ZD30 DDTi veakoodid ja kõrgsurvepump

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
uuki
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 139
Liitunud: L Jaan 14, 2017 4:21 pm
Asukoht: Tallinn

ZD30 DDTi veakoodid ja kõrgsurvepump

PostitusPostitas uuki » E Juun 05, 2017 9:30 pm

Kuna viimased päevad hakkas mootorituli väga tihti põlema ja sellega seoses kadus masinal igasugune jõud kohati(üle 60 kmh lihtsalt ei läinud) samas mõni kord kiirendasin ilusti 80kmh, siis sai julgus kokku kogutud ja Faktosse diagnosti mindud.
Veakoodid siis järgnevad : Turbo Pressure, P7-F/INJ TIMG FB, MAS air flow sen, CKP SEN/Circuit. P2-TDC Pulse sig. Faktost siis öeldi, et kõrgsurve pump kutu kuna olevat näidanud 11,4% ja sellest ning MAF sensorist tingitult siis kõik ülejäänud vead. 2000 euri ja teevad pumba korda. Tuulasin nüüd natuke ise netis ringi ja leidsin, et äkki läheb õnneks ja saab vähe kergemini/odavamalt hakkama. Nimelt võib see P7-f kood tulla ka sellest et kütusefilter lihtsalt umbes, pidi see pump loomulikult ka suht kapriisne ja tundlik olema kütuse suhtes ning õhk/vesi kütuse süsteemis. Kuna autol on ka Webasto paigaldatud siis sai uus kütusefilter ostetud ja homme vahetan ära ning kontrollin voolikud üle. Lõpuks küsimuse juurde jõudes, et kas kellelgil on ka sarnaseid probleeme olnud ja mida on tehtud või mida vaadata uurida?
Patrol y61 pikk 33" mudakas (granaat lõhkes)
59007666
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 714
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: ZD30 DDTi veakoodid ja kõrgsurvepump

PostitusPostitas holari » E Juun 05, 2017 9:55 pm

Tere.

Ega see pumba lõpnemine neil mudelitel ülearu harv nähtus ole.

H.

Mine “Nissan / Renault”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist