Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Moderaatorid: jr, Moderators
Tuttaval juhtus selle asja sitem varjant, ei uskunud targemaid, pidas saale juttu ulmeks. Sai mõne tuhande sõita ja lasi 120000 kildi pealt lihtsalt mootori kokku, ilma igasuguse hoiatava hääleta, jooksis sõidupealt lihtsalt pauguga kinni. Tagasihoidlikud 52000 eeki ja jälle korras, uus keps vänt saalekomplekt ja veel pudinaid.kaidoke kirjutas:No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima
Hea mootor
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Juba Onu Remuse rebane ütles, et alati on hea, kui võõrkeeli oskad.kaidoke kirjutas:Kui väidate ,et karteri põhi tuleb ilma mootorit mahavõtmata ära ,kuhu siis see 10-20 töötundi kulub?
Ehk siis aeg kulub:
- põhjakaitse maha
- esidiffer koos talaga maha
- kliimapump maha (torud las on küljes!)
- pendelhoob kere küljest lahti
- põhjapoldid lahti (2 jäävad sidurikoja alla, neid veel ei saa)
- tagakardaan kasti küljest lahti
- sidurikoda ploki küljest lahti võtta, kasti tagumised padjad lahti lasta, kastile tugi alla
- kast koos vahekastiga (hästi kerge asi, eksole) 20mm tahapoole kangutada, (vaata, et pähe ei kuku!)
- viimased 2 põhjapolti lahti
- mõlemad põhjad maha
- nüüd saab alles saalesid ja polte hakata nokkima...
- kogu jama kokku tagasi.
Algajal võib poole rohkem kuluda, sest
- õige võti on kadunud ja peab jooksma kuhugi, kust saaks laenata/osta. Nii korda mitu.
- neljapostitõstukit ei ole ja peab maas roomama/tungima jne
- kastitüstukit ei ole ja peab kasti alt ära võtma (kulissid lahti jne)
- põhja polt murdub pooleks ja peab välja puurima-keermestama jne
- õlu saab otsa ja kell saab kohe 10...
- jne
Ei ole vist ntx. oopel kasseti saalevahetusega väga võrreldav?
Viimati muutis stihl, N Veebr 25, 2010 10:43 am, muudetud 1 kord kokku.
Jama jah. Aga kui su mootori number on kuni YD25DDTi 219661 -ni, siis tuleks seda teha. (geneka tagant on ploki peal päris hästi see number näha)kaidoke kirjutas:No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima
Kui ei viitsi, siis loe Roosna-Alliku meeste postitust nr. 2 ja mõtle uuesti....
stihl kirjutas:Jama jah. Aga kui su mootori number on kuni YD25DDTi 219661 -ni, siis tuleks seda teha. (geneka tagant on ploki peal päris hästi see number näha)kaidoke kirjutas:No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima
Kui ei viitsi, siis loe Roosna-Alliku meeste postitust nr. 2 ja mõtle uuesti....
Õnneks pole veel sellist autotki,on alles pelgalt mõte selline soetada
Ja mis see aasta number võik olla,mis selle mootori numbri minevikku jätaks?stihl kirjutas:Jama jah. Aga kui su mootori number on kuni YD25DDTi 219661 -ni, siis tuleks seda teha. (geneka tagant on ploki peal päris hästi see number näha)kaidoke kirjutas:No ikka jama küll ,kui näiliselt korras mootoril hakka nüüd põhja alt ära võtma ja saalesi kontrollima
Kui ei viitsi, siis loe Roosna-Alliku meeste postitust nr. 2 ja mõtle uuesti....
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Sai täna lahti võetud(põhi alt) üks 2004.a mootor,millel läbisõitu 150 tuh. km. ja saaled nägid välja sellised....
Mõned tuhanded kilomeetrid ja oleks keps väljas olnud.
Mõned tuhanded kilomeetrid ja oleks keps väljas olnud.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Ei esine.Mihkel1 kirjutas:kas see jama esineb ka 2.5d 76kw mootoril ka.
PS.Vahepeal oleme veel üsna mitmel sellisel masinal saalesid vahetanud ja vastu on sealt "vaadanud" eelnevas postis oleval pildil nähtavad saaled...
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kui 98 kw m.õli vahetad siis jälgi väljatulevat õli, kui saaled on lagunemas, leiad hõõrdkihi tükke ( eriti kui lased õli sõelaga õlikogumistünni). Kusjuures on kokku jooksnud ka juba vahetatud saaledega mootoreid, nii et tasub silma peal hoida õlivahetusel. Tundub et kütusekogus silindris on liiga suur pikemas perspektiivis saaledele.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
2002- 98kw mootorkent kirjutas: Kuid vanematest rääkides,mis aastast selline probleem pihta hakkas+
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120