Patroli körgemaks tegemine?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Patroli körgemaks tegemine?

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Saatan:
Lihtsaim /odavaim variant autot üles tõsta on järgmine:
* vedru kausid sildade küljest lahti
* treitud puks vahele (loomulikult võib ka midagi muud alla panna)
* ja originaal vedru kauss tagasi
Olenevalt tõste kõrgusest võib juhtuda ka, et pead pikemad amordid panema!


Kui palju ma vķiks seda patrolit tķsta umbes et ei peaks neid amorte vahetama?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

u. 4 cm.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

kas seal all on mingid seibid/puksid olemas ka juba mille järgi ma saaks nende suurust ja laiust määrata selle seibi tegemiseks?
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Patrol2,8 kirjutas:kas seal all on mingid seibid/puksid olemas ka juba mille järgi ma saaks nende suurust ja laiust määrata selle seibi tegemiseks?
Kas poleks mitte kergem minna pigem pikemate vedrude kaudu tõsteni kui relakas-treimine-keevitus tüüpi värk? Keerdvedrusid peaks ehk leidma....või alternatiive originaalile siis...ja amordivahetus pole ka paha mõte...kui niii-kui-nii tõsta tahad juba...
Kasutaja avatar
Saatan
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: R Mai 05, 2006 4:20 pm

Postitus Postitas Saatan »

chp kirjutas: Kas poleks mitte kergem minna pigem pikemate vedrude kaudu tõsteni kui relakas-treimine-keevitus tüüpi värk? Keerdvedrusid peaks ehk leidma....või alternatiive originaalile siis...ja amordivahetus pole ka paha mõte...kui niii-kui-nii tõsta tahad juba...
Kindlasti oleks pikemad vedrud kergem lahendus kui nad kusagil kuuri nurgas vedeleksid. Kui aga neid pole, läheb nende välja ajamise peale ka kindlasti hulga kauem aega ja ka raha kui relakas/keevitus tüüpi värk. Lisaks sellele sain ma aru, et otsitakse võimalikult väikeste kuludega lahendust.

Jõudu katsetamisel...
Viimati muutis Saatan, T Sept 05, 2006 10:07 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Treiali tõste maksab u. kilo + oma töö aga korralik vedru on 4-6 kilo komplekt ja amordiring on veel samapalju.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Ma arvan et ma vist lähen jah nende pukside teedpidi kuna eriti kķrgeks ka ei taha ajada muidu hakkab juhitavuse peale maanteel.
Kasutaja avatar
Saatan
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: R Mai 05, 2006 4:20 pm

Postitus Postitas Saatan »

Ei hakka ta juhitavuse peale midagi. Enda Patrolil tõstetud kere5 cm ja vedrusid 7,5cm. Siiani pole olnud kurtmiseks põhjust
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Sillakäik on Y60 hea trump maastikul ja miks sa tahad seda 4cm tõstega ilma amorte vahetamata ära rikkuda? Ikka ja ainult käib pikem amort ja tõste käsikäes. Äärmisel juhul too amordi kinnitusi allapoole või tee amort pikemaks kinnituse juurest. Viimane on imelihtne.
+372 5028488
Vasta

Mine “Nissan / Renault”