Janek260 kirjutas:Sama diagnoos minu 260-l. Peaks samad motod olema.helar kirjutas:Küsiks laiemalt üldsuselt, ehk on mõtteid:
Hommikuti käivitades läheb nö poolest pöördest käima.
Käib aga nii nagu mõni silinder tagant ära. Soojenedes läheb paremaks, kuid vahel jätab mootor ikka vahele. Gaasi anda pole üldse mõtet- puterdab veel hullemini. Isegi öö läbi soojas garaažis seisnud ,hommikul sama jama- peale külmkaivitust jätab mootor ebakorrapäraselt vahele. Kui mootor soe, kõik timm.
Küünlad kõik uued, ja nende toimimine kontrollitud visuaalselt läbi pihustite ava. Peale "kiiret töötsüklit" on afterglow veel ca 5 kuni ja edasi minutit (sõltub temperatuurist).
Uued pihustiotsad.
Kütte pealevooluvoolik on läbipaistev, kuttenalga olla ei saa .
Kompressioon mõõdetud külmalt- kõik suts ühtlaselt alla 30.
Jääb üle mõni klapp lekib... Või on ehk kellelgi veel mõtteid?
Samuti küünlad uued ja kontrollitud. Filtrid uued.
Silindrite kadumine toimub isegi siis, kui "tuuritada" pöördeid sooja mootoriga.
Edud.
Janek.
Nii, tänase päeva seisuga saab öelda, et lahenesid minu autol lõpuks külmkäivitusega seotud probleemid.
Puterdamise põhjus oli paaris vigases hüdrotõukuris. Hetkel vahetasin 4 tk välja ja peale hommikust käivitamist ei jäta enam ühtegi matsu vahele. Tulevikus on plaanis kõik hüdrotõukurid mehhaaniliste vastu välja vahetada.
Küünalde toimimise probleem lahenes, kui elektrik käis ajus kõik jooted üle, isegi tahhomeeter hakkas peale seda normaalselt tööle.