2. leht 2-st

Re: Navara D40 vibratsioon

Postitatud: N Sept 14, 2017 9:51 am
Postitas grouse
Kui veel pole tehtud, siis kardaanile soovitatakse määrdeniplid külge panna. Kestab kauem.

Re: Navara D40 vibratsioon

Postitatud: L Veebr 17, 2018 10:36 pm
Postitas loonik
Tere,
Probleem sama. Võtsin täna esimese kardaani vahelt ära ja vibra kadus. Samas käega katsudes ristides lõtku seal pole ning nuut tundub samuti loksuta olevat. Kas loks peaks käega katsudes tuntav olema? Kui suur on võimalus, et kardaan balansist väljas ilma nähtava vigastuseta?
Lõtk on esisilla tiguülekandes kui flantsi katsuda, ehk 1/4 ringi saab kardaani kinnitus flantsi vabalt keerata. Ilmselt on see OK või siiski mitte?
Millest peaksin alustama vea kõrvaldamisel? Igaks juhuks ristid ära vahetama kuigi tunduvad tihedad olema? Või kardaani balansseerimisse viima?

Re: Navara D40 vibratsioon

Postitatud: T Veebr 20, 2018 7:30 am
Postitas loonik
Ise küsin - ise vastan. Ristid mõlemad tip-top korras. Kerge lõtk oli nuudis kuid järelikult sellest piisas. Remontima nuuti ise ei hakanud, sain Pärnust taastatud jupi asemele. Väike vahe on selles, et originaal on kahe ristiga, Pärnu toodangul on esisilla pool rist ja vahekasti pool kuulliigend. Peale paigaldamist oli probleem lahendatud ja auto sõidab sahinal. Üks asi mis jäi väheke piinama olid uued poldid. Kuna vanadest pidin mõnel lõikuriga pead maha võtma siis läksin Baltic Bolt-i uusi otsima. Õige mõõduga aga neil pakkuda kahjuks ei ole. Ostsin siis pikemad (lühemaks vaja teha) ja sisemise kuuskant peaga poldid ning samuti mutrid. Arve 8 tk eest oli ca 40€ ning ilmselt oleks olnud targem Faktost originaalid osta, vaevalt et Nissani originaalid kallimad on.

Re: Navara D40 vibratsioon

Postitatud: T Veebr 20, 2018 8:57 am
Postitas GC
loonik kirjutas:Ise küsin - ise vastan. Ristid mõlemad tip-top korras. Kerge lõtk oli nuudis kuid järelikult sellest piisas. Remontima nuuti ise ei hakanud, sain Pärnust taastatud jupi asemele. Väike vahe on selles, et originaal on kahe ristiga, Pärnu toodangul on esisilla pool rist ja vahekasti pool kuulliigend. Peale paigaldamist oli probleem lahendatud ja auto sõidab sahinal. Üks asi mis jäi väheke piinama olid uued poldid. Kuna vanadest pidin mõnel lõikuriga pead maha võtma siis läksin Baltic Bolt-i uusi otsima. Õige mõõduga aga neil pakkuda kahjuks ei ole. Ostsin siis pikemad (lühemaks vaja teha) ja sisemise kuuskant peaga poldid ning samuti mutrid. Arve 8 tk eest oli ca 40€ ning ilmselt oleks olnud targem Faktost originaalid osta, vaevalt et Nissani originaalid kallimad on.
Siin peab mingi "kala" olema!
Mis mõõtu poltidest konkreetselt jutt käib?

Re: Navara D40 vibratsioon

Postitatud: T Veebr 20, 2018 10:01 am
Postitas loonik
Mustad 10.9 tugevusega ning sise-kuuskandiga 8mm poldid. Pikkus oli 45-50 mm ja lisaks tulid kraega mutrid ning seibid.
https://www.ebay.co.uk/itm/CAP-HEAD-ALL ... 1214378076

Re: Navara D40 vibratsioon

Postitatud: T Veebr 20, 2018 6:17 pm
Postitas GC

Re: Navara D40 vibratsioon

Postitatud: P Okt 28, 2018 9:17 pm
Postitas hillar
Enda navaral sama probleem tekkinud. Ristid olen ära vahetanud, aga ikka vibrab. Käega katsudes Vahekasti ja esisilla flantsis lõtku pole Ainuke väike lõtk näib kardaani teleskoopliigendis. Kas seda saab eraldi vahetada?
Ps, kui kardaanipolte vaja siis soovitan MTZ tüüp traktori esissilla kardaanipolte. Mõõt sama (osakeere), 5mm pikem, aga saab ilusti alla panna. Hind 4 tk 3 eurot ja 60 senti. :D Autokauplus pakkus 1 tk 5 euroga ja 2 nädalat tellimise aeg.