Vot ma ei tea kumb X-trailil läks.
Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
X-Trailil alumine osa ju põhimõtteliselt sama. Kas ülemised kepsusaaled olid ka kõik kulunud?
Antud D-22 pääses kergelt( vänt ja plokk jäid terveks). Uus keps ja saaled ning masin sai täna uuesti sõitma.
Antud D-22 pääses kergelt( vänt ja plokk jäid terveks). Uus keps ja saaled ning masin sai täna uuesti sõitma.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Mul tuli esimese silindri keps küljepealt välja ja lõhkus ka geneka ära. juhtus see u 3000 pöörde juures 2 käiguga kiirendades.
Aga teiste silindrite saaled olid nn kergete kulumisjälgedega. Ei mingit laginat kolinat. õlipump oli minimaalsete kulumisjälgedega.
Sain primera 93kw ploki, millel peas tõukur risti ja nukad puru. Kett oli ka päris palju veninud. Õlipump kulunud. Saaledel ka kulumisjäljed, tulenevalt kehvast hooldusest ja suurest läbisõidust üle 350 tuhande. plokk oli seest räpane. Ma oma mootoril jõodsin teha 3 x10tuh õlivahetust ja mootor seest puhas. st alumiinim oli ikka haljas.
Mustem siis see primera plokk.
Primeraplokil sai kõik vahetatud, mida andis, igaks juhuks tellisin ka ARP poldid ka, sest uued originaalid olid pm sama hinnaga.
Klapid solvendatud ja vanal kaanel sisselaske pordid puhastatud u sentimeetrisest nõgist.
Mootor laulis pärast nagu ema süda oma iseloomiliku häälega.
Aga teiste silindrite saaled olid nn kergete kulumisjälgedega. Ei mingit laginat kolinat. õlipump oli minimaalsete kulumisjälgedega.
Sain primera 93kw ploki, millel peas tõukur risti ja nukad puru. Kett oli ka päris palju veninud. Õlipump kulunud. Saaledel ka kulumisjäljed, tulenevalt kehvast hooldusest ja suurest läbisõidust üle 350 tuhande. plokk oli seest räpane. Ma oma mootoril jõodsin teha 3 x10tuh õlivahetust ja mootor seest puhas. st alumiinim oli ikka haljas.
Mustem siis see primera plokk.
Primeraplokil sai kõik vahetatud, mida andis, igaks juhuks tellisin ka ARP poldid ka, sest uued originaalid olid pm sama hinnaga.
Klapid solvendatud ja vanal kaanel sisselaske pordid puhastatud u sentimeetrisest nõgist.
Mootor laulis pärast nagu ema süda oma iseloomiliku häälega.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee