vajan natuke abi patroli suhtes
Moderaatorid: jr, Moderators
vajan natuke abi patroli suhtes
et sai siis laupäeval patrol ostetud 88a ja 3,3d ja probleeme on sellega päris kõvasti et siis olekski küsimus suurele ringile kas tasub ehitada või mitte?probleemid siis:tõstsime tõstukiga auto üless ja selgus et raam täiesti läbi ussitanud mõnest kohast veel tugev aga üldiselt jah...eikõlba siis plekid:kui teha siis oleks vaja uued uksed,tiivad,karbi ääred täielikult,tagaluuk,tagakoopa ääred.Siis kapotialune:mootor suitseb jubedalt ja kui külm on siis ei lähe yldse käima kui aga on soe siis on poolest pöördest,asi vist eelsüüteküünaldes mingi elektrikamm on ka sest suunatuled ka ei tööta ja kui pidurit vajutada siis hakkab parempoolne suund põlema!aga jah st et tuleb teha ka mootori kap või on lihtsam osta mõni kasutatud mootor ja radikas ka jookseb!kardan et se lõbu läheb päris kalliks maksma mulle aga samas äkki tasub ehitamist!kõige suurem mure on ikkagi selle kere ja raami pärast!
Kõik oleneb sellest, kas ise leiad finantsi ja aega masina korda tegemiseks...
Raami keevituse kohapealt ei oska suurt midagi tarka rääkida. Läbiussitanud koha lõikad välja, samasuur lapp auku ja keevitusega kinni ning sedasi niikaua, kuni kogu raam korras.
Plekke võid leida odavamalt isakese või inseneeri käest... Iseasi, kui roostes.
Mootoris ehk vaja hakata survete mõõtmisest pihta, edasi vaadata pihustid ja küünlad üle ning ehk vaja ka pumpa reguleerida. Suitsevatest mootoritest on siin varem ka juttu olnud.
Elektrit ise nii lihtne ajada pole, kui ei tea, kus midagi jooksma peaks. Selle teema jätaks targemate lahata.
Radikas jooksis mul ka, proovisin esimese hooga lappida: parandasin 5 pragu ära, survestasin ja leidsin 7 veel. Siis loobusin ja ostsin inseneerilt "uue" radika hea hinnaga
Raami keevituse kohapealt ei oska suurt midagi tarka rääkida. Läbiussitanud koha lõikad välja, samasuur lapp auku ja keevitusega kinni ning sedasi niikaua, kuni kogu raam korras.
Plekke võid leida odavamalt isakese või inseneeri käest... Iseasi, kui roostes.
Mootoris ehk vaja hakata survete mõõtmisest pihta, edasi vaadata pihustid ja küünlad üle ning ehk vaja ka pumpa reguleerida. Suitsevatest mootoritest on siin varem ka juttu olnud.
Elektrit ise nii lihtne ajada pole, kui ei tea, kus midagi jooksma peaks. Selle teema jätaks targemate lahata.
Radikas jooksis mul ka, proovisin esimese hooga lappida: parandasin 5 pragu ära, survestasin ja leidsin 7 veel. Siis loobusin ja ostsin inseneerilt "uue" radika hea hinnaga
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
või äkki on siin foorumis mõni kuldsete kätega inimene kes mul raami ja karbiääred ära teeb ja kui on oleks hea kui saadaksite kohe hinna pakkumise!olgu siis öeldud et karbid täielikult ussitanud tuleb täielikult uued keevitada ja raamil arvan et mitte täies pikkuses aga on kohti kust saab sõrme täitsa vabalt läbi lükata!ootan siis pakkumisi
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ma olen sellist tööd mõnele autole lasknud erinevates kohtades teha... kõigil juhtudel on tegemist olnud viiekohalise summaga, nii et arvesta sellega kohe algusest peale. Ära mädanenud patroli kokkulappimine on hulk karmi tööd... tiivaääred ja karbid on see, mis pealt paistab, aga sada prossa kindel, et kui salongist polstrit hakkad lahti võtma ja tagumised koopaääred maha lõikad, saad keevitada nii et oi-oi...