Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem

Moderaatorid: jr, Moderators

siku77
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 198
Liitunud: R Mai 20, 2011 2:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem

PostitusPostitas siku77 » K Juun 20, 2018 6:50 pm

tehas näeb ette kepsupoltide vahetamise, mul uued poldid riiulis olemas 8tk 75,-
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1753
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem

PostitusPostitas Maasturid » T Sept 04, 2018 4:04 pm

Täna siis remondis D-22 98kw ls. 290000km.
Klient tõi masina treileril õuele ja soovis plokikaane maha võtta kuna imelik kolin ( tigin ) üleval sees.Tekkis see kolin hommikul peale autot käivitamist.
Karteripõhja ja kepsusaalede eemaldades avanes selline vaatepilt. Oleks see kepsu purunemine juhtunud sõidu ajal oleks keps läbi ploki tulnud.
Taaskord tõestus selle kohta, et kepsu poldid pole probleemne koht vaid need purunevad saalede kulumise tagajärjel tekkiva suure lõtku tõttu. Aga kellel soovi võib neid vahetada ikkagi.
Pildil oleval kepsul on polt täiesti terve aga 2/3 kepsu saaled olid olematud kuid ringi polnud veel käinud.
DSCN4231.jpg
DSCN4231.jpg (103.38 KiB) Vaadatud 563 korda
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 547
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem

PostitusPostitas ahto42 » K Sept 05, 2018 5:12 pm

Vot ma ei tea kumb X-trailil läks.
Pilt


Pilt
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1753
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem

PostitusPostitas Maasturid » K Sept 05, 2018 7:33 pm

X-Trailil alumine osa ju põhimõtteliselt sama. Kas ülemised kepsusaaled olid ka kõik kulunud?

Antud D-22 pääses kergelt( vänt ja plokk jäid terveks). Uus keps ja saaled ning masin sai täna uuesti sõitma.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 547
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem

PostitusPostitas ahto42 » K Sept 05, 2018 8:42 pm

Mul tuli esimese silindri keps küljepealt välja ja lõhkus ka geneka ära. juhtus see u 3000 pöörde juures 2 käiguga kiirendades.
Aga teiste silindrite saaled olid nn kergete kulumisjälgedega. Ei mingit laginat kolinat. õlipump oli minimaalsete kulumisjälgedega.
Sain primera 93kw ploki, millel peas tõukur risti ja nukad puru. Kett oli ka päris palju veninud. Õlipump kulunud. Saaledel ka kulumisjäljed, tulenevalt kehvast hooldusest ja suurest läbisõidust üle 350 tuhande. plokk oli seest räpane. Ma oma mootoril jõodsin teha 3 x10tuh õlivahetust ja mootor seest puhas. st alumiinim oli ikka haljas.
Mustem siis see primera plokk.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt




Primeraplokil sai kõik vahetatud, mida andis, igaks juhuks tellisin ka ARP poldid ka, sest uued originaalid olid pm sama hinnaga.
Klapid solvendatud ja vanal kaanel sisselaske pordid puhastatud u sentimeetrisest nõgist.
Mootor laulis pärast nagu ema süda oma iseloomiliku häälega.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee

Mine “Nissan / Renault”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist