patrol
Moderaatorid: jr, Moderators
patrol
Oled ehk JR nii abivalmis ja selgitad paari sõnaga kuidas su (nüüdseks juba müüdud) nissan patrolil kütuse kulu saab nii väike olla, kui sind refereerida siis:
10,5l/100km under heavy foot!
Kas siis see 3,3L diisel on kõige optimaalsem sellisele tangile.
Selline patrol oleks siis ju ideaalne igapäeva auto inimesele kes jeepi ihkab.
Kuna see masin on mõeldud rängaks metsas raiumiseks siis igapäeva linna autona peaks tal ju lõpmatult resurssi olema? Paranda mind kui ma eksin.
Kui sa mingit erilist nõksu nii madala kütusekulu saavutamiseks kasutasid, siis võiksid teistele ka jagada. Või tegid lihtsalt nalja?
Ja kui mõtekas on sellist masinat daily driver-ina kasutada, kui suured on hoolduskulud, näiteks piduriklotsid ja muud osad mida aegajalt vahetama peab.
Kas näiteks väiksema töömahuga diisel on janusem?
Kaalukausil on praegu 2,5 TD
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=51188
või siis 4,2 bensiinikas
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=50272
10,5l/100km under heavy foot!
Kas siis see 3,3L diisel on kõige optimaalsem sellisele tangile.
Selline patrol oleks siis ju ideaalne igapäeva auto inimesele kes jeepi ihkab.
Kuna see masin on mõeldud rängaks metsas raiumiseks siis igapäeva linna autona peaks tal ju lõpmatult resurssi olema? Paranda mind kui ma eksin.
Kui sa mingit erilist nõksu nii madala kütusekulu saavutamiseks kasutasid, siis võiksid teistele ka jagada. Või tegid lihtsalt nalja?
Ja kui mõtekas on sellist masinat daily driver-ina kasutada, kui suured on hoolduskulud, näiteks piduriklotsid ja muud osad mida aegajalt vahetama peab.
Kas näiteks väiksema töömahuga diisel on janusem?
Kaalukausil on praegu 2,5 TD
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=51188
või siis 4,2 bensiinikas
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=50272
>Või tegid lihtsalt nalja?
Tere Külaline;)
Ei teinud nalja. Kambas oli meil kunagi ka kaks punast patrulli. Võin kinnitada, et ka nende kütusekulu ei olnud palju suurem. Saladuskatte all võin öelda, et parim tulemus oli mul eriti rahuliku sõidustiili juures 9L/100km! Aga et sinnamaani jõuda, siis sai selleks ära vahetatud pihustid uute Boschide vastu (mis pandi stendis eelnevalt täpselt paikka) ja süütenurk pumbal spetsialistide poolt täpseks. Enne seda oli vanade pihustitega ja paigast ära keeratud pumbaga kütusekulu kuskil 13L/100km. Sama töö tegid ära ka need ülejäänud kaks patrulli.
Tere Külaline;)
Ei teinud nalja. Kambas oli meil kunagi ka kaks punast patrulli. Võin kinnitada, et ka nende kütusekulu ei olnud palju suurem. Saladuskatte all võin öelda, et parim tulemus oli mul eriti rahuliku sõidustiili juures 9L/100km! Aga et sinnamaani jõuda, siis sai selleks ära vahetatud pihustid uute Boschide vastu (mis pandi stendis eelnevalt täpselt paikka) ja süütenurk pumbal spetsialistide poolt täpseks. Enne seda oli vanade pihustitega ja paigast ära keeratud pumbaga kütusekulu kuskil 13L/100km. Sama töö tegid ära ka need ülejäänud kaks patrulli.
+372 5028488
-
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
- Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.
Lihtne katse
Niisiis Tegemist kah yhe tillukesema Nissani 4 veolisega. Terrano 2. 2.7 Tdi 15"/235/75 scorpion S/T
Läks mul laiali Turbo. Peale kerget tihendite vahetust sai asi kylge tagasi.
Teeninduses turbot paika reguleerida ei suudetud seega ostsin manomeetri, kolmiku ja hunniku voolikuid ja surasin kogu selle kraami ylelaaturi õhurõhu mõõtmiseks külge.
Kerge katse näitas.
50 km /h -> 0.05 kg
70 km /h -> 0.1 kg
80 km /h -> 0.15 kg
90 km /h -> 0.20 kg KeskMINE TRASSIL 8.5
100 km /h -> 0.3 kg KeskMINE TRASSIL 10.5
110 km /h -> 0.45 kg KeskMINE TRASSIL 12.5
120 km /h -> 0.7 kg KESMINE TRASSIL 14
130 km /h -> 0.8 kg
140->...... 0.95 kg
teine lugu veel.
Ega siis ainult sellest ylesurve muutunud.
koormuse alla ( 40 km h ) 3400 rpm mootorile ja rõhk -> 0.6 kg
ehk siis nii kui yle 2500 rpm ajada hakkab asi meeletult rüüpama.
Kuna see tilluke manomeeter väga kiiresti ja hästi reageeris gaasi pedaali ON asendile siis rahakoti sästmiseks lisasin ta salongi Standardvarustusse.
Läks mul laiali Turbo. Peale kerget tihendite vahetust sai asi kylge tagasi.
Teeninduses turbot paika reguleerida ei suudetud seega ostsin manomeetri, kolmiku ja hunniku voolikuid ja surasin kogu selle kraami ylelaaturi õhurõhu mõõtmiseks külge.
Kerge katse näitas.
50 km /h -> 0.05 kg
70 km /h -> 0.1 kg
80 km /h -> 0.15 kg
90 km /h -> 0.20 kg KeskMINE TRASSIL 8.5
100 km /h -> 0.3 kg KeskMINE TRASSIL 10.5
110 km /h -> 0.45 kg KeskMINE TRASSIL 12.5
120 km /h -> 0.7 kg KESMINE TRASSIL 14
130 km /h -> 0.8 kg
140->...... 0.95 kg
teine lugu veel.
Ega siis ainult sellest ylesurve muutunud.
koormuse alla ( 40 km h ) 3400 rpm mootorile ja rõhk -> 0.6 kg
ehk siis nii kui yle 2500 rpm ajada hakkab asi meeletult rüüpama.
Kuna see tilluke manomeeter väga kiiresti ja hästi reageeris gaasi pedaali ON asendile siis rahakoti sästmiseks lisasin ta salongi Standardvarustusse.
jr kirjutas:>Või tegid lihtsalt nalja?
Tere Külaline;)
Ei teinud nalja. Kambas oli meil kunagi ka kaks punast patrulli. Võin kinnitada, et ka nende kütusekulu ei olnud palju suurem. Saladuskatte all võin öelda, et parim tulemus oli mul eriti rahuliku sõidustiili juures 9L/100km! Aga et sinnamaani jõuda, siis sai selleks ära vahetatud pihustid uute Boschide vastu (mis pandi stendis eelnevalt täpselt paikka) ja süütenurk pumbal spetsialistide poolt täpseks. Enne seda oli vanade pihustitega ja paigast ära keeratud pumbaga kütusekulu kuskil 13L/100km. Sama töö tegid ära ka need ülejäänud kaks patrulli.
kus kohas seda teha lasid ja mis see koos pihustitega maksma läks?
-
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
- Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.
Pump
Huvitav, kas ta ( Peeter ) elektroonilise pumba ka paikka paneb ??
idee järgi
vanad head ( boschi rootoriga) pupmad pandi plunseri liikumisemõõtmisega paikka paikka.
ora mis läbi pumba lükati ja siis mm mõõdeti ). Pumba taga on korkk kust kõik see jama sisse lükati.
aga kuis uumaid teha pumpasid reguleerida ??
idee järgi
vanad head ( boschi rootoriga) pupmad pandi plunseri liikumisemõõtmisega paikka paikka.
ora mis läbi pumba lükati ja siis mm mõõdeti ). Pumba taga on korkk kust kõik see jama sisse lükati.
aga kuis uumaid teha pumpasid reguleerida ??
Oraga polnud 3,3D Patrolil midagi mõõta. Ikka pumba asend nukvõlli suhtes oli oluline. Seda sai aga induktsioonlambiga ilusti regullida. Andur ümber nr. silindri pihusti, veel paar juhet sinna tänna ja juba lamp sähviski. Pakun välja, et uutel saab samamoodi või siis on juba neil konkreetne pistikupesa kapoti all olemas, kuna kaasaegsetel masinatel jälgib elektroonika ise automaatselt pidevalt nr. 1 silindri surnud seisu ja teoorias peaks elektrooniline pump ise ennast vastavalt mõõtmistulemustele ka seadistama. Seal pole ju muud midagi, kui et millal küte silindritesse paisata ja kui palju seda teha.
+372 5028488
Muidugi ei juhtu, sest et ega mehhaanika seisma ei jää selle pärast. Kui juhe maha tuleb pritsitakse kütet edasi silindrisse nii öelda "tehase null" seadistuse alusel, kus kasutatakse keksmisi väärtusi kütusetabelist, pöördetabelist, induktsioontabelist jne.
Nii elektrooniline kui ka mehhaaniline pump peavad ikkagi olema täpselt nukvõlli suhtes paikka keeratud. Elektroonilisel pumbal aitab elektroonika nüüd veel lisaks kompenseerida puudujääke läbi jooksvate muutujate mida korjatakse igalt poolt anduritest. Tõenäoliselt reguleerib elektroonilisel pumbal pumba sees miski asi süütenurka veel omakorda 1-2 kraadi sinna ja tänna, seda vastavalt pöördele, temperatuurile, detonatsioonile, kütusehulgale ja õhuhulgale.
Nii elektrooniline kui ka mehhaaniline pump peavad ikkagi olema täpselt nukvõlli suhtes paikka keeratud. Elektroonilisel pumbal aitab elektroonika nüüd veel lisaks kompenseerida puudujääke läbi jooksvate muutujate mida korjatakse igalt poolt anduritest. Tõenäoliselt reguleerib elektroonilisel pumbal pumba sees miski asi süütenurka veel omakorda 1-2 kraadi sinna ja tänna, seda vastavalt pöördele, temperatuurile, detonatsioonile, kütusehulgale ja õhuhulgale.
+372 5028488
-
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
- Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.
mootor
Jutt jumala õige , ainult, et seda " tehase nulli " kontrollida vaja olekski.
Kui ei tea kuis käib ei saa ju torkkida.
Häda selles, et kui ennemalt mul masin 0-100 alla 10 s läks siis hetkel millegi pärast 14 -15 ..
ehk siis
Tahan maha võtta pea . Ja vaadata milles asi.
Märgatavat õlikulu pole
0.5l 10 000 km.
seda pigem kahtlustan turbost minevat.
Ja kui mootor laiali siis võiks ju ka õieti kokku panna muidu on jama liialt hiljem.
idee pole kiirendus võistlus vaid häda selles, et kui koorem taga ( paat käruga ) on ka vaja sõita.
Kui ei tea kuis käib ei saa ju torkkida.
Häda selles, et kui ennemalt mul masin 0-100 alla 10 s läks siis hetkel millegi pärast 14 -15 ..
ehk siis
Tahan maha võtta pea . Ja vaadata milles asi.
Märgatavat õlikulu pole
0.5l 10 000 km.
seda pigem kahtlustan turbost minevat.
Ja kui mootor laiali siis võiks ju ka õieti kokku panna muidu on jama liialt hiljem.
idee pole kiirendus võistlus vaid häda selles, et kui koorem taga ( paat käruga ) on ka vaja sõita.