K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Üritakas taastada
Moderaatorid: jr, Moderators
K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Üritakas taastada
Tere.
Täna hakkasin auto lammutama. Ajasin teise vastvalminud garaagesse, võtsin alustuseks stange ära. Ma lootsin paremat, aga radika kandur on päris pekkis, see mis jookseb üle raami pukside. Poritiivad asjad väga hullud ei olnud, sellega ok, karbid ka ok.
Kuidas keegi selle tulede aluse on taastanud? Palun jagage näpunäiteid. Kas lihtsam leida roosteta nina plekk? Pole väga võimalik vist. Mingi muu lahendus? Karpraud ja natuke plekki?
Homme lisan paar pilti ka.
H
Täna hakkasin auto lammutama. Ajasin teise vastvalminud garaagesse, võtsin alustuseks stange ära. Ma lootsin paremat, aga radika kandur on päris pekkis, see mis jookseb üle raami pukside. Poritiivad asjad väga hullud ei olnud, sellega ok, karbid ka ok.
Kuidas keegi selle tulede aluse on taastanud? Palun jagage näpunäiteid. Kas lihtsam leida roosteta nina plekk? Pole väga võimalik vist. Mingi muu lahendus? Karpraud ja natuke plekki?
Homme lisan paar pilti ka.
H
Viimati muutis holari, N Apr 14, 2016 8:58 pm, muudetud 3 korda kokku.
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste.
Sorry, unustasin märkimata, Y61 mudeliga tegemist, aastas 1999
H.
H.
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste.
Ma vahetasin endal selle tala nelikant toru vastu ning plekist voolisin tulede ümber uued plekid, küll Y60 aga sarnane.
Radika kinnitused olid korras, punktkeevised lahti puurida ning uue tala külge.
Radika kinnitused olid korras, punktkeevised lahti puurida ning uue tala külge.
Y60
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Jah, see nelikant toru tundub olema parim valik.
Lisan paar pilti, mis vaatepilt avanes, kui stange eemaldasin.
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... 0lhcmVQOUE
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... TBrQ0NyU1U
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... DBZcmV1YWc
Aga paljast vintsi installist ja roostetõrjest saab alguse midagi enamat.
H.
Lisan paar pilti, mis vaatepilt avanes, kui stange eemaldasin.
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... 0lhcmVQOUE
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... TBrQ0NyU1U
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... DBZcmV1YWc
Aga paljast vintsi installist ja roostetõrjest saab alguse midagi enamat.
H.
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Oma kogemus on selline et kui korralikult teha siis läheb rahaliselt päris kulukaks sellise ussi korda tegemine. Muidugi kui endal aega ja tahtmist ning oskust siis saaks veidi ka säästaholari kirjutas:Jah
Aga paljast vintsi installist ja roostetõrjest saab alguse midagi enamat.
H.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Kuna muu on enamvähem normaalne, raam ja põhi on pindmine rooste ühtegi auku ei ole ka kere detailidel, siis tuleks korda teha. Oskusi on nii palju, et tööriistad seisavad käes, elektrood keevitus on olemas, traati vast ei hakka seks tarbeks ostma, proovin elektroodiga hakkama saada. Tähtis on hea pealehakkamine ja mis juba mainitud, tahtmine. Mu igapäeva tööle on see meeldiv vaheldus. Terracaniga hakkaski ju igav, miks muidu Patroli ostsin.
Korralikult tähendab, et taastada originaal varuosadega ja lõpptulemus on ideaalne. Mul on plaan teha auto korda, et koos püsiks ja võib muretult sõita. Raud ja sellega tegutsemine mulle meeldib. See auto ei satu enam kunagi iludusvõistlusele. Nagu 50a naine, kes arvab et peale botoxit, et on 20.
Hoidke mulle pöialt. Loodan, et kuuga saab tehtud.
Kel häid ideid, siis andke aga tulla.
H.
Korralikult tähendab, et taastada originaal varuosadega ja lõpptulemus on ideaalne. Mul on plaan teha auto korda, et koos püsiks ja võib muretult sõita. Raud ja sellega tegutsemine mulle meeldib. See auto ei satu enam kunagi iludusvõistlusele. Nagu 50a naine, kes arvab et peale botoxit, et on 20.
Hoidke mulle pöialt. Loodan, et kuuga saab tehtud.
Kel häid ideid, siis andke aga tulla.
H.
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Ma ise arvan et elektroodiga plekki vast ei keevita eriti hästi. Ikka traadiga parem sellist tööd ette võtta.holari kirjutas:Kuna muu on enamvähem normaalne, raam ja põhi on pindmine rooste ühtegi auku ei ole ka kere detailidel, siis tuleks korda teha. Oskusi on nii palju, et tööriistad seisavad käes, elektrood keevitus on olemas, traati vast ei hakka seks tarbeks ostma, proovin elektroodiga hakkama saada. Tähtis on hea pealehakkamine ja mis juba mainitud, tahtmine. Mu igapäeva tööle on see meeldiv vaheldus. Terracaniga hakkaski ju igav, miks muidu Patroli ostsin.
Korralikult tähendab, et taastada originaal varuosadega ja lõpptulemus on ideaalne. Mul on plaan teha auto korda, et koos püsiks ja võib muretult sõita. Raud ja sellega tegutsemine mulle meeldib. See auto ei satu enam kunagi iludusvõistlusele. Nagu 50a naine, kes arvab et peale botoxit, et on 20.
Hoidke mulle pöialt. Loodan, et kuuga saab tehtud.
Kel häid ideid, siis andke aga tulla.
H.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Tere.
Keevitamist hakkan nädalavahetusel katsetama.
Õhukest materjali soovitas üks keevitamisega sinapeal olen sõber last peenikeste roostevaba toru keevitamiseks mõeldud elektroodidega. Pidid väikese vooluga hästi süttima ja ei põleta auke. Elame näeme. Proovin järgi. Kui ei saa, teen teisiti.
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... ThUV3UxblE
Pildil puudu olev radika kandur kukkus niisama ära. Võtsin istme ka välja, et ikka veenduda, kas tasub jätkata....seal kõik alles värvi all, mõni üksik kerge pindmine rooste, nii, et.....Igatahes nelikanttorud on olemas ja töö võib jätkuda.
Kuna kere puksid ka täitsa pekkis, siis kust on neid kõige mõistlikum muretseda?
Edu mulle
H.
Keevitamist hakkan nädalavahetusel katsetama.
Õhukest materjali soovitas üks keevitamisega sinapeal olen sõber last peenikeste roostevaba toru keevitamiseks mõeldud elektroodidega. Pidid väikese vooluga hästi süttima ja ei põleta auke. Elame näeme. Proovin järgi. Kui ei saa, teen teisiti.
https://drive.google.com/open?id=0B7S2t ... ThUV3UxblE
Pildil puudu olev radika kandur kukkus niisama ära. Võtsin istme ka välja, et ikka veenduda, kas tasub jätkata....seal kõik alles värvi all, mõni üksik kerge pindmine rooste, nii, et.....Igatahes nelikanttorud on olemas ja töö võib jätkuda.
Kuna kere puksid ka täitsa pekkis, siis kust on neid kõige mõistlikum muretseda?
Edu mulle
H.
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Loomulikult on traadiga parem aga saab elektroodiga ka. Polnud vene ajal kuskil traatkeevitust aga plekk sai keevitatud.smurhv kirjutas:Ma ise arvan et elektroodiga plekki vast ei keevita eriti hästi. Ikka traadiga parem sellist tööd ette võtta.
Vahelduvvoolukeevitusega ei saa, vaja on alalisvoolukeevitust. Tänapäeval müüakse suht palju vahelduvvoolu elektroodkeevitusi. Ostsin odavalt ka sellise ja tegin ise 500A (4x250A dioodi rombühenduses) alaldi vahele, väga hea asi sai. Saab plekki keevitada küll.
F-250XLT 7,3D
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Kuidas see oligi et peedist saab ka pesumasinale trumli teha ?eerik2 kirjutas:[quote="smur. :t)
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Kerepukse saab Febesti omasid, ca 200 millegagi komplekt, ma ostsin Automaailmast.
Võimalus veel originaalid ja kui õigesti mäletan, siis Whiteline pakub PU kerepukse, 100 euri kopikatega üks rida ehk siis 500-600 komplekt kokku.
Võimalus veel originaalid ja kui õigesti mäletan, siis Whiteline pakub PU kerepukse, 100 euri kopikatega üks rida ehk siis 500-600 komplekt kokku.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Huvitab kas pu puksid oleks väga jäigad võrreldes kummist materjalistamevier kirjutas:Kerepukse saab Febesti omasid, ca 200 millegagi komplekt, ma ostsin Automaailmast.
Võimalus veel originaalid ja kui õigesti mäletan, siis Whiteline pakub PU kerepukse, 100 euri kopikatega üks rida ehk siis 500-600 komplekt kokku.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Mind see ei huvitanud ja panin febesti omad.
Ma arvan, et ei saa midagi aru, kas pu või kumm seal kerevahel.
Ma arvan, et ei saa midagi aru, kas pu või kumm seal kerevahel.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: K:Patrol y61 peamine mure, rooste. Näpunäiteid taastamiseks
Käisin täna raami pukse otsimas.
Febesti omi pakub Taket.
Saan aru, et esimesed on SAF1, järgmised SAF2, kolmas ja neljas paar on SAF3. Mis on SAF4? kas seda on 1tk? Ja kas viimane paar on SAF6? Neid on ju ikka ka 2tk?
http://febest.de/index.php?page=showpic ... 8m2_s0.png
H.
Febesti omi pakub Taket.
Saan aru, et esimesed on SAF1, järgmised SAF2, kolmas ja neljas paar on SAF3. Mis on SAF4? kas seda on 1tk? Ja kas viimane paar on SAF6? Neid on ju ikka ka 2tk?
http://febest.de/index.php?page=showpic ... 8m2_s0.png
H.