt läbi mädaneda võivad. Isegi esimese põlvkonna Mazda 6 mehed ei kuku läbi salongipõranda, sõidavad oma läbiroostetanud tiibadega aga vähemalt sõidavad.
Panen siia mõned lingid. Esiteks laisematele videomaterjal: https://instagram.com/p/BQNJ6RyjTFT/
Põhjalikum lugemine: http://www.europe4x4mag.com/2016/03/03/ ... k-chassis/
Oskab keegi antud teemat kommenteerida, on äkki kellelgi kogemusi sama probleemiga? Natukene naljakas, et maksimaalselt on nende masinate vanus 10a ringi ja nii totaalselt läbi mädaneda võivad. Isegi esimese põlvkonna Mazda 6 mehed ei kuku läbi salongipõranda, sõidavad oma läbiroostetanud tiibadega aga vähemalt sõidavad.
Re: Nissan Navara D40 raam pooleks
Eestikeelne artikkel ka. http://kasulik.delfi.ee/news/kasulikait ... d=81423523
Ei tea kas 2014 aasta masinal ka sellist ohtu on? https://osta-ee.postimees.ee/?fuseactio ... _src=email
Ei tea kas 2014 aasta masinal ka sellist ohtu on? https://osta-ee.postimees.ee/?fuseactio ... _src=email
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: Nissan Navara D40 raam pooleks
Olles nüüd ühe D40 raamisurma läbi teinud, siis mõni kommentaar.
Põhiline "mineku" koht on jah kasti ja kabiini vahelt, seal kus raamitalad ülespoole keeravad. Kopsisin enda oma sealt pidevalt haamriga ja kõik oli OK, aga enda omal leidsin augud hoopis kabiini alt tagumiste uste juurest (seespoolt) ja kastialuse põiktala juurest, seega tasub vaadata üle kogu raam. Kuna olin teemast eelnevalt teadlik, siis kontakteerusin kohe esindusega.
Esimese hooga Kuressaare Reval - nemad olid masina "asukohajärgselt" lähim ametlik esindus. Täielik nulliring, asjast ei teatud midagi ja öeldi, et nemad ei oska ühtegi head keevitajat ka soovitada. Järgmisena tõin auto siis Tallinna Faktosse kontrolli. Kõik asjaajamine väga kiire ja korrektne, pikka juttu ei olnud. Augud sees ja maaletooja teeb tagasiostu pakkumise.
Läks mõned päevad kuni nädal kui helistati ja tehti tagasiostu pakkumine. Kuna auto oli võrdlemisi vähe sõitnud ja heas korras, siis sain ka hea hinna. Järgmisena siis masinale viimast korda hääled sisse ja Kuusakoskisse kaalu peale, utiliseerimistõendi sain vastu. Viisin selle kohe Faktosse ning järgmine päev helistati, et võimalik tagasiostu leping allkirjastada. Leping sai allkirjastatud ning kuu ja mõni päev peale oli raha arvel. Ei saa kuidagi midagi Nissanile siin ette heita. Vanaraua raha kanti ka ilusti minu arvele veel
Kokkuvõtvalt ma ütleks, et väga soliidne lahendus sellele tootmispraagile. Ja et kõigil juhtub. Juhtus Barcelona tehases toodetud Navarate/Pathfinderitega (VIN koodi algus VSK). Taimaal toodetud MNT kerenumbri algusega masinatel seda probleemi ei ole! Juhtus Toyotal mikimaal Tacomade ja Tundratega (http://autoweek.com/article/recalls/toy ... 34-billion). jnejne. Ja Toyota omanikud pidid oma õiguste eest läbi kohtu võitlema.
Teada värk, et Hilux ei lagune (kuigi enamusel müügis olevatest pillidest võtab omanik pardatšokist kohe mingi pooleteise-kahe tonnise Amservi arve, et näidata masina esinduse ajalugu ). Šokolaadist õlipumpadega Rangeritele esitab esindus remondi eest meeleldi arve. Amarokil omad õlituse teemad, mille eest saab ka maksta. Aga kui tehas ostab 12(!) aasta jooksul probleemi ilmnemisest auto tagasi, siis mina virisemise kohta ei näe.
Põhiline "mineku" koht on jah kasti ja kabiini vahelt, seal kus raamitalad ülespoole keeravad. Kopsisin enda oma sealt pidevalt haamriga ja kõik oli OK, aga enda omal leidsin augud hoopis kabiini alt tagumiste uste juurest (seespoolt) ja kastialuse põiktala juurest, seega tasub vaadata üle kogu raam. Kuna olin teemast eelnevalt teadlik, siis kontakteerusin kohe esindusega.
Esimese hooga Kuressaare Reval - nemad olid masina "asukohajärgselt" lähim ametlik esindus. Täielik nulliring, asjast ei teatud midagi ja öeldi, et nemad ei oska ühtegi head keevitajat ka soovitada. Järgmisena tõin auto siis Tallinna Faktosse kontrolli. Kõik asjaajamine väga kiire ja korrektne, pikka juttu ei olnud. Augud sees ja maaletooja teeb tagasiostu pakkumise.
Läks mõned päevad kuni nädal kui helistati ja tehti tagasiostu pakkumine. Kuna auto oli võrdlemisi vähe sõitnud ja heas korras, siis sain ka hea hinna. Järgmisena siis masinale viimast korda hääled sisse ja Kuusakoskisse kaalu peale, utiliseerimistõendi sain vastu. Viisin selle kohe Faktosse ning järgmine päev helistati, et võimalik tagasiostu leping allkirjastada. Leping sai allkirjastatud ning kuu ja mõni päev peale oli raha arvel. Ei saa kuidagi midagi Nissanile siin ette heita. Vanaraua raha kanti ka ilusti minu arvele veel
Kokkuvõtvalt ma ütleks, et väga soliidne lahendus sellele tootmispraagile. Ja et kõigil juhtub. Juhtus Barcelona tehases toodetud Navarate/Pathfinderitega (VIN koodi algus VSK). Taimaal toodetud MNT kerenumbri algusega masinatel seda probleemi ei ole! Juhtus Toyotal mikimaal Tacomade ja Tundratega (http://autoweek.com/article/recalls/toy ... 34-billion). jnejne. Ja Toyota omanikud pidid oma õiguste eest läbi kohtu võitlema.
Teada värk, et Hilux ei lagune (kuigi enamusel müügis olevatest pillidest võtab omanik pardatšokist kohe mingi pooleteise-kahe tonnise Amservi arve, et näidata masina esinduse ajalugu ). Šokolaadist õlipumpadega Rangeritele esitab esindus remondi eest meeleldi arve. Amarokil omad õlituse teemad, mille eest saab ka maksta. Aga kui tehas ostab 12(!) aasta jooksul probleemi ilmnemisest auto tagasi, siis mina virisemise kohta ei näe.
-
- Mudder
- Postitusi: 87
- Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
- Asukoht: Tln
Re: Nissan Navara D40 raam pooleks
Vaatasin, et mul 2008 aasta väljalase aga koodi algus VSK... peab kuskile peale ajama ja üle kontrollima, enne kui hilja. Aga ma küll autot pressi alla sellepärast ei saadaks. Ei raatsi. Pigem võtaks keevitaks raamile lisarauda juurde... Auto ise on hea ju...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Nissan Navara D40 raam pooleks
Natuke poolikuks jääb nii. Ehk avaladad ka mis aasta masinaga oli tegemist ning mis hinda pakuti?tommm kirjutas:Läks mõned päevad kuni nädal kui helistati ja tehti tagasiostu pakkumine. Kuna auto oli võrdlemisi vähe sõitnud ja heas korras, siis sain ka hea hinna. Järgmisena siis masinale viimast korda hääled sisse ja Kuusakoskisse kaalu peale, utiliseerimistõendi sain vastu. Viisin selle kohe Faktosse ning järgmine päev helistati, et võimalik tagasiostu leping allkirjastada. Leping sai allkirjastatud ning kuu ja mõni päev peale oli raha arvel. Ei saa kuidagi midagi Nissanile siin ette heita. Vanaraua raha kanti ka ilusti minu arvele veel
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- grouse
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: K Dets 30, 2009 11:18 pm
- Asukoht: Harjumaa, L-Virumaa
Re: Nissan Navara D40 raam pooleks
Tere,
Väga hea, et on konkreetne juhtum olemas ja keegi julgeb ka sellest siin rääkida/kirjutada.
Mul ka 07 riskigrupi masin kodus ja käin ka aegajalt raami kontrollimas. Tommm- kui sul on mõned pildid probleemsetest kohtades, siis ehk jagad!
Muidugi oleks info väga teretulnud mis on sellise probleemiga auto väärtus esinduse silmis, siis teab ka mida edasi teha. Kas teha juba varakult tugevdused või oodata viimast hetke.
Muus osas vist ka üks väheseid kes D40ga rahul:)
Väga hea, et on konkreetne juhtum olemas ja keegi julgeb ka sellest siin rääkida/kirjutada.
Mul ka 07 riskigrupi masin kodus ja käin ka aegajalt raami kontrollimas. Tommm- kui sul on mõned pildid probleemsetest kohtades, siis ehk jagad!
Muidugi oleks info väga teretulnud mis on sellise probleemiga auto väärtus esinduse silmis, siis teab ka mida edasi teha. Kas teha juba varakult tugevdused või oodata viimast hetke.
Muus osas vist ka üks väheseid kes D40ga rahul:)
Navara 3,0
Re: Nissan Navara D40 raam pooleks
Masin oli 2007 aasta, automaatkast, avariivaba. Mis ma arvan, et hinna heaks tegi oli 197k läbisõit, millest pea 180k oli Faktos hooldatud. Kui küsisin alguses, et mis suurusjärku pakkumised jäävad, siis öeldi et on tehtud pakkumisi 3,5k-8,5k seega oleneb väga-väga palju konkreetsest autost. Mul ei olnud katuseluugi ja nahktoaga variant, aga olid olemas diffrilukk, kliima, püsikas jne ehk ei olnud ka päris plank. Olin ka mingeid varuosi veel üsna hiljaaegu Faktost ostnud.
Kuna minu isiku näol pole tegu börsifirmaga, kelle majandustulemused on avalikud , siis saadud hinna kohta võiks öelda nii: auto24 müügis hetkel neljakohalise summa eest 13tk D40 kere ja vana ninaga Navarasid (jätame erandina ühe ärimeesNossovi Narvast välja, kes oma Prantsusmaalt toodud 2008 pilli 10k üritab müüa). Kui paneme nüüd auto eest saadud raha + vanaraua summa kokku, siis võiks ilma kopikatki tingimata valida 10 seast. Ja ilmselt need kolm kallimat on väikese kauplemisruumi kaugusel.
Esimese hooga praegu telefonist pilte ei leidnud, aga midagi sai tehtud küll.
Eks iga omaniku enda asi, kuidas autoga toimetada. Mõistlik oleks lasta üle vaadata enne raami kallale minemist. Eesti kohta ma ei oska öelda, aga Inglismaal saadetakse lapitud raamiga masinad kohe tuldud teed tagasi - pole tehase komplektsus.
Oleks pakkumine olnud 5k vms (NB! tegu on ühekordse võta või jäta pakkumisega, mis ei kuulu läbirääkimisele), siis oleksin ilmselt ise ka lasknud raami korda teha, sest muidu muu tehnika oli absoluutselt tip-top.
Ise hetkel siis olen ilma kastikata, aga kogu protsessi hinnates, siis järgmine saab olema ilmselt D40 V6 (mõni värskem aastakäik, millele korralik korrosioonitõrje teha). Või D22 kui realiseeruvad mingid mitte-autoteemalised plaanid.
Kuna minu isiku näol pole tegu börsifirmaga, kelle majandustulemused on avalikud , siis saadud hinna kohta võiks öelda nii: auto24 müügis hetkel neljakohalise summa eest 13tk D40 kere ja vana ninaga Navarasid (jätame erandina ühe ärimeesNossovi Narvast välja, kes oma Prantsusmaalt toodud 2008 pilli 10k üritab müüa). Kui paneme nüüd auto eest saadud raha + vanaraua summa kokku, siis võiks ilma kopikatki tingimata valida 10 seast. Ja ilmselt need kolm kallimat on väikese kauplemisruumi kaugusel.
Esimese hooga praegu telefonist pilte ei leidnud, aga midagi sai tehtud küll.
Eks iga omaniku enda asi, kuidas autoga toimetada. Mõistlik oleks lasta üle vaadata enne raami kallale minemist. Eesti kohta ma ei oska öelda, aga Inglismaal saadetakse lapitud raamiga masinad kohe tuldud teed tagasi - pole tehase komplektsus.
Oleks pakkumine olnud 5k vms (NB! tegu on ühekordse võta või jäta pakkumisega, mis ei kuulu läbirääkimisele), siis oleksin ilmselt ise ka lasknud raami korda teha, sest muidu muu tehnika oli absoluutselt tip-top.
Ise hetkel siis olen ilma kastikata, aga kogu protsessi hinnates, siis järgmine saab olema ilmselt D40 V6 (mõni värskem aastakäik, millele korralik korrosioonitõrje teha). Või D22 kui realiseeruvad mingid mitte-autoteemalised plaanid.
-
- Mudder
- Postitusi: 87
- Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
- Asukoht: Tln
Re: Nissan Navara D40 raam pooleks
Minu kastikal raam kõva.
Aga geneka ratas oli irdumas ... loperdas otsas ja oli rihma ka ära närinud.
Sellist probleemi kellelgi veel olnud ?
Aga geneka ratas oli irdumas ... loperdas otsas ja oli rihma ka ära närinud.
Sellist probleemi kellelgi veel olnud ?