Tere.
Olen siin foorumis täiesti uus tegelane aga mõned soovid on ja loodan siit leida asjalikku nõuannet.
Mul soov osta veel enne talve 4*4 kõrgem masin.
Olen vaadanud neid ja meeldima on hakanud Patrol GR alates 1990
Kuna pole ma eriti diisliga varem kokku puutunud siis tahaks teada, mis mootoritel on tüüpvead ja millist tasuks just vaadata.
Plaan sellega siis enamus aega linnas sõita, aga kuna naise vanemad elavad linnalähedal maal siis just talvel oleks seda eriti vaja.
Kere eelistus on 2 ust.
Patrol GR ost
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrol GR ost
süda nõuab 4*4 + turbo
Mootoritest on enamlevinud 2.8TD, mis on jõuetu ja õnnetu minuarust.
Vähemlevinud on 2.8bens ja 4.2D
Ise liigun 4.2D ja võin öelda, et võimu on ikka tuntavalt rohkem kui 2.8TD. 4.2D müüdi kunagi venemaale "Safari" nime all ja mõned tilkusid ka õnneks Eestisse. Samas jupipuudust ei tasu karta, kuna Jaapan ja Austraalia on 4.2D ja 4.2TD mootoritega Patroleid täis, seal on 2.8TD sama defitsiit nagu meil 4.2D.
Tehnikapoole pealt on alates 1990 välja tulnud Y60 Patroli raam, sillad, vedrustus, juhtimissüsteemid muutumatud täna salongis müüdava Y61 Patroliga. Muutunud on ainult kere, 2.8TD on asendunud 3.0TD ja pidurisüsteemid, taha on tulnud kettad.
Seega lihtne auto, mis on rohkem kui dekaadi püsinud muutumatuna tehnika poole pealt. Kusjuures on Y60 alusvanker ka suht sarnane 1980 aastal välja lastud MQ160 Patroliga. Üldkonstruktsioon on küll lehtvedrude peale ehitatud MQ160, aga see ei muuda palju asja üldpildi juures. 233 differ on siiamaani kasustusel. Ja saab kasutada ka MQ160 keredetaile Y60 juures (uksed, poritiivad, küljekarbid).
Vähemlevinud on 2.8bens ja 4.2D
Ise liigun 4.2D ja võin öelda, et võimu on ikka tuntavalt rohkem kui 2.8TD. 4.2D müüdi kunagi venemaale "Safari" nime all ja mõned tilkusid ka õnneks Eestisse. Samas jupipuudust ei tasu karta, kuna Jaapan ja Austraalia on 4.2D ja 4.2TD mootoritega Patroleid täis, seal on 2.8TD sama defitsiit nagu meil 4.2D.
Tehnikapoole pealt on alates 1990 välja tulnud Y60 Patroli raam, sillad, vedrustus, juhtimissüsteemid muutumatud täna salongis müüdava Y61 Patroliga. Muutunud on ainult kere, 2.8TD on asendunud 3.0TD ja pidurisüsteemid, taha on tulnud kettad.
Seega lihtne auto, mis on rohkem kui dekaadi püsinud muutumatuna tehnika poole pealt. Kusjuures on Y60 alusvanker ka suht sarnane 1980 aastal välja lastud MQ160 Patroliga. Üldkonstruktsioon on küll lehtvedrude peale ehitatud MQ160, aga see ei muuda palju asja üldpildi juures. 233 differ on siiamaani kasustusel. Ja saab kasutada ka MQ160 keredetaile Y60 juures (uksed, poritiivad, küljekarbid).
+372 5028488