Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Tere!
Mure siis selline, et sai ostetud tartu poistelt patrol k260 2.8td 85kw.
Külmalt kõik nagu hea aga nii kui natuke käinud hakkab jubedalt õlisurve kukkuma. Alles jääb tühi käigul töösoojana 0,2.
Endal plaan vahetada raam ja kepsu saaled.
Paljud ütlevad, et õlipumbas ei saa asi olla, et see igavene. Aga tean omast käest, et iagveai asju pole olemas!
Kust võib veel õlisurve maha joosta? Mõõdan manuaalse kellaga.
Palun kirjutage mida peaks selle moto puhul veel silmas pidama või tegema, et saaks asja korda ja toimima.
Lp
Mure siis selline, et sai ostetud tartu poistelt patrol k260 2.8td 85kw.
Külmalt kõik nagu hea aga nii kui natuke käinud hakkab jubedalt õlisurve kukkuma. Alles jääb tühi käigul töösoojana 0,2.
Endal plaan vahetada raam ja kepsu saaled.
Paljud ütlevad, et õlipumbas ei saa asi olla, et see igavene. Aga tean omast käest, et iagveai asju pole olemas!
Kust võib veel õlisurve maha joosta? Mõõdan manuaalse kellaga.
Palun kirjutage mida peaks selle moto puhul veel silmas pidama või tegema, et saaks asja korda ja toimima.
Lp
Viimati muutis odiar, R Juun 22, 2018 9:58 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Vanal länkaril 2,4td 66kw mootoril on ka tehase manuali järgi 0,25 bar õlirõhk tühikäigul
Palju Patrolil manuali järgi olema peab?
Ega jaapani mootorid ei ole jänkide toodang kus tühikäigul 2,0 bar olema peab
Palju Patrolil manuali järgi olema peab?
Ega jaapani mootorid ei ole jänkide toodang kus tühikäigul 2,0 bar olema peab
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Mäletamist mööda oli trolli töösooja mootoriga 2bar@3000rpm. Mul ka soojalt kell pm nullis tühikäigul, sõidab nii juba aastaid. Näeb pööret siis rõhk tõuseb...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Tean, et tehase näit on sooja motoga 3500rpmi juures 3-3,5 bari. Aga tühi pöördel ei tea.
Minu arusaam madalast õlirõhust on 0,8.
Tühikäigul sooja motoga peaks ikka 1 kanti olema?
Kui 0,2 siis jääb nukk kuivale? Ei?
Minu arusaam madalast õlirõhust on 0,8.
Tühikäigul sooja motoga peaks ikka 1 kanti olema?
Kui 0,2 siis jääb nukk kuivale? Ei?
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Täna sai siis pump maha võrmetud ja selgus, et pumbas pragu sees. Pragu asub pumbal sisse tuleva õli augu juures. Ise arvan, et sealt kaob ja pump jääb nälga.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4647
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Praoga pump ei tee sittagi, see jõuab nii jõudsalt peale kahmata. Sellel õnnetul ämbrisarnasel mootoril meh kella, o,25 liff keps/raam. tutikast peast tühikäik 1bar juures +-
Pane meh kell külge kui näpuga kellegi peale näitama akkad.
Pane meh kell külge kui näpuga kellegi peale näitama akkad.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Meh rõhukell esimene asi mis sai peale pandud!
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Aga 0,2 bar-i on ju ilmselgelt vähe!?
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Sai siis vahetatud saaled. Nii kepsu kui raam ja ka pump. Saaled katki ja kulunud osadel õliaugud saale tükke täis. Ōlipump oli ka kulunud vahetasime ringi. Saime tühikäigul kuuma ōliga surve paremaks. 0,7~0,8 arvan ise peale targematega rääkimist, et see suht lagi ka mis sealt saab.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Pole küll patrol, aga ka japs. 1uz(v8) on õlituli 0.2bariga, kui kõik kuivale jääks selle bariga, siis tehas ei paneks ju seda nii madalale.. Ning mõõtmine samamoodi 3000 põõrde pealt. Mul tühikäigul mingi 0.8, võiks rohkem olla, aga 3000 põõrde pealt vahemik antud 2.8-4.5bari, mul 4.2 oli vist. Külmalt üldse 8 natuke peale.
Terv.
Terv.
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Raamat ütles Patrol 2.8TD õlisurveks vist min 2.0BAR @ 2000rpm.
Tühikäigu kohta ei öelnud midagi.
(siit samast raamatute alateemast saad uurida)
Mul endal 5W-40 õliga:
Külmalt 6,0 BAR.
Soojalt @2000rmp 3.0 BAR.
Tühikäik ka 0,2...0,5 BAR (orginaal näidiku järgi).
(pärast pikka/kuuma sõitu fooritaga seistes annan sutsa jalaga gaasi peale, muidu kipub nagu pooma.)
Aga mul endal hoopis selline teooria/kahtlus:
Kuna 2.8TD mootorit pandi nii 260/Y60/Y61 peale, siis kas ei või olla, et tootjal/järelturul on erineva koodiga õlipumpasi samale mootorile:
üks kood 15W-40 õli jaoks.
teine kood 10W-40 õli jaoks.
kolmas kood 5W-40 õli jaoks.
Tühikäigu kohta ei öelnud midagi.
(siit samast raamatute alateemast saad uurida)
Mul endal 5W-40 õliga:
Külmalt 6,0 BAR.
Soojalt @2000rmp 3.0 BAR.
Tühikäik ka 0,2...0,5 BAR (orginaal näidiku järgi).
(pärast pikka/kuuma sõitu fooritaga seistes annan sutsa jalaga gaasi peale, muidu kipub nagu pooma.)
Aga mul endal hoopis selline teooria/kahtlus:
Kuna 2.8TD mootorit pandi nii 260/Y60/Y61 peale, siis kas ei või olla, et tootjal/järelturul on erineva koodiga õlipumpasi samale mootorile:
üks kood 15W-40 õli jaoks.
teine kood 10W-40 õli jaoks.
kolmas kood 5W-40 õli jaoks.
Tallinn
Re: Nissan k260 2.8TD õlisurve probleem.
Peale asjade vahetust hakkasid lõpuks kõik muud kohad järgi andma mis tänu madalale survele kulunud!
Turbost tilkus õli välja ja turbo laiali labad kojas ära käinud mõlemal pool.
Ühesõnaga 0,2 on ikkagi liiga vähe tühikäigul ja seda tõestavad ka katkised saaled ja kulunud turbo.
Turbost tilkus õli välja ja turbo laiali labad kojas ära käinud mõlemal pool.
Ühesõnaga 0,2 on ikkagi liiga vähe tühikäigul ja seda tõestavad ka katkised saaled ja kulunud turbo.