Nissan Patrol
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan Patrol
Tere!
Plaanis osta endale mingi maastur, millega saaks linnas ja metsa vahel ideaalselt sõita. olen leidnud paar huvitavat Nissan Patroli, aga ise ei tea selle auto kohta mitte midagi. kas keegi saaks öelda, mis on head ja halvad küljed selle auto juures. kas seda on kerge ja odav ümber ehitada- tulevikus tahaks ka mõnev võistlusel käia. kuidas vastu peab jne.
kõik info teretulnud.
silma jäid sellised masinad:
http://www.kapauto.ee/used/detail.php?id=109686
http://www.kapauto.ee/used/detail.php?id=106220
pole küll nissan aga mis sellest arvate:
http://www.kapauto.ee/used/detail.php?id=84670
tänan vastuste eest!
Plaanis osta endale mingi maastur, millega saaks linnas ja metsa vahel ideaalselt sõita. olen leidnud paar huvitavat Nissan Patroli, aga ise ei tea selle auto kohta mitte midagi. kas keegi saaks öelda, mis on head ja halvad küljed selle auto juures. kas seda on kerge ja odav ümber ehitada- tulevikus tahaks ka mõnev võistlusel käia. kuidas vastu peab jne.
kõik info teretulnud.
silma jäid sellised masinad:
http://www.kapauto.ee/used/detail.php?id=109686
http://www.kapauto.ee/used/detail.php?id=106220
pole küll nissan aga mis sellest arvate:
http://www.kapauto.ee/used/detail.php?id=84670
tänan vastuste eest!
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Olen neid nissaneid oma silmaga ka uudistanud. Mis ma oskan öelda on see, et punasel on karbid roostes ja tiiva ääred ka üsna kapsad, vähemalt minu arust ja 2-kohalised on mõlemad! Mingi jahimehe-edition
Punane peaks olema turbodiisel ja roheline vabalthingav. Üleüldse on nende patrullide hinnad naljakad, mingi kuu aega tagasi öeldi et 49k ja odavamalt ei saa, aga nüüd on juba 39k! Tegelikult saab veel odavamalt minu arust, ei tasu osta sellise hinnaga, aga mina ei ole kohe üldse õige inimene sellest rääkima, sest ma ei tea patrullidest eriti midagi
Punane peaks olema turbodiisel ja roheline vabalthingav. Üleüldse on nende patrullide hinnad naljakad, mingi kuu aega tagasi öeldi et 49k ja odavamalt ei saa, aga nüüd on juba 39k! Tegelikult saab veel odavamalt minu arust, ei tasu osta sellise hinnaga, aga mina ei ole kohe üldse õige inimene sellest rääkima, sest ma ei tea patrullidest eriti midagi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mitte jahimehe edition - avid selliseid autosid võtekse paljudes Euroopa riikides arvele kaubikutena- sest nii on maksud väiksemad.Offy-roady kirjutas:Olen neid nissaneid oma silmaga ka uudistanud. Mis ma oskan öelda on see, et punasel on karbid roostes ja tiiva ääred ka üsna kapsad, vähemalt minu arust ja 2-kohalised on mõlemad! Mingi jahimehe-edition
Näiteks Hollandist saab praegu selliseid tagant kongiga 4x4 autosid üsna soodsalt, kuna erisikutele kaotati antud maksusodustus uuest aastast ära.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
No hea küll...hakkame siis peale:
Miks osta Patrol 160?
1. 6 silindriline sitke diiselmootor. 4 silindrilised sama aja masinad on ikka jõetud küll!
2. Normaalne kütusekulu 9-12L/100km
3. Tugev tehnika, eriti veermik ja jõuülekandesõlmed
4. Lihtne ehitus. Vedrulehed, sillad, täisraam, mida sa veel tahta oskad
5. Piisavalt odav remontida ja jubinaid vedeleb ikka siin seal lammarites või erakätes.
6. Enamus variantidel ka vintsiväljavõte kohe küljes olemas.
7. Siledad plekid, seega ka keretöid lihtne teha.
8. Korralik rauast maastur, mitte mingi plastikjeebu
Mida ostmisel jälgida?
1. Esisilla käändteljed, kipuvad õli tilkuma, mis tähendab pahatihti ka seda et käändmikulaagrid ja sealt edasi ka veovõlli kandelaager on läbi. Aga enamus laagreid läheb vene omasid sinna sisse, nii et remont on odav.
2. Esimesed kardaaniristid, seismisega kipuvad rooste minema ja siis on loksud sees.
3. Esimese kardaani nuut on loksuga, kuna enamasti jällegi on seisva kardaaniga sõidetud.
4. Sureti/Käiviti mootorit juhtiv elektronblokk on otsad andnud. Väike mure kuna lülititega saab overrideda.
5. Vahekastil lülitusmehanism kulunud ja loobib välja. Lihtne kontrollida 4LO, hubid sisse ja I käiguga lendstart. Kui põrakat ei käi ja auto hakkab liikuma ilusti, siis on kõik ok.
6. Esisilla hubid/lukustid on perse keeratud idiootide poolt, väljendub selles et loobib üle. Liivas/Lumes sõites annab kohe tunda.
7. K.Kasti padjad on kinnituste küljest lahti.
8. Esisilla roolihoovastiku tugikäpa puks läbi. Sinna pronksist uus puks pole probleem.
9. Vedrulehe puksid läbi. Sobivad GAZ21 verulehepuksid.
10. Jalge alt kere läbi! Mis teha ikka juhtub.
11. Ukse alumised servad pahtlist! Kiirust ei mõjuta.
12. Tagumine luuk läbi roostetanud! Jama jah, kolisema hakkab krt.
13. Tagumised rattalaagrid loksuvad. No mis sa ikka 500000km sõitnud autost tahad!
14. Õlirõhuandur ei tööta hästi. Tüüpiline!
15. Katus hakkab kere küljest eralduma. Sõida sõpradega ja palu neil sangadest katust kinni hoida!
16. Roolihoovastiku amort läbi.
Miks osta Patrol 160?
1. 6 silindriline sitke diiselmootor. 4 silindrilised sama aja masinad on ikka jõetud küll!
2. Normaalne kütusekulu 9-12L/100km
3. Tugev tehnika, eriti veermik ja jõuülekandesõlmed
4. Lihtne ehitus. Vedrulehed, sillad, täisraam, mida sa veel tahta oskad
5. Piisavalt odav remontida ja jubinaid vedeleb ikka siin seal lammarites või erakätes.
6. Enamus variantidel ka vintsiväljavõte kohe küljes olemas.
7. Siledad plekid, seega ka keretöid lihtne teha.
8. Korralik rauast maastur, mitte mingi plastikjeebu
Mida ostmisel jälgida?
1. Esisilla käändteljed, kipuvad õli tilkuma, mis tähendab pahatihti ka seda et käändmikulaagrid ja sealt edasi ka veovõlli kandelaager on läbi. Aga enamus laagreid läheb vene omasid sinna sisse, nii et remont on odav.
2. Esimesed kardaaniristid, seismisega kipuvad rooste minema ja siis on loksud sees.
3. Esimese kardaani nuut on loksuga, kuna enamasti jällegi on seisva kardaaniga sõidetud.
4. Sureti/Käiviti mootorit juhtiv elektronblokk on otsad andnud. Väike mure kuna lülititega saab overrideda.
5. Vahekastil lülitusmehanism kulunud ja loobib välja. Lihtne kontrollida 4LO, hubid sisse ja I käiguga lendstart. Kui põrakat ei käi ja auto hakkab liikuma ilusti, siis on kõik ok.
6. Esisilla hubid/lukustid on perse keeratud idiootide poolt, väljendub selles et loobib üle. Liivas/Lumes sõites annab kohe tunda.
7. K.Kasti padjad on kinnituste küljest lahti.
8. Esisilla roolihoovastiku tugikäpa puks läbi. Sinna pronksist uus puks pole probleem.
9. Vedrulehe puksid läbi. Sobivad GAZ21 verulehepuksid.
10. Jalge alt kere läbi! Mis teha ikka juhtub.
11. Ukse alumised servad pahtlist! Kiirust ei mõjuta.
12. Tagumine luuk läbi roostetanud! Jama jah, kolisema hakkab krt.
13. Tagumised rattalaagrid loksuvad. No mis sa ikka 500000km sõitnud autost tahad!
14. Õlirõhuandur ei tööta hästi. Tüüpiline!
15. Katus hakkab kere küljest eralduma. Sõida sõpradega ja palu neil sangadest katust kinni hoida!
16. Roolihoovastiku amort läbi.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Isuzu alane arutelu sobiks rohkem siia:casca kirjutas:aga kui keegi viitsib siis ootaksin infot ka selle Izusu kohta
igastahes suur tänu vastajatele!
http://www.4x4.ee/forum/viewforum.php?f ... bd2270a952
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Oli kunagi, hea masin, mingil määral ajab ka maastilul asja ära kuid nissan patroliga võrreda ei saa. Võtab vähe naftat, 5 käiguga, esi sild käib automatlest järele, mitte nagu nissanil et keerad väljast sisse ja siis seest järgi. Kordagi puru ei läinud meil aastaga ja mehel kellele müüsime see vahetas ainult turbo välja. Ühesõnaga võtes hea masin.casca kirjutas:aga kui keegi viitsib siis ootaksin infot ka selle Izusu kohta
igastahes suur tänu vastajatele!
jah, ega patrol pole halvem kui isutsu kuid masinatel on vahe ja isutsu on minu arust parem maanteel kui patrol 160, minu kogemused kuid head on mõlemadjr kirjutas:...Patrolil käib ka esisilid automaatselt järele kui autohubid ja siis kohe automaatselt katki...
...Patrol võtab ka vähe kütet, 9L/100km peale on ju vähe...
...Aga 4 silindrit VS 6 silindrit, see räägib juba enda eest...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aru ma ei saa - kuidas sul on võimalik 4.2 mootoriga 9l/100km sõita?jr kirjutas:...Patrol võtab ka vähe kütet, 9L/100km peale on ju vähe...
Ise läntuga viimati mõõtsin ja tuli vähemalt 12. See küll oli enne õhu- ja kütusefiltri vahetust, pärast veel pole mõõtnud. Olulist massivahet ei tohiks ju olla. Ainuke asi, et pidev 4wd.
No aga millest me siis räägime? Pidev nelivedu sinul selle kulu annabki. Sul isegi hea kulu. Mõned sõidavad ja ütlevad et 16-18l/100km peale LC on normaalne! Kui nüüd Austraalia foorumite dünojuttu uskuda, siis pidev nelivedu võtab 30% mootori võimsusest ära. Ehk siis sisselülitatud esisillaga oli kw number rattasse 30% väiksem! Testiti mingit LC80 versiooni, vist oli vabalthingav diisel.tarmo kirjutas:Aru ma ei saa - kuidas sul on võimalik 4.2 mootoriga 9l/100km sõita?jr kirjutas:...Patrol võtab ka vähe kütet, 9L/100km peale on ju vähe...
Ise läntuga viimati mõõtsin ja tuli vähemalt 12. See küll oli enne õhu- ja kütusefiltri vahetust, pärast veel pole mõõtnud. Olulist massivahet ei tohiks ju olla. Ainuke asi, et pidev 4wd.
Kui ma eelmine suvi lõuna Eestis sisselülitatud esisillaga sõitsin, oli kulu 13-14 L / 100km peale.
+372 5028488