Y61 kerepukside vahetamine
Moderaatorid: jr, Moderators
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Y61 kerepukside vahetamine
Homme jõuavad kohale kauaoodatud puksid ja võib vahetama hakata.
Auto alt vaadates on enamusel puksidel poldipea allpool ja kättesaadav, mutripool on kinnises karbis kere küljes.
Aint ühel real on mutter allpool ja kättesaadav. Kas nendel, millel poldipea all, on mutter kere külge keevitet?
Loodan, et keegi on y61-l enne neid pukse vahetanud ja oskab kommenteerida, kas on mingeid tüsistusi oodata selle tööga?
Auto alt vaadates on enamusel puksidel poldipea allpool ja kättesaadav, mutripool on kinnises karbis kere küljes.
Aint ühel real on mutter allpool ja kättesaadav. Kas nendel, millel poldipea all, on mutter kere külge keevitet?
Loodan, et keegi on y61-l enne neid pukse vahetanud ja oskab kommenteerida, kas on mingeid tüsistusi oodata selle tööga?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 kerepukside vahetamine
Siin üks päris hea välismaakeelne kirjeldus selle töö tegemisest:
http://www.patrol4x4.com/forum/diy-modi ... iy-114690/
http://www.patrol4x4.com/forum/diy-modi ... iy-114690/
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 kerepukside vahetamine
Vahetamisega sai algust tehtud täna - kõik puksipoldid lahti ja ühel pool välja võetud.
Hoolimata sellest, et auto pole Eesti talve näinud ja roostet minimaalselt, sai enne alustamist juurdepääsetavaid polte mõned nädalad wd40-ga töödeldud.
Esimese rea poldid tulid napilt lahti - juhipoolne väljavõetud polt oli veerandi võrra peenemaks mädand - puks oli pikalt p...s olnud ja vesi sisse saanud. Samas on Y61-e esimesed kerekinnitused üldse roosteohtlik piirkond. Siit siis soovitus neid esimesi polte pikalt leotada ja leotada saab korralikult, kui stange eest ära on. Pooleks keerates relakas, keevitus ja venekeelsed õnnesoovid.
Teistega probleeme polnud - poldid tulid lahti lopelt, kukkusid ise välja ja läikisid. Kolmandal real on poldipea ülevalpool ja selle poldi kättesaamiseks peab eemaldama esiistme, läved, vaiba ja istme kronsteini. Aga polt samuti ilus.
Hoolimata sellest, et auto pole Eesti talve näinud ja roostet minimaalselt, sai enne alustamist juurdepääsetavaid polte mõned nädalad wd40-ga töödeldud.
Esimese rea poldid tulid napilt lahti - juhipoolne väljavõetud polt oli veerandi võrra peenemaks mädand - puks oli pikalt p...s olnud ja vesi sisse saanud. Samas on Y61-e esimesed kerekinnitused üldse roosteohtlik piirkond. Siit siis soovitus neid esimesi polte pikalt leotada ja leotada saab korralikult, kui stange eest ära on. Pooleks keerates relakas, keevitus ja venekeelsed õnnesoovid.
Teistega probleeme polnud - poldid tulid lahti lopelt, kukkusid ise välja ja läikisid. Kolmandal real on poldipea ülevalpool ja selle poldi kättesaamiseks peab eemaldama esiistme, läved, vaiba ja istme kronsteini. Aga polt samuti ilus.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Y61 kerepukside vahetamine
Endal masin 99 väljalase, enamuse ajast eesti soola saanud ja kerepuksid kõik ok. Ainult esimestel oli kerekinnitused läbi ussitanud, need sai uued keevitatud.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 kerepukside vahetamine
Minu oma 2000 a ja läbisõit nats üle 300 tuh.smurhv kirjutas:Endal masin 99 väljalase, enamuse ajast eesti soola saanud ja kerepuksid kõik ok. Ainult esimestel oli kerekinnitused läbi ussitanud, need sai uued keevitatud.
Juhipoolsed puksid nüüd väljas, kõige räbalam oli eesmine puks - lahtiselt vana puks 35 mm, uus 45 mm.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 kerepukside vahetamine
Peale kerepukside vahetamist võib öelda, et tasus ära. Kadusid mitmesugused kere naginad-klõbinad, vähenes kere vibra tühikäigul ja suretamisel, nagu uus auto.
10 puksi ja 2 esimest polti kokku ca 200 e ja ühe päevaga teeb üksi ära.
Esimesed puksid olid ära vajunud ca 10 mm, teised ca 3-5 mm.
10 puksi ja 2 esimest polti kokku ca 200 e ja ühe päevaga teeb üksi ära.
Esimesed puksid olid ära vajunud ca 10 mm, teised ca 3-5 mm.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Y61 kerepukside vahetamine
Mis tootja pukse kastutasid ja kust kohast ostsid?amevier kirjutas:Peale kerepukside vahetamist võib öelda, et tasus ära. Kadusid mitmesugused kere naginad-klõbinad, vähenes kere vibra tühikäigul ja suretamisel, nagu uus auto.
10 puksi ja 2 esimest polti kokku ca 200 e ja ühe päevaga teeb üksi ära.
Esimesed puksid olid ära vajunud ca 10 mm, teised ca 3-5 mm.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Y61 kerepukside vahetamine
Pukside karbikestel olid Febesti kirjad ja hankis Automaailm. Poldid orikad.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.