Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Moderaatorid: jr, Moderators
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Minu endine d22 sõitis saalevahetuseni üle 220 tuh km, õlivahetustega kokku ei hoidnud, aga saaled olid koledad küll sees, tükid väljas.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Sai taakord lahti võetud ühe D-22 98kw mootori põhi kuhu olime ise 150tuh km tagasi pannud uued Nissani originaal saaled .Kõik 98kw mootorid milledel saaled vahetame saavad vähemalt esimesel korral meilt mootorisse X1R õlilisandi mida lisatakse esimesel korral 6% õlikogusest ja edaspidi 3%.Antud mootorile on nende aastate jooksul teinud peale saalede vahetust kõik õlivahetused (10tuh. km tagant)Maasturid OÜ ja selle aine tõhusus on väga hea, saaledel puudus praktiliselt igasugune kulumine.Sellest hoolimata lähevad sisse ikkagi uued Nissani OE kepsusaaled.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Aga mis põhjusel see põhi lahti võeti, kui seal kõik korras oli?
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Aga loe see teema algusest peale läbi ja peaks selge olema miks sellel mootoril vaja mingi kilometraasi järel põhi ära võtta..Andrus Michelis kirjutas:Aga mis põhjusel see põhi lahti võeti, kui seal kõik korras oli?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Promon siis veidi seda X1R õlilisandit.
Eelmisel nädalal vahetasime ühel 98kw D-22 mootoril peale 150 000 km(kokku 300tuh) läbimise saalesid ja nende sisukord polnud sugugi hea, lisaks olid katki ka kaks keti talda.
Samal mootoril olime juba eelnevalt 4 aastat tagasi (siis oli masina läbisõit 150000km) esimese saalede vahetuse koos X1R lisandiga teinud.Klient oli küll korralikult iga 10 tuhande kilomeetri järel õli vahetanud aga lisandit ei kasutanud.Olles nüüd mitmeid erinevaid mootoreid pärast suurt läbisõitu seespoolt näinud siis peab ütlema, et sellest lisandist on suur abi.
Eelmisel nädalal vahetasime ühel 98kw D-22 mootoril peale 150 000 km(kokku 300tuh) läbimise saalesid ja nende sisukord polnud sugugi hea, lisaks olid katki ka kaks keti talda.
Samal mootoril olime juba eelnevalt 4 aastat tagasi (siis oli masina läbisõit 150000km) esimese saalede vahetuse koos X1R lisandiga teinud.Klient oli küll korralikult iga 10 tuhande kilomeetri järel õli vahetanud aga lisandit ei kasutanud.Olles nüüd mitmeid erinevaid mootoreid pärast suurt läbisõitu seespoolt näinud siis peab ütlema, et sellest lisandist on suur abi.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Tuletan uutele ja vanadele selle mootoriga (98kw) masina omanikele jälle probleemi olemasolu meelde.
Sai eile taaskord üks mootor purunemisest päästetud.Masinal läbisõiduks 266000km aga meie praktikas olid selles mootoris kõige hullemas seisukorras saaled.
Sisse said aga uued Nissani originaal saaled ja mootor töötab jälle ilusti edasi.
Sai eile taaskord üks mootor purunemisest päästetud.Masinal läbisõiduks 266000km aga meie praktikas olid selles mootoris kõige hullemas seisukorras saaled.
Sisse said aga uued Nissani originaal saaled ja mootor töötab jälle ilusti edasi.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- Rookie
- Postitusi: 1
- Liitunud: P Nov 06, 2016 9:26 am
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Tere
Nimetatud 98kw mootoril purunes väntvõll ning küsimus on, et kas keegi siit oskab öelda kust leida varuosa ning mis selle mootori remont maksma võiks minna?
Hääd
Riho
Nimetatud 98kw mootoril purunes väntvõll ning küsimus on, et kas keegi siit oskab öelda kust leida varuosa ning mis selle mootori remont maksma võiks minna?
Hääd
Riho
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Kas võttis enne hääle ka sisse kui puruks läks?studiowork kirjutas:Tere
Nimetatud 98kw mootoril purunes väntvõll ning küsimus on, et kas keegi siit oskab öelda kust leida varuosa ning mis selle mootori remont maksma võiks minna?
Hääd
Riho
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
minult saad väntvõlli koos vajaminevaga, vajadusel koos tööga helista 56626099studiowork kirjutas:Tere
Nimetatud 98kw mootoril purunes väntvõll ning küsimus on, et kas keegi siit oskab öelda kust leida varuosa ning mis selle mootori remont maksma võiks minna?
Hääd
Riho
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
meil on olnud ka veel koledamate saaledega autosid.Maasturid kirjutas:Tuletan uutele ja vanadele selle mootoriga (98kw) masina omanikele jälle probleemi olemasolu meelde.
Sai eile taaskord üks mootor purunemisest päästetud.Masinal läbisõiduks 266000km aga meie praktikas olid selles mootoris kõige hullemas seisukorras saaled.
Sisse said aga uued Nissani originaal saaled ja mootor töötab jälle ilusti edasi.
Samas on olnud ka erand auto mis mis uuest peast ostetud ls 800000km ja siis sai igaks juhuks saalesid vahetatud. üks omanik ja ennem ei mingit remonti. Aga see ka ainuke auto meil ca 50 sellise läbisõiduni originaal saaltega jõudnud
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
https://www.youtube.com/watch?v=5k3ipusOld4
Siin veel täiendavat infot selle mootori kohta. Murenevad ka malmist kepsud ?
Siin veel täiendavat infot selle mootori kohta. Murenevad ka malmist kepsud ?
konstruktor
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Kuna ei saa välistada, et võibolla saab selline auto hangitud, siis mis see skoor eurodes umbkaudu tuleb kui ennetavalt saalevahetus teha?
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Tere!
Sai ostetud avariiline 2005 aasta D22 ning pärast kere korda tegemist otsustasin karteri maha võtta ning saaled kontrollida.
Läbisõit u. 170000, karter on ka varem maha võetud, isegi puuritud 2 auku läbi sidurikoja et tagumised poldid käigukasti eemaldamata kättesaadavad oleks, muidu korras hooldusraamatul puuduvad märkused mida tookord tehti.
Saaled pole veel päris hullud,aga ikkagi vahetan ära.
Paluksin abi järgmistes asjates
1.Kas kepsupoldid oleks ka vaja vahetada?
2.Kui pingele keerata em.poldid?
Saaled sai juba tellitud, päris odavad pole 240 eurot küsisid originaalide eest.
Sai ostetud avariiline 2005 aasta D22 ning pärast kere korda tegemist otsustasin karteri maha võtta ning saaled kontrollida.
Läbisõit u. 170000, karter on ka varem maha võetud, isegi puuritud 2 auku läbi sidurikoja et tagumised poldid käigukasti eemaldamata kättesaadavad oleks, muidu korras hooldusraamatul puuduvad märkused mida tookord tehti.
Saaled pole veel päris hullud,aga ikkagi vahetan ära.
Paluksin abi järgmistes asjates
1.Kas kepsupoldid oleks ka vaja vahetada?
2.Kui pingele keerata em.poldid?
Saaled sai juba tellitud, päris odavad pole 240 eurot küsisid originaalide eest.
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
tehas näeb ette kepsupoltide vahetamise, mul uued poldid riiulis olemas 8tk 75,-
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Navara D22 98kw ja tema saaleprobleem
Täna siis remondis D-22 98kw ls. 290000km.
Klient tõi masina treileril õuele ja soovis plokikaane maha võtta kuna imelik kolin ( tigin ) üleval sees.Tekkis see kolin hommikul peale autot käivitamist.
Karteripõhja ja kepsusaalede eemaldades avanes selline vaatepilt. Oleks see kepsu purunemine juhtunud sõidu ajal oleks keps läbi ploki tulnud.
Taaskord tõestus selle kohta, et kepsu poldid pole probleemne koht vaid need purunevad saalede kulumise tagajärjel tekkiva suure lõtku tõttu. Aga kellel soovi võib neid vahetada ikkagi.
Pildil oleval kepsul on polt täiesti terve aga 2/3 kepsu saaled olid olematud kuid ringi polnud veel käinud.
Klient tõi masina treileril õuele ja soovis plokikaane maha võtta kuna imelik kolin ( tigin ) üleval sees.Tekkis see kolin hommikul peale autot käivitamist.
Karteripõhja ja kepsusaalede eemaldades avanes selline vaatepilt. Oleks see kepsu purunemine juhtunud sõidu ajal oleks keps läbi ploki tulnud.
Taaskord tõestus selle kohta, et kepsu poldid pole probleemne koht vaid need purunevad saalede kulumise tagajärjel tekkiva suure lõtku tõttu. Aga kellel soovi võib neid vahetada ikkagi.
Pildil oleval kepsul on polt täiesti terve aga 2/3 kepsu saaled olid olematud kuid ringi polnud veel käinud.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120