Servus,
olen juba veits üle tunni Patroli-mees
96 aasta pika kerega GR 2,8
Ehk siis võtsin hommikul hooleks ja enda teadmiste ja kogemuste piires püüdsin paari tunni jooksul VÄÄÄÄGA põhjalikult ja korralikult uurida masina seisukord üle (Saksast türklaste poest pärit).
Kuna tegemist on (paraku) automaatlukkudega autoga, ma isegi ei tea kas sel ajal üldse enam manuaale ametlikult paigaldati, siis senise Trooperiomanikuna olin nende suhtes ekstratähelepanelik. Ja selgus, et peale mõningast sõitmist hakkas peale neliveo väljalülitamist parem esimene kõrisema ... justnagu ei lahutaks päris ära esisilda. Kas tegemist võib olla seismisest või ebapiisavast hooldusest tingitud asjaga?
Ülejäänud jamad tulevad ilmselt välja siis kui ost vormistet saab ja veidi kasutatud on.
Ja mismoodi see eesmine difrilukk toimib? Manuali läbi ei lugenud ja kogemus ka puudub. Et kui 4L sees on siis keerad ratta tsentrist locki peale ja peale mülgast jälle tagasi??
Tagadiffer toimis hästi.
No mis kõrin?!
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrolil peaks ees olema automaatlukk käsitsilülitus võimalusega st. kui vaja on ja automaat ei lülitu, saad väljast rattavõtmega lukku keerata. Kogemused ütlevad, et nende automaatlukkude toimimisiga on umbes 200 000 km, peale seda hakkavad jupsima- ei lülitu välja ... hakkavad tagurdades ise sisse lülituma jne. Edasi on 2 võimalust keerad julmalt käsitsi lukku ja sõidad nagu G -Mercedes või ostad uued. Kolmas võimalus on oodata, et sõidu peal hirmsa mürtsuga lülituv lukk midagi ära lõhub.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391