Death wobble - surmavõbin
Moderaatorid: jr, Moderators
vahetasin rooliamordi ära,aga ikka võbin sees!
aga siit nagu lugedes sain ma aru et suurema kummiga tuleb siis kokkujoox teistmoodi paikka panna we?
ma lasin kokkujooxu ära regullida 31 kummiga,aga nüüd 33 kumm 10 veljega.
ja peale seda see jama hakkas kui suurema kummi alla panin,võib olla see rooliamort oli juba ennem peetis,aga 33 kummiga hakkas kohe tunda andma!
ühesõnaga,kas ma sain siis asjast õigesti aru ja et peax uuesti silla regulli minema?
aga siit nagu lugedes sain ma aru et suurema kummiga tuleb siis kokkujoox teistmoodi paikka panna we?
ma lasin kokkujooxu ära regullida 31 kummiga,aga nüüd 33 kumm 10 veljega.
ja peale seda see jama hakkas kui suurema kummi alla panin,võib olla see rooliamort oli juba ennem peetis,aga 33 kummiga hakkas kohe tunda andma!
ühesõnaga,kas ma sain siis asjast õigesti aru ja et peax uuesti silla regulli minema?
56157755
No mul leevendas natuke ka see, et panin rattad 1.5 kraadi rohkem kokku jooksma kui tehas ette näeb.
Samas MQ160 Patroli oli ka väga oluline roolihoovastiku tugikäpa korrasolek. See on see tükk, mis raami küljes ja toetab roolivarrast. Kui seal puks läbi oli, siis oli ka minu vanal Patrolil võbin sees aukudes. Panin uue kapronpuksi, aga see oli nädalaga jälle ribadeks. Hea sai alles siis, kui lasin pronksist korraliku puksi sinna teha. Üldiselt peab kogu hoovastik väga tihe olema, et võbinast lahti saada. Kontrolli ka käändtelje laagrid üle ja rattalaagrid.
Samas MQ160 Patroli oli ka väga oluline roolihoovastiku tugikäpa korrasolek. See on see tükk, mis raami küljes ja toetab roolivarrast. Kui seal puks läbi oli, siis oli ka minu vanal Patrolil võbin sees aukudes. Panin uue kapronpuksi, aga see oli nädalaga jälle ribadeks. Hea sai alles siis, kui lasin pronksist korraliku puksi sinna teha. Üldiselt peab kogu hoovastik väga tihe olema, et võbinast lahti saada. Kontrolli ka käändtelje laagrid üle ja rattalaagrid.
+372 5028488
Nii, sain siis ka oma DW kätte Oli ikka karm elamus tõesti
Isakeselt nõu küsides jõudsime sinnamaani, et olin kummirõhke korrigeerinud ja ette 2atm sisse löönud. Lasin siis isakese soovitusel esiti 0,2atm välja... Sai parem küll. Lasin rõhu 1,6atm peale ja hetkel ei võtnud isegi korralikult treppi sõidetud teel rooli vibama.
Isakeselt nõu küsides jõudsime sinnamaani, et olin kummirõhke korrigeerinud ja ette 2atm sisse löönud. Lasin siis isakese soovitusel esiti 0,2atm välja... Sai parem küll. Lasin rõhu 1,6atm peale ja hetkel ei võtnud isegi korralikult treppi sõidetud teel rooli vibama.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 108
- Liitunud: E Dets 06, 2004 7:56 am
- Asukoht: Rakvere lähistelt metsast
1.6 BAR on minuarust liiga madal maantesõiduks. Auto on "vedel" ja suurel kiirusel kipub ujuma ning kurvis keerab rehvi veljelt maha. Vähemalt minul on sellised kogemused oma 33x12.5x15 rehvi ja 10"x15" veljega, kui 1.6BAR rehvis oli. 2.0BAR on maantesõiduks väga hea valik. Võite ju proovida, aga alla selle kipub ka rehvi välimisi külgi sööma. Kusjuures oma autol olen leidnud, et hea ja stabiilne on hoopiski 2.2BAR ees ja 2.0BAR taga. Samuti on tagatud võrdne rehvi kulumine üle terve mustri.
Tõsi, tühjem rehv aitab läbi rehvi lööke hajutada, aga ega plaastriga haava paljalt ei paranda. Seega on ikka vaja seda "Surmavõbina" põhjust mujalt otsida.
Tõsi, tühjem rehv aitab läbi rehvi lööke hajutada, aga ega plaastriga haava paljalt ei paranda. Seega on ikka vaja seda "Surmavõbina" põhjust mujalt otsida.
+372 5028488
Mul on veel all väikesed rehvid, 2ati juures oli kumm suhteliselt kõva juba ja luges maanteel iga konaruse ära. Eile lasin prooviks rõhku veel veidi maha, 1,5 peale, ja siis hakkas tõesti juba tunduma, et masin ujub teel. Seega tundub mulle 1,6-1,8 selline normaalne olevat.
Järgmisena katsun rooliamordi maha võtta ja vaadata, kui hästi töötab. Oskab keegi ehk kirjeldada, palju see norm tõmbe-tõuke tugevus peaks amordil olema? Muidu juhtub, nagu kunagi sõiduautol amorte vahetades, et uued amordid olid vedelamad, kui vanad
Siis esimesel võimalusel sillastendi kokkujooksu kontrollima jne...
Igatahes võttis see surmavõbin mõneks ajaks minu liikumiskiiruse 80peale
Järgmisena katsun rooliamordi maha võtta ja vaadata, kui hästi töötab. Oskab keegi ehk kirjeldada, palju see norm tõmbe-tõuke tugevus peaks amordil olema? Muidu juhtub, nagu kunagi sõiduautol amorte vahetades, et uued amordid olid vedelamad, kui vanad
Siis esimesel võimalusel sillastendi kokkujooksu kontrollima jne...
Igatahes võttis see surmavõbin mõneks ajaks minu liikumiskiiruse 80peale
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- ivanvillis
- Fitting 38"
- Postitusi: 201
- Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
- Asukoht: Tartumaa Nõo vald
minu omal hakkab surma võbin õnneks 50-60kmh pealt...
kiiremal hool ei kujuta ettegi kuidas käituma peaks kui siuke asi toimuks.
hoo peaks ju suht kiiresti maha võtma aga kui tagant autod tulevad siis kiirest pidurdamisest ei tule midagi välja
kiiremal hool ei kujuta ettegi kuidas käituma peaks kui siuke asi toimuks.
hoo peaks ju suht kiiresti maha võtma aga kui tagant autod tulevad siis kiirest pidurdamisest ei tule midagi välja
Märt
vooro.vooro@mail.ee
vooro.vooro@mail.ee
väike soovitus, kui juba tunned, et hakkab peale ( selle ju tunned roolist ikka kinni hoides ära ), kohe suund sisse ja rool võimalikult järsult paremale, et teepervele jalust ära saada. Seda seepärast, et pööramine korraks leevendab ja siis jõuad ka ohutumalt hoo maha pidurdada.ivanvillis kirjutas:minu omal hakkab surma võbin õnneks 50-60kmh pealt...
kiiremal hool ei kujuta ettegi kuidas käituma peaks kui siuke asi toimuks.
Seesama võbin tingib minulgi reguleeringu kontrollimise vajadust. Algul, peale selle isendi soetamist lõi võbina sisse 70-80kmh vahel, siis olid mingid potikaaned all, nüüd sai korralikud BFG alla ja olukord paranes.
Nüüd esineb raputamist vahel 40-50kmh peal.
boob! Palju sa selle masinaga peale viimast reguleerimist metsas kännu otsas jõudsid käia ?!
No ikka piisavalt palju sai see masin metsamõnu peale viimast sillastendi. Samas oli mul ka Rancho rooliamort, mida isakene hetkel müüb, küljes.
pisike kirjutas:väike soovitus, kui juba tunned, et hakkab peale ( selle ju tunned roolist ikka kinni hoides ära ), kohe suund sisse ja rool võimalikult järsult paremale, et teepervele jalust ära saada. Seda seepärast, et pööramine korraks leevendab ja siis jõuad ka ohutumalt hoo maha pidurdada.ivanvillis kirjutas:minu omal hakkab surma võbin õnneks 50-60kmh pealt...
kiiremal hool ei kujuta ettegi kuidas käituma peaks kui siuke asi toimuks.
Seesama võbin tingib minulgi reguleeringu kontrollimise vajadust. Algul, peale selle isendi soetamist lõi võbina sisse 70-80kmh vahel, siis olid mingid potikaaned all, nüüd sai korralikud BFG alla ja olukord paranes.
Nüüd esineb raputamist vahel 40-50kmh peal.
boob! Palju sa selle masinaga peale viimast reguleerimist metsas kännu otsas jõudsid käia ?!
Küsisin seepärast, et vasak esimene tundub paigast ära olevat.boob kirjutas:No ikka piisavalt palju sai see masin metsamõnu peale viimast sillastendi. Samas oli mul ka Rancho rooliamort, mida isakene hetkel müüb, küljes.
Ja ega sa tänu suuremate sussidega sõitmisele ei lasknud nurka norm. näitajatest rohkem kokku keerata ???
Eip, sillastendis sai käidud mälu järgi enne suurte rehvide allapanekut ja paika pandi arvuti poolt antud andmete alusel.pisike kirjutas:Küsisin seepärast, et vasak esimene tundub paigast ära olevat.boob kirjutas:No ikka piisavalt palju sai see masin metsamõnu peale viimast sillastendi. Samas oli mul ka Rancho rooliamort, mida isakene hetkel müüb, küljes.
Ja ega sa tänu suuremate sussidega sõitmisele ei lasknud nurka norm. näitajatest rohkem kokku keerata ???