Kõik probleemid lahendab pump, mis pärit 2,7TD 74/73kw mootoritelt.
Süzee: Vanema malli pump sobib külge üks-ühele noo brobleemo

Eemaldamine, ilge valu ja vaev, ruumi pole kopka eest kah. eemaldada tulebvaakumpump, et saaks KSP-le ligi. NB üks polt hoiab kinni ka vaakumtoru - esimene aste M6 mutter, teine aste 12mm peaga polt kinni 3 poldiga. VKP taga 14mm peaga õlitoru stutserNB ärge vaskseibe ära kaotage.
KSP eest kinni 3me mutriga, alt üks M10 polt. Maha tuleb võtta radikas, et ligi pääseda jaotushammaka kaanele ja hammakatele. Pumba hammakal on ZZ ja vahehammakal Z - need peavad vaheluti minema. Hammakas on pumba võllil koonuse ja kiiluga, hammakal vastavad M8 keermega avad, millega saab koonusest lahti.
Pihusti torud 4tk tagant, ilge keber.

Well, nüüd siis pump käes. Teine läheb peale nii, nagu teine maha tuli. Lisaks tuleb panna teise gaasipedaal ja tross. Nii, teisel pumbal on taga kaks juhet, tõenäoliselt punane ja must, punase juhtmega on tagasivoolu peal. Punane peab saama + ainult siis kui käivitad. Selleks sobib hästi starteri tõmberelee+ . Must juhe tahab voolu siis kui süüde sees. Well, sellega on siis jonksus.
Turbo regulaator tahab ka õhku saada. Selle jaoks on vaja 5mm torudega kolmikut. Ise panin ta turbo WG vahele.
NB Soovitan pumba panna samase jälge milles vana oli.
Nii, auto käib jah. Raisk jõudu pole kopika eest ja käima läheb jube sitasti.


Mõistlik oleks ka pihustid üle käia- noo nii igaks juhuks.
Epiloog: Peakski vist kõik olema. Rohkem mingeid kalasid olla ei tohiks. Täiendan posti kui midagi meenub.