Patroli körgemaks tegemine?
Moderaatorid: jr, Moderators
- Patrol2,8
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
- Asukoht: Veskitaguse
Patroli körgemaks tegemine?
Saatan:
Lihtsaim /odavaim variant autot üles tõsta on järgmine:
* vedru kausid sildade küljest lahti
* treitud puks vahele (loomulikult võib ka midagi muud alla panna)
* ja originaal vedru kauss tagasi
Olenevalt tõste kõrgusest võib juhtuda ka, et pead pikemad amordid panema!
Kui palju ma vķiks seda patrolit tķsta umbes et ei peaks neid amorte vahetama?
Lihtsaim /odavaim variant autot üles tõsta on järgmine:
* vedru kausid sildade küljest lahti
* treitud puks vahele (loomulikult võib ka midagi muud alla panna)
* ja originaal vedru kauss tagasi
Olenevalt tõste kõrgusest võib juhtuda ka, et pead pikemad amordid panema!
Kui palju ma vķiks seda patrolit tķsta umbes et ei peaks neid amorte vahetama?
Kas poleks mitte kergem minna pigem pikemate vedrude kaudu tõsteni kui relakas-treimine-keevitus tüüpi värk? Keerdvedrusid peaks ehk leidma....või alternatiive originaalile siis...ja amordivahetus pole ka paha mõte...kui niii-kui-nii tõsta tahad juba...Patrol2,8 kirjutas:kas seal all on mingid seibid/puksid olemas ka juba mille järgi ma saaks nende suurust ja laiust määrata selle seibi tegemiseks?
Kindlasti oleks pikemad vedrud kergem lahendus kui nad kusagil kuuri nurgas vedeleksid. Kui aga neid pole, läheb nende välja ajamise peale ka kindlasti hulga kauem aega ja ka raha kui relakas/keevitus tüüpi värk. Lisaks sellele sain ma aru, et otsitakse võimalikult väikeste kuludega lahendust.chp kirjutas: Kas poleks mitte kergem minna pigem pikemate vedrude kaudu tõsteni kui relakas-treimine-keevitus tüüpi värk? Keerdvedrusid peaks ehk leidma....või alternatiive originaalile siis...ja amordivahetus pole ka paha mõte...kui niii-kui-nii tõsta tahad juba...
Jõudu katsetamisel...
Viimati muutis Saatan, T Sept 05, 2006 10:07 am, muudetud 1 kord kokku.