Patrol 2,8 TD hüdrotõukurid

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
vobler
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: N Sept 15, 2005 5:01 pm
Asukoht: Rapla

Patrol 2,8 TD hüdrotõukurid

Postitus Postitas vobler »

Ostsin hiljuti omale Patrol 2,8 TD GR-i. Nüüd vaja teda veidi timmida, et asi korralikult jooksma saada. Mootor töötab okey, aga teeb häält nagu õmblusmasin. 2-3 hüdrotõukurit ei taha üldse oma tööd teha. Kas on võimalik kuidagi kindlaks teha millised neist 12-nest on õhtal või saab nad kuidagi veel töökorda? ...kus neid tõukureid norm hinnaga saada on? Kas tühikäigul õlirõhk 2 atti on normaalne?

... tänud ette
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Võtad välja ja mõõdad ellipsi nii tõukuril kui tõukuri pesal ära. See vast kõige kindlam, kuidas saab teada kulunud õlitõukuri. See ka ainus moodus, kuidas teed kindlaks kas uute tõukurite ost lahendab probleemi või on vaja uus pesa tõukurile kaane sisse teha või hoopis remontmõõdus tõukur hankida.

Aga oled kindel et ikka tõukurid? Pihustid petavad samahästi ära.
+372 5028488
vobler
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: N Sept 15, 2005 5:01 pm
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas vobler »

aga millest saavad pihustid sellist klõbinat teha? sõidu ajal on salongi nii tugevalt kuulda ...tekib tunne nagu sõidaks õmblusmasinaga :)
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Ma ka ei usu et pihustid... kui pihusti "kusema" hakkab (ei pihusta enam, vaid surub kütuse lihtsalt joana silindrisse ja kütus hakkab detoneerides põlema) , siis ei julge enamus mehi mootorit käimagi panna :D . Olen selliseidki tegelasi näinud, kes on pihusti pärast kepsusaale rikke pähe mootori pulkadeks võtnud, pihusti kolin on ikkagi väga jube asi. Kõlab täpselt nagu kepsu kolks, kui saale ära on.
vobler
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: N Sept 15, 2005 5:01 pm
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas vobler »

Ei tea kas neid hüdrotõukureid annab asendada ka n.ö. tavaliste reguleeritavatega(seibidega).?
Laurius
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: P Mär 20, 2005 9:57 am

Postitus Postitas Laurius »

annab vahetada küll!

ma ostsin GR-i, millel pärast plokikaane kõverdumist ja remonti ei olnud ilmselt surve enam endine ja plunserite funktsioon ei õigustanud. Sestap oli tehtud seibide peale. Ja tõele au andes toimis eeskujulikult. Nüüd on mul teine kaas koos hüdrotõukuritega ja vana keevit kaas koos seibidega üle. Kui huvi on siis võta ühendust.


Lauri
lauri_semevsky@hotmail.com
52 94 166
vobler
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: N Sept 15, 2005 5:01 pm
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas vobler »

uurisin veidi asja. originaaltõukurid maksavad pea 300 tk. volkaril tunduvad täpselt samade mõõtudega tõukurid olevat ja maksavad u. 100 tk. homme vist pistan volkari tõukurid sisse ja vaatan mis häält teeb siis.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

vobler kirjutas:uurisin veidi asja. originaaltõukurid maksavad pea 300 tk. volkaril tunduvad täpselt samade mõõtudega tõukurid olevat ja maksavad u. 100 tk. homme vist pistan volkari tõukurid sisse ja vaatan mis häält teeb siis.
Oled kindel, et volkari vedrud on sama survega kui Nissani omad? Ehk siis on rakendumismoment tõukuritel erinev, mida ma tahan öelda. Ja ühel juhul lihtsalt on tõukur vedel ja ei lükka klappi piisavalt lahti või jääb kolisema.
+372 5028488
vobler
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: N Sept 15, 2005 5:01 pm
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas vobler »

Nüüdseks asi korras. Ei hakanud uusi hüdrotõukureid ostma. Tegin asja seibidega regullimise peale ringi ja praegu nurrub küll kenasti.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”