Tere,
kas keegi oskab nõu anda 2006 Pathfinderi kliima asjus. Probleemi kirjeldus: salongist sooja keerates hakkab linnasõidul suht kiiresti sooja tulema, soe saab aga otsa maanteel sõites ja ainuke viis salongi sooja saada on küte põhja keerata. Siis aga saab väga ruttu ja väga soojaks. Kui HI asendist allapoole kraade keerata, siis ei tule seda sooja enam üldse vaid pahiseb ainult jahedapoolset. Suvel kontrollitud konditsioneer ja kõik peaks nagu korras olema. Külma teeb ja suvel sõites probleemi ei ole. Esindus ütles, et nemad ei saanud küll aru, et midagi viga oleks, kuid usutavasti on probleem selles, et asjast arusaamiseks peab ikka maanteele sõitma. Kust otsast läheneda? Kas kliimasedmete hingeelu tundvate remondimeeste kontakte Tartus on ehk kellelgi pakkuda?
PathfinderR51 2,5d kliima probleem
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: PathfinderR51 2,5d kliima probleem
Õhk jahutussüsteemis, surve radikas.Vaata, kas radikasse mulle ajab.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: PathfinderR51 2,5d kliima probleem
Siia ka tulevastele põlvedele infoks. Viga oli hoopis juhipoolse sooja ja külma õhu siibri mootoris. Vea diagnoosimiseks tuleb muide lihtsalt kliima nuppe sisselülitatud süütega keerata vastassuunas. Täpsemalt siis 1. süüde sisse 2. Ventilaatori reguleerimisnuppu keearata vastupäeva ja kõrvalistuja temperatuuri reguleerimisnuppu päripäeva (samaaegselt) ja hoida seadasi 1 sekund. 3. Vabasta nupud ja hoia kolm sekundit all kliima "AUTO" nuppu 4. Kliimapaneel hakkab vilkuma ja teeb isediagnoosimise ning kuvab veakoodi. 00 tähendab, et kõik on korras. NB. Nuppude torkimine testi ajal nullib testi.
Huumor selle asja juures on see, et Tartu Autospirit ei olnud võimeline seda viga diagnoosima. Abi sain lõpuks Tallinna Fakto autost. Aitäh sealsele hooldepoolele!
Huumor selle asja juures on see, et Tartu Autospirit ei olnud võimeline seda viga diagnoosima. Abi sain lõpuks Tallinna Fakto autost. Aitäh sealsele hooldepoolele!